Autor wideo

Poradnik wideo

Dowiedz się więcej o użytkownikach na swojej stronie i reaguj.

Badania heatmap

Jak użytkownicy poruszają się na Twojej stronie internetowej?

Na jakie podstrony przechodzą?

Co klikają?

Które treści są dla nich bardziej istotne, a które mniej?

Które elementy Twojej strony są dla nich lepiej widoczne?

Odpowiedzi na wszystkie te pytania dostarczymy Ci po przeanalizowaniu map ciepła na Twojej stronie.

SKLEPY

WOOCOMMERCE

Sklepy internetowe z rosnącą konwersją

Właśnie o to chodzi, aby Twój sklep pomagał Ci podnosić konwersję. Inwestujesz pieniądze w kampanie reklamowe, korzystasz z SEO, Google Ads, Facebook Ads, a efekty są jakie są. Chcesz lepiej, więcej?

W sklepie dobrze zaprojektowanym możesz to osiągnąć. Jednak, aby sklep dobrze konwertował musisz wiedzieć jak. 

Tutaj przychodzimy z pomocą. Wyciśniemy z każdego centymetra kwadratowego jak najwięcej, aby sklep nie tylko dobrze wyglądał, ale głównie sprzedawał.

Wyciśnij więcej ze swojego sklepu

Gdy patrzymy na sklep poprzez 14 warstw. Gdy realizując sklep przechodzimy przez sprawdzone ponad 200 punktów na naszej checkliście to wiedz, że będzie dobrze. Wyciskanie konwersji w sklepie nie należy do prostych czynności. 

Zupełnie inaczej jest gdy mamy metodologię, doświadczenie, dziesiątki świetnie sprawdzonych rozwiązań i w dodatku wiemy jak to wszystko poprawnie wdrożyć.

Efekty przychodzą automatycznie. Przekonaj się!

Sklep na automacie?

Wszystko ma działać tak, abyś skupił się na wysyłaniu paczek. Byłoby idealnie. 

Może tak być. Ustawienie wszystkich ścieżek użytkownika, automatyzacji, gotowych mechanizmów zajmuje sporo czasu. 

Natomiast wiemy, że ta inwestycja szybko się zwraca, bo nagle okazuje się… Ty masz tylko wysyłać paczki. A najlepiej nie Ty, a Twój pracownik. Tak powinien działać sklep na automacie. Chcesz taki?

sklep internetowy ador

Zaufało nam już ponad

1400 klientów z Polski i zagranicy

„w jak najlepszym porządku”

Jeszcze raz dziękujemy za wykonanie zlecenia. Jeśli chodzi o wskazówkę, co moglibyście poprawić, ciężko mi cokolwiek wymyślić. Z mojej strony wszystko było w jak najlepszym porządku.

Adam Doliński

Proxima Sp.j.

„Dziękuję i na pewno będę polecać!”

Szukając wykonawcy strony będącej wizytówką mojej firmy, trafiłam na projekty firmy Studio Kreacja. Po pierwszej rozmowie z Panem Przemysławem Bazanowskim wiedziałam, że to strzał w dziesiątkę! Strona spełnia moje wszelkie oczekiwania. Jest funkcjonalna, oryginalna, estetyczna i zaprojektowana idealnie do moich potrzeb. Ludzie pracujący w Studio Kreacja są rzetelni, terminowi i bardzo kreatywni! Dziękuję i na pewno będę polecać!

Joanna Karpińska

Biuro tłumaczeń językowych

„bardzo pomocni”

Firma Studio Kreacja wykonywała dla nas stronę internetową. Jesteśmy bardzo zadowoleni z zaproponowanych i wdrożonych rozwiązań i projektów. Również obsługa powdrożeniowa zasługuje na uznanie, wszelkie potrzebne zmiany wprowadzane są natychmiast. Pracownicy Studio Kreacja są również bardzo pomocni w przypadku pytań związanych z samodzielną obsługą strony. Będziemy na pewno kontynuować współpracę z firmą Studio Kreacja.

Iwona Ślebodzińska

Beauty College

„w jak najlepszym porządku”

Jeszcze raz dziękujemy za wykonanie zlecenia. Jeśli chodzi o wskazówkę, co moglibyście poprawić, ciężko mi cokolwiek wymyślić. Z mojej strony wszystko było w jak najlepszym porządku.

Adam Doliński

Proxima Sp.j.

„Dziękuję i na pewno będę polecać!”

Szukając wykonawcy strony będącej wizytówką mojej firmy, trafiłam na projekty firmy Studio Kreacja. Po pierwszej rozmowie z Panem Przemysławem Bazanowskim wiedziałam, że to strzał w dziesiątkę! Strona spełnia moje wszelkie oczekiwania. Jest funkcjonalna, oryginalna, estetyczna i zaprojektowana idealnie do moich potrzeb. Ludzie pracujący w Studio Kreacja są rzetelni, terminowi i bardzo kreatywni! Dziękuję i na pewno będę polecać!

Joanna Karpińska

Biuro tłumaczeń językowych

SPRAWDZAMY CO WZBUDZA NAJWIĘKSZE ZAINTERESOWANIE

Przeprowadzimy badanie heatmap , które pokaże, na jakie obszary Twojej strony użytkownicy skupiają największą uwagę.

Dzięki temu dowiesz się, które:

  • Sekcje
  • Przyciski
  • Linki
  • Formularze

Są najbardziej atrakcyjne dla odwiedzających Twoją stronę.

Badanie to umożliwi nam także identyfikację kluczowych elementów strony, które przyciągają uwagę użytkowników.

Na podstawie dotychczasowych zachowań użytkowników zoptymalizujemy układ strony.

ANALIZUJEMY NAWIGACJĘ

Dzięki mapom ciepła będziesz mógł zobaczyć jak użytkownicy poruszają się po Twojej stronie.

Sprawdzisz także jakie elementy nawigacyjne są najczęściej wykorzystywane. 

Upewnisz się również czy nawigacja jest intuicyjna i czy użytkownicy nie mają problemów ze znalezieniem tego, czego szukają. 

Zebrane w ten sposób informacje będą stanowić podstawę do wdrożenia poprawek, które pozytywnie wpłyną na doświadczenia użytkowników i zwiększą konwersję na Twojej stronie.  

SPRAWDZAMY CO SIĘ KLIKA

Wyniki z przeprowadzonych badań heatmap umożliwią Ci identyfikację obszarów na stronie, które są najczęściej klikane przez użytkowników.

W efekcie z niemal stu procentową pewnością ocenisz skuteczność:

  • Przycisków
  • Linków
  • Interaktywnych elementów

My zoptymalizujemy i zwiększymy skuteczność tych elementów, które nie generują wystarczającej ilości kliknięć.

ANALIZUJEMY, WYCIĄGAMY WNIOSKI, REKOMENDUJEMY

Po przeprowadzonych badaniach heatmap dostarczymy Ci obszerne wnioski wraz z rekomendacjami w oparciu o zebrane dane.

Otrzymasz raport, dzięki któremu zrozumiesz zachowanie użytkowników na Twojej stronie i podejmiesz odpowiednie decyzje w zakresie UI/UX.

Heatmapy są nieoceniony narzędziem, które na podstawie zebranych informacji o odwiedzających stronę internetową umożliwia jej optymalizację pod kątem lepszego doświadczenia użytkowników.

Chcesz dostosować swoją stronę pod wymagania dzisiejszych użytkowników? Odezwij się do nas. Zidentyfikujemy kluczowe elementy i przeprowadzimy optymalizację tych, które nie przynoszą odpowiednich rezultatów.

FAQ

Co da mi badanie heatmap?

+

Badanie heatmap pozwala zrozumieć zachowania użytkowników na Twojej stronie. Dzięki temu możesz optymalizować design, układ elementów czy treść, aby lepiej spełniać oczekiwania odwiedzających i zwiększyć efektywność strony (np. konwersję).

Jakie rodzaje heatmap oferujecie?

+

Oferujemy różne rodzaje heatmap, w tym mapy kliknięć (pokazujące, gdzie użytkownicy najczęściej klikają), mapy przewijania (pokazujące, jak głęboko użytkownicy przewijają stronę) oraz mapy spojrzeń (pokazujące, gdzie użytkownicy najdłużej zatrzymują wzrok).

Czy badanie heatmap wpłynie na prędkość mojej strony internetowej?

+

Nasze narzędzie do badania heatmap jest zoptymalizowane tak, aby minimalnie obciążać Twoją stronę. W większości przypadków użytkownicy nie zauważą żadnej różnicy w prędkości ładowania strony.

Jakie są wymagania techniczne, aby przeprowadzić badanie heatmap na mojej stronie?

+

Aby przeprowadzić badanie heatmap, potrzebujemy dostępu do Twojej strony w celu zainstalowania specjalnego kodu śledzenia. Jest on kompatybilny z większością platform i systemów zarządzania treścią (CMS). Jeśli masz specyficzne wymagania lub pytania dotyczące integracji, skontaktuj się z nami.

Nie ma tu odpowiedzi na twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami

Strony internetowe

Sylwia Karczyńska

Account Manager

tel. 570 820 704

sylwia@studiokreacja.pl

Formularz kontaktowy

Strony internetowe

Agnieszka Pawlak

Account Manager

tel. 514 820 704

agnieszka@studiokreacja.pl

Formularz kontaktowy

Baza wiedzy

Ostatnio na blogu

User Experience (UX) i jego wpływ na sukces strony internetowej

3 min

web

Znaczenie białej przestrzeni w projektowaniu stron internetowych

3 min

web

Rich Content – co to jest?

3 min

web

1 miejsce za najlepszą stronę w Rzeczpospolita dla naszego klienta TLhub [58/150]

3 min

web

Czy warto stosować infografiki? [54/150]

3 min

web

7 sposobów na zmniejszenie liczby porzuconych koszyków. [53/150]

3 min

web

Zdjęcia na stronę www ze stocka czy własne? [52/150]

3 min

web

Grupa odbiorców – czym jest i jak ją określić? [51/150]

3 min

web

Jak powinna wyglądać strona www dostosowana do wymagań RODO? [50/150]

3 min

web

Czym jest neuromarketing i jak go wykorzystać w kampanii? [47/150]

3 min

web

Jak przyciągnąć uwagę klienta przez promocję [40/150]

3 min

web

4 zalety Landing Page, o których musisz wiedzieć! [39/150]

3 min

web

User Experience (UX) i jego wpływ na sukces strony internetowej

3 min

web

Znaczenie białej przestrzeni w projektowaniu stron internetowych

3 min

web

Rich Content – co to jest?

3 min

web

1 miejsce za najlepszą stronę w Rzeczpospolita dla naszego klienta TLhub [58/150]

3 min

web

Czy warto stosować infografiki? [54/150]

3 min

web

7 sposobów na zmniejszenie liczby porzuconych koszyków. [53/150]

3 min

web

Zdjęcia na stronę www ze stocka czy własne? [52/150]

3 min

web

Grupa odbiorców – czym jest i jak ją określić? [51/150]

3 min

web

Jak powinna wyglądać strona www dostosowana do wymagań RODO? [50/150]

3 min

web

Czym jest neuromarketing i jak go wykorzystać w kampanii? [47/150]

3 min

web

Jak przyciągnąć uwagę klienta przez promocję [40/150]

3 min

web

4 zalety Landing Page, o których musisz wiedzieć! [39/150]

3 min

web

User Experience (UX) i jego wpływ na sukces strony internetowej

3 min

web

Znaczenie białej przestrzeni w projektowaniu stron internetowych

3 min

web

Rich Content – co to jest?

3 min

web

1 miejsce za najlepszą stronę w Rzeczpospolita dla naszego klienta TLhub [58/150]

3 min

web

Czy warto stosować infografiki? [54/150]

3 min

web

7 sposobów na zmniejszenie liczby porzuconych koszyków. [53/150]

3 min

web

Zdjęcia na stronę www ze stocka czy własne? [52/150]

3 min

web

Grupa odbiorców – czym jest i jak ją określić? [51/150]

3 min

web

Jak powinna wyglądać strona www dostosowana do wymagań RODO? [50/150]

3 min

web

Czym jest neuromarketing i jak go wykorzystać w kampanii? [47/150]

3 min

web

Jak przyciągnąć uwagę klienta przez promocję [40/150]

3 min

web

4 zalety Landing Page, o których musisz wiedzieć! [39/150]

3 min

web
Chcesz, to oddzwonimy
do Ciebie w 27 sekund!✖
✖
Zadzwońcie do mnie teraz
Zadzwońcie do mnie później
Oddzwonimy do Ciebie
w 27 sekund (za darmo)!
Oddzwonimy do Ciebie
za darmo!
Prosimy o chwilę cierpliwości.
Zaraz do Ciebie oddzwonimy.
Konsultanci są niedostępni.
Oddzwonimy najszybciej,
jak to będzie możliwe.
Oddzwonimy do Ciebie
we wskazanym terminie.
Zostaw wiadomość, a my
skontaktujemy się z Tobą tak
szybko jak to możliwe
Wiadomość została wysłana
Umów się na prezentację
Podany numer telefonu nie jest prawidłowy
✖
Tylko oddzwonimy. Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej.
CallBack udostępnia Firmao.pl CRM