Autor wideo

Poradnik wideo

Skuteczny sklep internetowy

Przykuj uwagę swoich klientów

Notesy

Bloczki firmowe są świetnym nośnikiem reklamowym, ponieważ są praktyczne i przydatne klientom podczas spotkań.

Bardzo często zdarza się że kartkę z informacją wręczamy klientowi, a notes z własnym indywidualnym kolorowym nadrukiem jest bardzo dobrze postrzeganym przez klienta co przyczynia się do promocji własnej firmy. Większe notesy (format A4), często stosowane są jako bloki konferencyjne do notowania większych ilości informacji – używane na szkoleniach, konferencjach itp. Oferujemy projektowanie, przygotowanie do druku oraz wydrukowanie notesów firmowych klejonych lub spiralowanych w nakładach już od 50 szt.

Praktyczne akcesoria używane w codziennym życiu to doskonały pomysł na gadżety reklamowe promujące produkty lub usługi firmy. Z pewnością należą do nich notesy firmowe, które sprawdzą się jako przydatne narzędzie pracy dla Twoich podwładnych, ale też jako gadżet upominkowy dla klientów. Wysokiej jakości, eleganckie notesy z logo firmy to element identyfikacyjny, który pomaga kreować wizerunek marki. Okładki z nazwą i logo oraz pojedyncze kartki sygnowane jej emblematem pozwolą utrwalić w pamięci zarówno treść, jak i grafikę symbolizującą firmę. Różne rodzaje, kolory i formaty pozwolą wybrać notesy firmowe spełniające wszelkie Twoje oczekiwania!

 

Zapytaj o wycenę!

Zaufało nam już ponad

600 klientów z Polski i zagranicy

„Cieszę się, że do Nich trafiłem”

Młody, kreatywny team, który słucha klienta i realizuje jego oczekiwania. Cieszę się, że do Nich trafiłem :)

Tomasz Grocki

GROCKI Usługi transportowe

„w dobrym guście”

Jeśli chodzi o opinię o świadczonych przez Państwa usługach to uważam, że projekty są wykonywane bardzo profesjonalnie i w dobrym guście. Pod tym kontem nie mam żadnych krytycznych uwag i z całym przekonaniem mogę polecić Państwa firmę.

Tomasz Bobak

Dyrektor Hotelu Redyk

„Strona nie tylko świetnie wygląda”

Studio Kreacja wykonało dla mojej Kancelarii stronę internetową oraz jej wersję mobilną. Zlecone prace zrealizowane zostały zgodnie z moimi oczekiwaniami. Studio wykazało się przy tym kreatywnością i zmysłem artystycznym. Strona nie tylko świetnie wygląda, ale jest też funkcjonalna i łatwa w obsłudze. Na podstawie moich doświadczeń, mogę z pełnym przekonaniem polecić Studio Kreacja.

Z poważaniem, M. Woźniak

FAQ

Czy zapewniacie wydruk materiałów?

+

Tak, w pełni zrealizujemy Twoje zamówienie na druk. Dobierzemy odpowiedni format, rodzaj papieru, ustalimy razem optymalny nakład (czyli ilość szt).

Materiały wideo

Nie ma tu odpowiedzi na twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami

Branding

Sylwia Karczyńska

Account Manager

tel. 570 820 704

sylwia@studiokreacja.pl

Formularz kontaktowy

Notesy firmowe jako gadżety reklamowe w wielu odsłonach

Doskonałym pomysłem jest inwestycja w notesy z logo firmy wręczane jako drobne upominki dla klientów lub jako miejsce do notatek pracowników. Ten drobny gest podniesie prestiż firmy, wpływając na jej lepszy odbiór i na komfort pracy podwładnych. Do wyboru są notesy firmowe z logo o różnych wymiarach. Poza mniejszymi notesami kieszonkowymi możesz zdecydować się na duże notesy A4, które będą przydatne w pracy lub podczas szkoleń i konferencji biznesowych. Dostępne są notesy firmowe klejone oraz modele z kołowrotkiem. Projekt okładki i kartek jest tworzony indywidualnie zgodnie ze specyfiką firmy i Twoimi indywidualnymi oczekiwaniami.

Notesy firmowe z logo — siła identyfikacji marki

Eleganckie i funkcjonalne notesy z logo firmy to świetny pomysł na upominek dla klientów. Możesz zdecydować się na wręczanie ich stałym klientom, klientom biznesowym lub hurtowym. Prosta forma i nieduże rozmiary pozwolą dowolnie dysponować nimi pracownikom mającym bezpośredni kontakt z klientem. Kartki z wyraźnym logo i nazwą firmy mogą zawędrować także do rąk innych osób, nie tylko klientów otrzymujących notesy firmowe. Produkty sygnowane logo i nazwą podmiotu pomogą rozpowszechniać informacje o istnieniu firmy i jej ofercie. Dzięki temu zarówno aktualni klienci, jak i potencjalna grupa odbiorców będzie lepiej kojarzyła wizerunek marki, zapamiętując ją i wracając do niej w razie potrzeby.