Statystyki strony
Mierzenie zachowań użytkowników na naszej stronie to podstawa weryfikacji jakości oraz sensowności naszej strony internetowej.

Korzystamy z wysokiej klasy narzędzi służących do monitorowania witryn internetowych np. Google Analytics, Hotjar. Dzięki statystykom dowiesz się między innymi o:
- ilości wizyt i odsłon generowanych na Twojej witrynie dziennie, tygodniowo, miesięcznie
- ilości użytkowników i ich lojalności (nowi i powracający użytkownicy)
- słowach kluczowych, których użyli użytkownicy, aby trafić na Twoją witrynę
- kraju, województwie, mieście, z którego pochodzą internauci odwiedzający witrynę
- wskaźniku konwersji, czyli stosunku użytkowników odwiedzających stronę do użytkowników dokonujących np. zakupu na stronie
- przyroście użytkowników, odsłon
- średnim czasie trwania odsłon, wizyt oraz średnim czasie spędzonym przez użytkowników na stronie
- jakości wizyty, ścieżce i drodze wizyty, ilości stron wyjścia
- klikalności na stronie internetowej (mapa cieplna kliknięć oraz kursora), podążaniu użytkownika na stronie (nagrania wideo).