Naming

Otwierasz biznes? Nie masz pomysłu na jego nazwę? A może chcesz odświeżyć swoją markę?

DOBRZE TRAFIŁEŚ!

Jesteśmy specjalistami w tworzeniu nazw firm.

WARTOŚCIOWA

Nazwa

FIRMY

=

SILNA

Pozycja

NA RYNKU

Podczas tworzenia namingu kierujemy się trzema złotymi zasadami,
które warunkują sukces – dlatego każda z naszych ofert jest:

PROSTA

01

Coraz częściej odchodzi się od skomplikowanych nazw firm, które właściwie nic nam nie mówią. Teraz liczy się prostota!

ZAPAMIĘTYWALNA

02

Nazwa marki ma wpadać w ucho, dzięki temu zostanie zapamiętana przez odbiorców.

PONADCZASOWA

03

Ciężko jest wymyślić coś naprawdę oryginalnego ze względu na ogromną ilość firm na całym świecie, a dlatego też trzeba stworzyć ponadczasową nazwę firmy, która będzie wyróżniać się wśród tłumu.

Zapewne zależy Ci na tym, aby
nazwa firmy była chwytliwa, dzięki
temu zostanie ona zapamiętana,
co przełoży się na wzrost
rozpoznawalności Twojej marki. 
Możemy Cię zapewnić, 
że tworzymy tylko takie nazwy! 

Sprawdź, jak wygląda cały proces tworzenia namingu. 

01

BRIEF

Cały proces rozpoczynamy od Briefu – zadamy Ci pytania, które pomogą nam określić główny cel naszej pracy. Zapytamy Cię w nim m. in. o: charakter nazwy, inspiracje oraz w jaki sposób ma być postrzegana Twoja firma.

02

KREACJA

Rozpoczynamy proces projektowy. Analizujemy Twój Brief z nazwą marki. W trakcie kreacji przygotowujemy dla Ciebie kilkanaście propozycji, które będą spójne z Twoimi uwagami i sugestiami.

03

PREZENTACJA

Po zakończeniu prac projektowych przedstawimy Tobie nasze najlepsze propozycje namingu. Jeśli stwierdzisz, że potrzebujesz więcej pomysłów, to rozpoczniemy kolejną serię. Po zakończeniu prac otrzymasz od nas pełne prawa do używania nowej nazwy firmy.

NAZWA JUŻ JEST! 

Czas na hasło reklamowe! 

Dobry slogan reklamowy zapamiętuje się sam, dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność swojej firmy!

Claim, hasło reklamowe, czy slogan reklamowy? 

Jaka jest różnica? 

CLAIM

HASŁO
REKLAMOWE

SLOGAN

Jego zadaniem jest uzupełnienie
informacji o tym, czym zajmuje się firma.

  • Powinien być krótki
  • Stanowi nierozerwalną całość z logo

Jak sama nazwa wskazuje, dotyczy
konkretnej kampanii reklamowej. 

  • Ma za zadanie sprzedać produkt lub usługę.

Slogan to zamienna nazwa hasła
reklamowego – mają ten sam cel
tzn.: przyciągnąć uwagę podczas
reklamowania produktu lub usługi. 

Podobnie jak w przypadku tworzenia
nazwy firmy przygotujemy dla Ciebie
kilkanaście propozycji, które
uzupełnią nazwę Twojej marki.

Hasło reklamowe to nieodłączny
element identyfikacji marki!

Dobre hasło reklamowe – czyli jakie?

SPÓJNE

podczas tworzenia hasła reklamowego należy pamiętać o spójności
– hasło jak i claim muszą nawiązywać do całej identyfikacji marki.

ZAPAMIĘTYWALNE

przede wszystkim hasło musi zostać zapamiętane przez odbiorców
(patrz punkt 3)

PROSTE

w swoich projektach stawiamy na prostotę – długim
i skomplikowanym sloganom mówimy nie!

Zapewne zauważyłeś, że naming, jak i kreacja hasła reklamowego
charakteryzują się podobnymi zasadami.
Jednak możemy Cię zapewnić,
że przestrzeganie tych reguł gwarantuje ich skuteczność!

Wypełnij

I prześlij go na nasz adres: biuro@studiokreacja.pl

Odpowiemy w ciągu 24h!

BRIEF