
Sylwia Karczyńska
Account Manager
Formularz kontaktowy

Agnieszka Pawlak
Account Manager
Formularz kontaktowy
Poradnik wideo
Dowiedz się więcej o użytkownikach na swojej stronie i reaguj.
Badania heatmap
Jak użytkownicy poruszają się na Twojej stronie internetowej?
Na jakie podstrony przechodzą?
Co klikają?
Które treści są dla nich bardziej istotne, a które mniej?
Które elementy Twojej strony są dla nich lepiej widoczne?
Odpowiedzi na wszystkie te pytania dostarczymy Ci po przeanalizowaniu map ciepła na Twojej stronie.

Sklepy internetowe z rosnącą konwersją
Właśnie o to chodzi, aby Twój sklep pomagał Ci podnosić konwersję. Inwestujesz pieniądze w kampanie reklamowe, korzystasz z SEO, Google Ads, Facebook Ads, a efekty są jakie są. Chcesz lepiej, więcej?
W sklepie dobrze zaprojektowanym możesz to osiągnąć. Jednak, aby sklep dobrze konwertował musisz wiedzieć jak.
Tutaj przychodzimy z pomocą. Wyciśniemy z każdego centymetra kwadratowego jak najwięcej, aby sklep nie tylko dobrze wyglądał, ale głównie sprzedawał.


Wyciśnij więcej ze swojego sklepu
Gdy patrzymy na sklep poprzez 14 warstw. Gdy realizując sklep przechodzimy przez sprawdzone ponad 200 punktów na naszej checkliście to wiedz, że będzie dobrze. Wyciskanie konwersji w sklepie nie należy do prostych czynności.
Zupełnie inaczej jest gdy mamy metodologię, doświadczenie, dziesiątki świetnie sprawdzonych rozwiązań i w dodatku wiemy jak to wszystko poprawnie wdrożyć.
Efekty przychodzą automatycznie. Przekonaj się!
Sklep na automacie?
Wszystko ma działać tak, abyś skupił się na wysyłaniu paczek. Byłoby idealnie.
Może tak być. Ustawienie wszystkich ścieżek użytkownika, automatyzacji, gotowych mechanizmów zajmuje sporo czasu.
Natomiast wiemy, że ta inwestycja szybko się zwraca, bo nagle okazuje się… Ty masz tylko wysyłać paczki. A najlepiej nie Ty, a Twój pracownik. Tak powinien działać sklep na automacie. Chcesz taki?

Zaufało nam już ponad
1400 klientów z Polski i zagranicy










SPRAWDZAMY CO WZBUDZA NAJWIĘKSZE ZAINTERESOWANIE
Przeprowadzimy badanie heatmap , które pokaże, na jakie obszary Twojej strony użytkownicy skupiają największą uwagę.
Dzięki temu dowiesz się, które:
- Sekcje
- Przyciski
- Linki
- Formularze
Są najbardziej atrakcyjne dla odwiedzających Twoją stronę.
Badanie to umożliwi nam także identyfikację kluczowych elementów strony, które przyciągają uwagę użytkowników.
Na podstawie dotychczasowych zachowań użytkowników zoptymalizujemy układ strony.
ANALIZUJEMY NAWIGACJĘ
Dzięki mapom ciepła będziesz mógł zobaczyć jak użytkownicy poruszają się po Twojej stronie.
Sprawdzisz także jakie elementy nawigacyjne są najczęściej wykorzystywane.
Upewnisz się również czy nawigacja jest intuicyjna i czy użytkownicy nie mają problemów ze znalezieniem tego, czego szukają.
Zebrane w ten sposób informacje będą stanowić podstawę do wdrożenia poprawek, które pozytywnie wpłyną na doświadczenia użytkowników i zwiększą konwersję na Twojej stronie.
SPRAWDZAMY CO SIĘ KLIKA
Wyniki z przeprowadzonych badań heatmap umożliwią Ci identyfikację obszarów na stronie, które są najczęściej klikane przez użytkowników.
W efekcie z niemal stu procentową pewnością ocenisz skuteczność:
- Przycisków
- Linków
- Interaktywnych elementów
My zoptymalizujemy i zwiększymy skuteczność tych elementów, które nie generują wystarczającej ilości kliknięć.
ANALIZUJEMY, WYCIĄGAMY WNIOSKI, REKOMENDUJEMY
Po przeprowadzonych badaniach heatmap dostarczymy Ci obszerne wnioski wraz z rekomendacjami w oparciu o zebrane dane.
Otrzymasz raport, dzięki któremu zrozumiesz zachowanie użytkowników na Twojej stronie i podejmiesz odpowiednie decyzje w zakresie UI/UX.
Heatmapy są nieoceniony narzędziem, które na podstawie zebranych informacji o odwiedzających stronę internetową umożliwia jej optymalizację pod kątem lepszego doświadczenia użytkowników.
Chcesz dostosować swoją stronę pod wymagania dzisiejszych użytkowników? Odezwij się do nas. Zidentyfikujemy kluczowe elementy i przeprowadzimy optymalizację tych, które nie przynoszą odpowiednich rezultatów.
FAQ
Co da mi badanie heatmap?
Badanie heatmap pozwala zrozumieć zachowania użytkowników na Twojej stronie. Dzięki temu możesz optymalizować design, układ elementów czy treść, aby lepiej spełniać oczekiwania odwiedzających i zwiększyć efektywność strony (np. konwersję).
Jakie rodzaje heatmap oferujecie?
Oferujemy różne rodzaje heatmap, w tym mapy kliknięć (pokazujące, gdzie użytkownicy najczęściej klikają), mapy przewijania (pokazujące, jak głęboko użytkownicy przewijają stronę) oraz mapy spojrzeń (pokazujące, gdzie użytkownicy najdłużej zatrzymują wzrok).
Czy badanie heatmap wpłynie na prędkość mojej strony internetowej?
Nasze narzędzie do badania heatmap jest zoptymalizowane tak, aby minimalnie obciążać Twoją stronę. W większości przypadków użytkownicy nie zauważą żadnej różnicy w prędkości ładowania strony.
Jakie są wymagania techniczne, aby przeprowadzić badanie heatmap na mojej stronie?
Aby przeprowadzić badanie heatmap, potrzebujemy dostępu do Twojej strony w celu zainstalowania specjalnego kodu śledzenia. Jest on kompatybilny z większością platform i systemów zarządzania treścią (CMS). Jeśli masz specyficzne wymagania lub pytania dotyczące integracji, skontaktuj się z nami.
Nie ma tu odpowiedzi na twoje pytanie?
Skontaktuj się z nami

Sylwia Karczyńska
Account Manager
Formularz kontaktowy

Agnieszka Pawlak
Account Manager
Formularz kontaktowy
Baza wiedzy