Opakowania i etykiety

Pakowanie i konfekcjonowanie produktów służy nie tylko ich zabezpieczeniu, ale także zapewnieniu atrakcyjnego wyglądu dla Klienta. Warto o to zadbać, aby osiągnąć lepsze wyniki sprzedażowe.

Projektujemy nowoczesne i niebanalne opakowania reklamowe, etykiety dla produktów i linii produktów. Nauczyliśmy się, że dobre opakowanie reklamowe to bardzo często istotny powód, dla którego klient sięga po produkt. I analogicznie – złe opakowanie, zła etykieta, może klienta zniechęcić do produktu zanim go nawet spróbuje. Jak widać – rola opakowania jest nie do przecenienia. Projektując opakowania i etykiety staramy się postawić w sytuacji klienta chodzącego między sklepowymi półkami.

W natłoku ogromnej liczby produktów na półce sklepowej konsument ma dwie możliwości wyboru: opiera się na swoim doświadczeniu z danym produktem albo ulega reklamie wizualnej czyli zachęcającemu, ciekawemu projektowi opakowania, etykiety. Dobre opakowanie reklamowe ułatwia zatem nabywcy dokonanie wyboru.