Autor wideo

Poradnik wideo

Skuteczny sklep internetowy

Przykuj uwagę swoich klientów

Papier firmowy

Listy i pisma wydrukowane offsetem na eleganckim papierze są w dalszym ciągu główną aplikacją w systemie tożsamości – nawet w czasach poczty głosowej i e-mail.

Papier firmowy z oryginalną sygnaturą  wciąż jest ważnym elementem praktyki biznesowej. Jest traktowany jako wiarygodny dowód, że nadawca prowadzi biznes, poza tym często zawiera istotną informację czy porozumienie kontaktowe. Papier z nagłówkiem firmowym jest najbardziej oficjalnym rodzajem komunikacji biznesowej. Ma w sobie powagę i godność.

Elegancki papier firmowy to jeden z istotnych elementów identyfikacji wizualnej firmy. Pisma biznesowe tworzone na sygnowanych kartkach podkreślają prestiż przedsiębiorstwa i jego mocną pozycję na rynku. Chcąc budzić zaufanie partnerów, zdecyduj się na papier firmowy z logo, który będzie uwiarygadniał każdy wystawiany dokument. Pamiętaj, aby design papieru firmowego był spójny z innymi materiałami firmowymi, w tym z wizytówkami i ulotkami. W celu zachowania konsekwencji wizerunkowej stworzenie projektu papieru firmowego zleć specjalistom! Pozwoli to utrzymać jednakowy design wszystkich elementów identyfikujących i promujących markę.

 

Zapytaj o wycenę!

Zaufało nam już ponad

600 klientów z Polski i zagranicy

„dużo cierpliwości do trudnych klientów”

Kreatywni młodzi ludzie. Pan Przemek służy pomocą w każdej kwestii i ma dużo cierpliwości do trudnych klientów (czyli ja). Ogólnie współpraca układała nam się dobrze. Z efektów końcowych jestem zadowolona. Pozdrawiam całą ekipę i życzę powodzenia w dalszej pracy.

Marta Kantor-Kotara

Mar-Dental Stomatologia

„autentyczne zaangażowanie”

Zdecydowanie polecam usługi Studia Kreacja. Studio wykonało dla mnie nowoczesny, oryginalny i całkowicie zgodny z moimi oczekiwaniami projekt loga, papieru firmowego i wizytówek. Dodatkowym atutem jest świetny kontakt z Zespołem i stałe informowanie klienta o postępie prac, możliwość uzgadniania wszystkich szczegółów na bieżąco i autentyczne zaangażowanie Wykonawców w tworzony produkt. Interakcja i wykonanie na najwyższym poziomie; polecam z czystym sercem”.

Patrycja Bartoszewicz

Kancelaria Adwokacka

„w dobrym guście”

Jeśli chodzi o opinię o świadczonych przez Państwa usługach to uważam, że projekty są wykonywane bardzo profesjonalnie i w dobrym guście. Pod tym kontem nie mam żadnych krytycznych uwag i z całym przekonaniem mogę polecić Państwa firmę.

Tomasz Bobak

Dyrektor Hotelu Redyk

FAQ

Czy zapewniacie wydruk?

+

Tak, w pełni zrealizujemy Twoje zamówienie na druk. Dobierzemy odpowiedni format, rodzaj papieru, ustalimy razem optymalny nakład (czyli ilość szt).

Materiały wideo

Poradnik video

Sprawdź te 18 rzeczy zanim wybierzesz agencję marketingową

Poradnik video

Twoja firma zniknie z rynku jeśli nie będziesz mierzyć tych danych marketingowo-sprzedażowych

Nie ma tu odpowiedzi na twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami

Branding

Sylwia Karczyńska

Account Manager

tel. 570 820 704

sylwia@studiokreacja.pl

Formularz kontaktowy

Do czego przyda się firmowy listownik?

Jednakowy design wszystkich elementów marketingowych pozwala stworzyć spójny system identyfikacji wizualnej firmy. Tak jak wizytówki czy strona internetowa, tak i papier firmowy powinien być utrzymany w kolorystyce kojarzonej z firmą, zawierając nawiązujące do niej elementy graficzne. Niemniej, tzw. listownik służy zarówno do budowania pozytywnego wizerunku firmy, jak i do celów stricte praktycznych. Jest doskonałym materiałem, na którym możesz tworzyć profesjonalnie wyglądające pisma do klientów, kontrahentów, urzędów i instytucji. Masz wtedy pewność, że Twoje dokumenty nie zostaną pomylone z innymi, a nazwa i symbolika firmy lepiej zapadną w pamięć odbiorców.

Papier firmowy — design dopasowany do potrzeb firmy

Decydując się na papier firmowy, design również zleć specjalistom. Określ swoje oczekiwania, dokładnie scharakteryzuj firmę, wartości, którymi się kieruje i cele, jakie przed sobą stawia. W ten sposób ułatwisz nam realizację projektu, który w najlepszy sposób odda wizję i misję Twojego biznesu. Rodzaj nadruku oraz jego umiejscowienie dostosujemy do Twoich oczekiwań. Zależnie od potrzeb listownik może zawierać nazwę i logo firmy, a nawet jej motto lub dane kontaktowe. Takie informacje na kartkach papieru firmowego pozwolą nie tylko lepiej zapamiętać markę, ale też definitywnie zwiększą jej rozpoznawalność w branży.