
Sylwia Karczyńska
Account Manager
Formularz kontaktowy

Agnieszka Pawlak
Account Manager
Formularz kontaktowy

Poradnik wideo
Skuteczny sklep internetowy
CZATBOT
Jeśli nie nadążasz z odpisywaniem
na wiadomości od klientów,
to Messenger czat jest idealnym
rozwiązaniem!
MAILING MESSENGER
Dzięki automatyzacji możesz
w prosty sposób wysyłać informacje
do swoich klientów przez Messengera.
Poinformuj ich o:
- nowym wpisie na blogu
- powrocie długo wyczekiwanego
produktu - nowościach w swojej ofercie
Jak to działa?
To właśnie za pomocą komunikatorów klienci chętnie komunikują się z markami. Podstawowa funkcja bota w Messengerze zawiera zestaw pytań z zamkniętą listą odpowiedzi. Użytkownik sam decyduje, na jakie pytania udzieli odpowiedzi.
Czatboty to automatyzacja, która:
- Skraca czas wyszukiwania informacji
- Zwiększa sprzedaż
- Zmniejsza koszty obsługi
- Angażuje klientów
- Usprawnia komunikację
- Buduje bazę klientów
Rozwiązanie, które wpływa na wzrost sprzedaży.
Wybrane funkcje Messenger czat:
- śledzenie przesyłek
- rezerwacja
- zgłaszanie reklamacji
- informowanie o dostępności produktu
- informowanie o godzinach otwarcia
- FAQ
Zaufało nam już ponad
1400 klientów z Polski i zagranicy










FAQ
Czy chatbot może zastąpić pełną obsługę klienta prowadzoną przez człowieka?
Chociaż chatboty są coraz bardziej zaawansowane i mogą obsługiwać wiele zapytań, nie zastąpią w pełni interakcji ludzkiej. Są one doskonałym rozwiązaniem do rutynowych pytań i zadań, ale w pewnych sytuacjach konieczna jest interwencja pracownika. Chatboty mogą jednak znacząco odciążyć zespół obsługi klienta, umożliwiając pracownikom skupienie się na bardziej skomplikowanych kwestiach.
Czy chatboty są bezpieczne? Jakie mają zabezpieczenia przed nadużyciami?
Dbamy o to, aby nasze chatboty były bezpieczne. Implementujemy różnorodne zabezpieczenia, takie jak szyfrowanie danych, ograniczenie dostępu do informacji oraz monitoring działalności chatbotów. Ponadto, nasze chatboty są zaprojektowane tak, aby nie przechowywać wrażliwych informacji użytkownika, chyba że jest to konieczne do realizacji określonych funkcji.
Ile kosztuje wdrożenie chatbota dla mojej firmy?
Koszt wdrożenia chatbota zależy od wielu czynników, takich jak stopień jego zaawansowania, integracja z innymi systemami oraz specyficzne wymagania biznesowe. Aby uzyskać dokładną wycenę, zachęcamy do kontaktu z nami i przedstawienia swoich potrzeb.
Materiały wideo

Poradnik video
Sprawdź te 18 rzeczy zanim wybierzesz agencję marketingową
Poradnik video
Twoja firma zniknie z rynku jeśli nie będziesz mierzyć tych danych marketingowo-sprzedażowychNie ma tu odpowiedzi na twoje pytanie?
Skontaktuj się z nami

Sylwia Karczyńska
Account Manager
Formularz kontaktowy

Agnieszka Pawlak
Account Manager
Formularz kontaktowy
Baza wiedzy