
Przemysław Bazanowski
Account Manager
Formularz kontaktowy

Agnieszka Pawlak
Account Manager
Formularz kontaktowy
Poradnik wideo
Rich content
Atrakcyjna prezentacja produktu.
3x wyższa sprzedaż w e-commerce 
Prezentuj, angażuj, sprzedawaj.
Zaprojektuj Rich Content dla wysokiej sprzedaży.
Zwiększ konwersję w sklepie!
Dynamiczne materiały wideo.
Interaktywne ikony i infografiki.
Zdjęcia 360°.
Angażujące opisy.
Tabele porównawcze.


Dlaczego Rich Content?
Rich content, czyli bogata treść, która ma za zadanie przekonać klienta do zakupu danego produktu. To nic innego jak unikatowa komunikacja, która łączy słowa i obrazy na karcie produktowej. Zaprojektowana zgodnie z najnowszymi trendami user experience, wykorzystuje w pełni język korzyści.
Dzięki rich content zdobywamy uwagę klienta tam, gdzie podejmuje decyzję o zakupie. Zapewnia spójność we wszystkich punktach sprzedaży online i pozytywnie wpływa na postrzeganie marki. Rich content przyciąga uwagę klientów i skutecznie zwiększa sprzedaż.
Dla kogo?
Zastanawiasz się dla kogo jest rich content?
To dla tych, którzy chcą sprzedawać jeszcze więcej!
To rozwiązanie, z którego korzystają najlepsi producenci i sprzedawcy na rynku

Branża elektroniczna
Materiały wideo i infografiki są nieocenione. Prezentują funkcje produktu, pokazują jak go używać, wyjaśniają specyfikacje. Zdjęcia 360° pozwalają na obejrzenie produktu z każdej strony.
Producenci z tej branży korzystający z Rich Content





Branża odzieżowa
Wideo ukazujące modeli w ruchu i wysokiej jakości zdjęcia z 360° pomagają zobaczyć produkt z każdej strony. W branży modowej to skuteczny sposób na zwiększenie sprzedaży, ze względu na to, że klient może zobaczyć ubrania/buty z bliska i pod każdym kątem.
Producenci z tej branży korzystający z Rich Content





Branża kosmetyczna
W branży kosmetycznej wideo produktów w użyciu i możliwość powiększenia zdjęcia przekonują do zakupu.
Producenci z tej branży korzystający z Rich Content




Przykłady
Realizacje Rich Content
Porównanie zwykłego opisu z Rich Content.
Rich Content, który robi sprzedaż

Komponenty
Elementy rozbudowanej karty produktów to:
Interesujące opisy
informacje oparte na języku korzyści i storytellingu
Dobrej jakości zdjęcia
ukazanie produktu w codziennym użyciu
Content wideo
filmy produktowe/instruktaż, wypowiedzi specjalistów
Tabele porównawcze
zaprezentowanie cech i właściwości produktu
Ikony & infografiki
obrazowe przedstawienie opcji wyboru produktu
Cennik
Cena zależy od złożoności opisu, ilości materiałów oraz ilości produktów
5 sekcji
7 sekcji
9 sekcji
12 sekcji
15 sekcji
Master Page
Wzorcowa strona produktu
2000 zł netto
2500 zł netto
3000 zł netto
3500 zł netto
4000 zł netto
Kolejny produkt
opis na bazie Master Page (zmieniają się opisy, ilustracje, pozostaje styl, komponenty)
1500 zł netto
2100 zł netto
2400 zł netto
2700 zł netto
3000 zł netto
Etapy realizacji
Poznaj 4 etapy procesu tworzenia rich content
Materiały
Zebranie treści, zdęć i wszelkich materiałów wizualnych
Projekt
Tworzenie projektu graficznego
Responsywność
Dostosowanie projektu do wyświetlania na różnych urządzeniach
Wdrożenie
Programowanie i wdrożenie kodu HTML
Zaufało nam już ponad
1400 klientów z Polski i zagranicy










Nie ma tu odpowiedzi na twoje pytanie?
Skontaktuj się z nami

Sylwia Karczyńska
Account Manager
Formularz kontaktowy

Agnieszka Pawlak
Account Manager
Formularz kontaktowy