Naming
Otwierasz biznes? Nie masz pomysłu na jego nazwę? A może chcesz odświeżyć swoją markę?
DOBRZE TRAFIŁEŚ!
Jesteśmy specjalistami w tworzeniu nazw firm.
WARTOŚCIOWA
Nazwa
FIRMY
=
SILNA
Pozycja
NA RYNKU
Podczas tworzenia namingu kierujemy się trzema złotymi zasadami,
które warunkują sukces – dlatego każda z naszych ofert jest:

PROSTA
01
Coraz częściej odchodzi się od skomplikowanych nazw firm, które właściwie nic nam nie mówią. Teraz liczy się prostota!

ZAPAMIĘTYWALNA
02
Nazwa marki ma wpadać w ucho, dzięki temu zostanie zapamiętana przez odbiorców.

PONADCZASOWA
03
Ciężko jest wymyślić coś naprawdę oryginalnego ze względu na ogromną ilość firm na całym świecie, a dlatego też trzeba stworzyć ponadczasową nazwę firmy, która będzie wyróżniać się wśród tłumu.
Zapewne zależy Ci na tym, aby
nazwa firmy była chwytliwa, dzięki
temu zostanie ona zapamiętana,
co przełoży się na wzrost
rozpoznawalności Twojej marki.
Możemy Cię zapewnić,
że tworzymy tylko takie nazwy!
Sprawdź, jak wygląda cały proces tworzenia namingu.
01
BRIEF
Cały proces rozpoczynamy od Briefu – zadamy Ci pytania, które pomogą nam określić główny cel naszej pracy. Zapytamy Cię w nim m. in. o: charakter nazwy, inspiracje oraz w jaki sposób ma być postrzegana Twoja firma.
02
KREACJA
Rozpoczynamy proces projektowy. Analizujemy Twój Brief z nazwą marki. W trakcie kreacji przygotowujemy dla Ciebie kilkanaście propozycji, które będą spójne z Twoimi uwagami i sugestiami.
03
PREZENTACJA
Po zakończeniu prac projektowych przedstawimy Tobie nasze najlepsze propozycje namingu. Jeśli stwierdzisz, że potrzebujesz więcej pomysłów, to rozpoczniemy kolejną serię. Po zakończeniu prac otrzymasz od nas pełne prawa do używania nowej nazwy firmy.
NAZWA JUŻ JEST!
Czas na hasło reklamowe!
Dobry slogan reklamowy zapamiętuje się sam, dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność swojej firmy!
Claim, hasło reklamowe, czy slogan reklamowy?
Jaka jest różnica?
CLAIM
HASŁO
REKLAMOWE
SLOGAN
Jego zadaniem jest uzupełnienie
informacji o tym, czym zajmuje się firma.
- Powinien być krótki
- Stanowi nierozerwalną całość z logo
Jak sama nazwa wskazuje, dotyczy
konkretnej kampanii reklamowej.
- Ma za zadanie sprzedać produkt lub usługę.
Slogan to zamienna nazwa hasła
reklamowego – mają ten sam cel
tzn.: przyciągnąć uwagę podczas
reklamowania produktu lub usługi.
Podobnie jak w przypadku tworzenia
nazwy firmy przygotujemy dla Ciebie
kilkanaście propozycji, które
uzupełnią nazwę Twojej marki.
Hasło reklamowe to nieodłączny
element identyfikacji marki!
Dobre hasło reklamowe – czyli jakie?
SPÓJNE
podczas tworzenia hasła reklamowego należy pamiętać o spójności
– hasło jak i claim muszą nawiązywać do całej identyfikacji marki.
ZAPAMIĘTYWALNE
przede wszystkim hasło musi zostać zapamiętane przez odbiorców
(patrz punkt 3)
PROSTE
w swoich projektach stawiamy na prostotę – długim
i skomplikowanym sloganom mówimy nie!
Zapewne zauważyłeś, że naming, jak i kreacja hasła reklamowego
charakteryzują się podobnymi zasadami.
Jednak możemy Cię zapewnić,
że przestrzeganie tych reguł gwarantuje ich skuteczność!
Wypełnij
I prześlij go na nasz adres: biuro@studiokreacja.pl
Odpowiemy w ciągu 24h!