Reklama Google AdWords

Pokaż ofertę swojej firmy klientom dokładnie wtedy, gdy szukają jej w Google. Zapłacisz tylko w momencie, gdy klikną reklamę i odwiedzą Twoją witrynę. Reklama w sieci wyszukiwania AdWords jest alternatywą dla zwykłego pozycjonowania.

Na efekty reklamy nie musisz czekać długo. W każdym momencie możesz włączyć kampanię na określone słowa kluczowe i w dowolnej chwili możesz ją wyłączyć, gdy cel zostanie zrealizowany. Google AdWords zapewnia pełną kontrolę nad wydawanymi pieniędzmi.

Adwords to wiele formatów reklam oraz mnóstwo możliwości zawężania i precyzowania grupy odbiorców. Twoja reklama trafi do tych, którzy Cię nie znają, a mimo wszystko zechcą skorzystać z Twojej oferty.

Reklamy Google AdWords to różne formy reklamy:

Kampania AdWords w sieci wyszukiwania Google pozwala na wyświetlanie Twojej reklamy nad organicznymi wynikami wyszukiwania. Reklama tekstowa dostosowana jest do wyszukiwanej frazy i opisuje Twoją firmę lub ofertę.

Dzięki reklamie Twoja strona internetowa może się wyświetlać na dowolną ilość słów kluczowych. Twoja reklama wyświetla się od razu, a płacisz dopiero wtedy, gdy ktoś kliknie w reklamę. Nasi specjaliści wybiorą dla Ciebie słowa kluczowe, które zapewnią realne wejścia i skuteczny efekt w postaci sprzedaży, telefonów i zapytań od klientów.

Certyfikowani specjaliści Google Adwords zrealizują i zoptymalizują Twoją kampanię. Korzyści z kampanii Google Adwords są następujące:

  • Twoja reklama od razu będzie widoczna nad wynikami w Google
  • Płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie w reklamę
  • Wyświetlenia reklamy są darmowe
  • Rosnąca liczba trafnych odwiedzin na stronie
  • Wzrost telefonów i zapytań = wzrost sprzedaży
  • W każdej chwili można zatrzymać kampanię kontrolując koszty
Google Ads

Sieć reklamowa Google to setki tysięcy serwisów i portali internetowych wyświetlających reklamy z systemu Google. Te strony internetowe wyświetlają reklamy Twojej firmy, które użyjesz w Google Adwords. Do sieci reklamowej Google należą serwisy branżowe z wąskim zakresem tematycznym oraz duże portale ogólnotematyczne, serwisy i fora internetowe.

Możliwy jest wybór, w jakich serwisach reklama będzie się wyświetlać. Można również zdać się na Google i dobierać strony na podstawie wybranych słów kluczowych.

Co dają reklamy graficzne w Google Adwords:

  • Płacisz tylko za kliknięcie w reklamę, a nie za 1000000 wyświetleń
  • Twoja reklama będzie widoczna w najpopularniejszych portalach
  • Zwiększenie rozpoznawalności Twojej firmy
  • Ty decydujesz, na którą stronę trafi użytkownik po kliknięciu w reklamę
  • Ciekawe formaty reklam: tekstowa, graficzna, wideo i interaktywna
Google Ads

Skieruj reklamy do osób, które znalazły się na Twojej stronie www, zapisały się do newslettera, odwiedziły poszczególne kategorie czy np. porzuciły koszyk lub stronę kontakt.

Dzięki remarketingowi możemy dostosować treści reklamowe w zależności od użytkownika i sytuacji. Odpowiednio dobrana reklama, która zawiera ciekawą zachętę może zmotywować użytkownika do odwiedzenia Twojej witryny i wysłania zapytania lub dokonania zakupu.

Stosujemy najnowocześniejsze metody kierowania reklam, więc mamy nieograniczone możliwości kierowania.

Jak to działa?

  1. Internauta wchodzi na Twoją stronę www
  2. W przeglądarce użytkownika zapisuje się „ciasteczko cookie”
  3. „Ciasteczko” przypisuje się do wybranej przez nas grupy np. użytkownik, który odwiedził podstronę Kontakt.
  4. Klient zobaczy Twoją reklamę

Jak wykorzystać remarketing?

  • Przypomnij klientowi o Twojej ofercie w momencie gdy korzysta z zupełnie innej strony www.
  • Dopasuj komunikat do konkretnej grupy odbiorców
  • Dotrzesz do odbiorcy w określonym czasie.
Google Ads

YouTube jest największym serwisem z filmami. Reklama w serwisie YouTube umożliwia kierowanie reklam według kanałów, zainteresowań, lokalizacji geograficznej, danych demograficznych, a także słów kluczowych.

Kampania wideo na YouTube pomoże Ci dotrzeć do konkretnego klienta oraz pozostać w pamięci. Wiedz, że jedna minuta filmu to 1 800 000 słów.

Czy Twoja firma powinna znaleźć się w YouTube? Kilka argumentów:

  • YouTube odwiedza ponad 1 miliard ludzi miesięcznie.
  • Filmy YouTube oglądane są na telefonie oraz w SmartTV.
  • 52% osób podjęło działania w wyniku obejrzenia filmu w Internecie.

Co otrzymasz korzystając z kampanii video na YouTube:

  • Utworzymy kanał Twojej firmy na YouTube.
  • Umieścimy w serwisie Twoje filmy wideo.
  • Przeprowadzimy kampanię video i kampanię re-marketingową.
  • Umieścimy Twoje filmy na Facebook, Google+ i firmowej stronie.
Google Ads

Świetna forma reklamy produktów ze sklepów internetowych to Google Merchant Center, czyli Zakupy Google. Produkty są promowane w specjalnym miejscu nad wynikami wyszukiwania.

Google Zakupy mogą obniżyć koszty kliknięcia, a tym samym koszty zdobycia klienta. Oprócz adresu sklepu widoczne jest zdjęcie, nazwa produktu, a także cena – sprawia to, że klient klika w reklamę tylko, gdy jest zainteresowany zakupem.

W Zakupach Google nie ma limitu co do ilości reklamowanych produktów – daje to ogromne możliwości promocji na samej górze wyników wyszukiwarki.

Co możemy dla Ciebie zrobić dzięki opcji Google Zakupy?

  • Sprawdzimy możliwość implementacji Twojego sklepu w systemie Google Merchant Center
  • Włączymy w Twoim systemie AdWords opcję Google Merchant Center
  • Kampania będzie opierała się o specjalny plik z listą produktów
  • Przygotujemy skuteczną prezentację Twoich produktów.

Zakupy Google to sposób na szybkie dotarcie do poszukiwanych produktów. Użytkownik, który kliknie w wybrany produkt od razu przechodzi na stronę produktu, który może dodać do koszyka. Oprócz funkcji sprzedażowej, Google Zakupy pracuje na rozpoznawalność Twojego sklepu.

Google Ads

Gmail jest zdecydowanie najpopularniejszą pocztą na świecie. Każda osoba posiadająca Androida jest użytkownikiem Gmail, dlatego jest to około 80% Polaków. Kampanie Gmail wyświetlane są bezpośrednio w skrzynkach użytkowników.

Usługa Google Sponsored Promotions (GSP) umożliwia uruchomienie włączenie reklamy idealnie dopasowanej do oczekiwań i upodobań użytkowników Gmaila. Reklamy są wyświetlane m.in. kontekstowo, według płci, wieku, języka, lokalizacji, zainteresowań, a nawet tego, czy robili ostatnio zakupy.

Google wie, jakie wiadomości są czytane przez danego użytkownika, dlatego może wyświetlać reklamy związane z treścią wiadomości.

Reklama wyświetlana w Gmailu wygląda jak newsletter. Może zawierać teksty i obrazki oraz przyciski wzywające do akcji (call to action).

Płatność za kliknięcie jest jednorazowa w momencie rozwinięcia sponsorowanego maila – pozostałe kliknięcia np. w przycisk znajdujący się w mailu są bezpłatne.

Google Ads

AdWords idealny dla małych
i średnich firm

Reklama w tradycyjnych mediach często jest bardzo droga, a dodatkowo trudna do oceny pod kątem skuteczności i otrzymanych efektów. Tak samo jest z billboardami, ulotkami oraz telemarketingiem.

Alternatywą dla tych wszystkich kanałów jest Google AdWords, czyli reklamy internetowe, które umożliwiają zdecydowanie dokładnie komu, kiedy i w jaki sposób wyświetlimy reklamę.

Aby osiągnąć ciekawe efekty za pomocą Google Adwords należy być sprytnym, mieć niewielki budżet i opracować kampanię. W dzisiejszych czasach nadal wiele firm nie korzysta z tej formy reklamy, mimo że jest to jedna z najlepszych metod stosowanych w internecie.

Dotrzyj kilkukrotnie ze swoim produktem do klienta dzięki reklamie Remarketingowej

Użytkownicy odwiedziający stronę prezentującą Twoje produkty np. czerwone szpilki, zobaczą reklamę tych butów i Twojej firmy na innej witrynie, którą przeglądają np. Onet, WP, Interia czy inne, branżowe strony www.

Usługa remarketingu umożliwia dotarcie do odbiorcy z dedykowanym przekazem. Wówczas użytkownik może zostać zachęcony by ponownie wrócić do zakupów lub Twojej oferty.

Remarketing jest potężnym narzędziem, które oferuje nieograniczone formy dotarcia do użytkownika – nawet po kilku dniach od wejścia na witrynę. Wykorzystaj to i bądź bliżej i częściej wśród swoich klientów.