Film promocyjny
Film promocyjny cieszy się bardzo dużą popularnością z uwagi na jego skuteczność, efektywność oraz dużą siłę oddziaływania przekazu a także z uwagi na jego szerokie możliwości zastosowania.
Idealnym miejscem do prezentacji tego typu materiału są wszelkiego rodzaju targi, konferencje, prezentacje czy też spotkania z Klientami oraz kontrahentami. Sprawdzi się on również na firmowej stronie internetowej oraz jako element promocji firmy w sieci – możemy go umieścić w bazach firm oraz portalach branżowych.
W skład projektu wchodzą następujące elementy:
- Opracowanie scenariusza i storyboardów
- Sesja filmowa (1 dzień), docelowy film: 2 minuty
- Technika wykonania filmu: DSLR
- Korekcja barwna (filtry, koloryzowanie, temperatura barwy, ekspozycja, kontrast, korekta cieni, korekta bieli, korekta czerni, nasycenie barwy, jaskrawość barwy, korekta świateł)
- Rozdzielczość filmu HD, Full HD lub dowolny inny rozmiar
- Organizacja lektora orazwykupienie podkładów dźwiękowych
- 2 nieznaczne korekty (nie ingerujące w cały projekt) iwykonanie poprawek do 3 dni roboczych
- Przekazanie plików produkcyjnych poprzez wiadomość e-mail
Dodatkowo:
- Niezbędne formaty plików
- Umieszczenie winternecie lub nagranie na DVD
- Przekazanie praw autorskich do filmu
Cel:
- promowanie firm, instytucji, marki, produktu, usługi itd.
- dotarcie do szerszego grona odbiorców
- budowanie wizerunku
Korzyści:
- możliwość zaprezentowanie swojego przedsięwzięcia szerszej grupie odbiorców
- dłuższa ilość czasu pozwalająca na uchwycenie większej ilości ciekawych faktów związanych z tematem promocji
- ciekawa i bardziej przyjazna forma przekazu i komunikacji pozwala na zapamiętanie twojej firmy na dłużej
Kanały promocji:
- telewizja
- portale społecznościowe
- internet np. youtube, vimeo
- projekcja podczas pikników firmowych bądź imprez integracyjnych
- prezentacje podczas negocjacji
- wyświetlacze na targach
- strony internetowe firmy, branżowe itp.