Autor wideo

Poradnik wideo

Skuteczny sklep internetowy

Przykuj uwagę swoich klientów

Papier firmowy

Listy i pisma wydrukowane offsetem na eleganckim papierze są w dalszym ciągu główną aplikacją w systemie tożsamości – nawet w czasach poczty głosowej i e-mail.

Papier firmowy z oryginalną sygnaturą  wciąż jest ważnym elementem praktyki biznesowej. Jest traktowany jako wiarygodny dowód, że nadawca prowadzi biznes, poza tym często zawiera istotną informację czy porozumienie kontaktowe. Papier z nagłówkiem firmowym jest najbardziej oficjalnym rodzajem komunikacji biznesowej. Ma w sobie powagę i godność.

Elegancki papier firmowy to jeden z istotnych elementów identyfikacji wizualnej firmy. Pisma biznesowe tworzone na sygnowanych kartkach podkreślają prestiż przedsiębiorstwa i jego mocną pozycję na rynku. Chcąc budzić zaufanie partnerów, zdecyduj się na papier firmowy z logo, który będzie uwiarygadniał każdy wystawiany dokument. Pamiętaj, aby design papieru firmowego był spójny z innymi materiałami firmowymi, w tym z wizytówkami i ulotkami. W celu zachowania konsekwencji wizerunkowej stworzenie projektu papieru firmowego zleć specjalistom! Pozwoli to utrzymać jednakowy design wszystkich elementów identyfikujących i promujących markę.

 

Zapytaj o wycenę!

Zaufało nam już ponad

600 klientów z Polski i zagranicy

„Z przyjemnością polecamy”

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy ze Studiem Kreacja i Panem Przemkiem. Projekt został wykonany profesjonalnie, a każde poprawki uwzględnione i wprowadzone. Z przyjemnością polecamy tę firmę jako wiarygodnego partnera na każdym etapie zlecenia – od projektu, przez wdrożenie, doradztwo i pomoc.

Robert Żukowski

Właściciel Formatiq

„Współpraca z tą firmą to przyjemność”

Polecam wszystkim firmę Studio Kreacja. Zamówiłam u nich wykonanie strony internetowej, projekt logotypu, a także wizytówek, ulotek oraz plakatów. Wszystko zostało wykonane szybko, profesjonalnie i zgodnie z moimi oczekiwaniami. Wszelkie moje uwagi były przyjmowane i wspólnie dochodziliśmy do satysfakcjonującego mnie rezultatu. Jakiekolwiek zmiany na mojej stronie wykonywane były natychmiastowo i według moich potrzeb. Studio Kreacja to młody i ambitny zespół w pełni zasługujący na zaufanie. Współpraca z tą firmą to przyjemność.

Ewelina Wojciechowska

Trele Morele – Warsztaty i Porady Żywieniowe

„Profesjonalizm i znajomość swojej branży”

Profesjonalizm i znajomość swojej branży pozwoliło wydobyć ode mnie informacje niezbędne do stworzenia strony internetowej przewyższającej moje wymagania graficzne. Spójność i funkcjonalność wszystkich elementów na stronie jest imponująca. Jako największy atut muszę uznać identyfikację mojej marki, która znacznie wzrosła w oczach moich klientów po uruchomieniu strony internetowej.

Adam Zajler

Właściciel KDS CONSUL

FAQ

Czy zapewniacie wydruk?

+

Tak, w pełni zrealizujemy Twoje zamówienie na druk. Dobierzemy odpowiedni format, rodzaj papieru, ustalimy razem optymalny nakład (czyli ilość szt).

Materiały wideo

Poradnik video

20 składników skutecznej strony www

Poradnik video

3 zasady jak przygotować slider na stronę internetową

Poradnik video

Strona One Page czy strona tradycyjna?

Nie ma tu odpowiedzi na twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami

Branding

Sylwia Karczyńska

Account Manager

tel. 570 820 704

sylwia@studiokreacja.pl

Formularz kontaktowy

Branding

Agnieszka Pawlak

Account Manager

tel. 514 820 704

agnieszka@studiokreacja.pl

Formularz kontaktowy

Do czego przyda się firmowy listownik?

Jednakowy design wszystkich elementów marketingowych pozwala stworzyć spójny system identyfikacji wizualnej firmy. Tak jak wizytówki czy strona internetowa, tak i papier firmowy powinien być utrzymany w kolorystyce kojarzonej z firmą, zawierając nawiązujące do niej elementy graficzne. Niemniej, tzw. listownik służy zarówno do budowania pozytywnego wizerunku firmy, jak i do celów stricte praktycznych. Jest doskonałym materiałem, na którym możesz tworzyć profesjonalnie wyglądające pisma do klientów, kontrahentów, urzędów i instytucji. Masz wtedy pewność, że Twoje dokumenty nie zostaną pomylone z innymi, a nazwa i symbolika firmy lepiej zapadną w pamięć odbiorców.

Papier firmowy — design dopasowany do potrzeb firmy

Decydując się na papier firmowy, design również zleć specjalistom. Określ swoje oczekiwania, dokładnie scharakteryzuj firmę, wartości, którymi się kieruje i cele, jakie przed sobą stawia. W ten sposób ułatwisz nam realizację projektu, który w najlepszy sposób odda wizję i misję Twojego biznesu. Rodzaj nadruku oraz jego umiejscowienie dostosujemy do Twoich oczekiwań. Zależnie od potrzeb listownik może zawierać nazwę i logo firmy, a nawet jej motto lub dane kontaktowe. Takie informacje na kartkach papieru firmowego pozwolą nie tylko lepiej zapamiętać markę, ale też definitywnie zwiększą jej rozpoznawalność w branży.