Autor wideo

Poradnik wideo

Skuteczny sklep internetowy

Czas na dobre pierwsze wrażenie.

Identyfikacja wizualna

Nagrodą za konsekwentne inwestowanie w spójną identyfikację wizualną dla firm jest często trwała przewaga konkurencyjna.

System identyfikacji wizualnej (Corporate Identity) – wszystko to, co pozwala zidentyfikować firmę i odróżnić ją od innych. Termin ten określa ogół symboli. Bodźce wizualne wywołują w odbiorcy określone odczucia i opinie na temat firmy. Zadaniem systemu identyfikacji wizualnej jest kształtowanie tych odczuć tak, by były podstawą do budowania jednoznacznego wizerunku. Dziś identyfikacja wizualna to podstawa w marketingu każdej firmy.

 

Zapytaj o wycenę!

Oferta

Każdą stronę możesz zrealizować
w wybranym pakiecie.

W skład realizacji wchodzą elementy:

Projektujemy logo dla firm, marek osobistych, instytucji, miast i wszystkich, którzy chcą zbudować rozpoznawalny brand.

Wiemy, że Twoje potrzeby są zależne od tego na jakim etapie działalności jesteś. Dlatego przygotowaliśmy ofertę projektowania logo na 4 poziomach wykonania.

Dla startujących polecamy pakiet Basic. Dla większych podmiotów, które chcą jeszcze lepiej przygotować brand, który stanie się ogólnopolską lub międzynarodową marką polecamy pakiet Premium.

W skład realizacji wchodzą elementy:

Cafe MłynProjektowanie logo

  • Analiza grupy docelowej (kim są Klienci)
  • 3-6 koncepcji logo
  • 3 serie korekt wg wskazań Klienta

Stosowanie logo

  • konstrukcja logo
  • logo w siatce modułowej
  • pole ochronne logo
  • minimalna wielkość logo
  • dopuszczalne tła dla logo
  • formy niedozwolone logo

identyfikacja wizualna dla firmyUstalenie kolorystyki firmowej

  • kolorystyka podstawowa
  • kolorystyka uzupełniająca
  • kolorystyka monochromatyczna (kolor)
  • kolorystyka skala szarości
  • kolorystyka achromatyczna (kontra)

Dobranie typografii

  • typografia firmowa
  • typografia użytkowa

Zaprojektowanie materiałów firmowych

  • wizytówka (ogólna, imienna x 5 szt.)
  • papier firmowy
  • koperty firmowe (DL, C4, C5 lub inne)
  • teczka
  • bloczek do notatek
  • pieczątka (ogólna, imienna)
  • stopka e-mail
  • prezentacja Power Point (5 slajdów)

oznakowanie firmy śremOznakowanie wewnątrz firmy

  • tablice informacyjne
  • tabliczki na drzwi

Oznakowanie na zewnątrz firmy

  • tabliczki dojazdowe
  • szyld firmowy
  • neon firmowy
  • flaga firmowa
  • reklama billboard

Identyfikacja wizualna ŚremOznakowanie samochodów firmowych

  • sposób rozmieszczenia elementów dla różnych typów samochodów firmowych

Określenie ubioru pracowników

  • ubiory pracownicze codziennego użytku
  • ubiory okazyjne

 

projektowanie ulotek poznańZaprojektowanie materiałów reklamowych

  • segregator
  • ulotka
  • gazetka firmowa
  • reklama prasowa

W skład realizacji wchodzą elementy:

1. Lifting Twojego logo
Przeanalizujemy Twoje dotychczasowe logo, sprawdzimy
jego plusy i minusy. Poprawimy czytelność, uwydatnimy
najistotniejsze elementy lub wzmacniamy to co najważniejsze.

2. Wybór najlepszej wersji
Przygotujemy zestawienia nowych propozycji
z dotychczasowym logo. Będziesz mógł zobaczyć
metamorfozę i odczuć zmianę na lepsze.

3. Stosuj logo idealnie
Otrzymasz Księgę Znaku opisującą stosowania oraz
używania logo w różnych formach. Dowiesz się
o dozwolonych tłach, wielkościach logo, fontach
i oczywiście kolorach.

Brak ograniczeń ilości
Nie mamy ograniczeń w ilości poprawek, a dla dotrzymywania
Twojego terminu przeprowadzimy cały proces w 3 seriach.
Liczy się efekt końcowy.

4. Jesteś bezpieczny w zakresie
praw autorskich
Otrzymujesz majątkowe prawa autorskie oraz prawa zależne.
Projekty weryfikujemy pod kątem plagiatu i potwierdzamy
prawa autorskie w zapisach umowy.Masz to w Umowie.

5. Wsparcie 3 specjalistów
Nad liftingiem logo pracują u nas minimum 3 osoby.
Projektant, specjalista ds. marketingu oraz Project Manager.Nierzadko pokazujemy logo pozostałym ludziom zespoły,
czyli webdesignerowi oraz programistom, aby poznać ich
odczucia podczas tworzenia liftingu logo dla Ciebie.

W skład realizacji wchodzą elementy:

W skład realizacji wchodzą elementy:

.1. Co potrzebujemy?

Musimy od Ciebie otrzymać przygotowany znak graficzny
w formie rysunku, skanu, zdjęcia lub dotychczasowego
znaku w formie JPG.

2.Odrysujemy logo dla Ciebie
Następnie nasi graficy starannie odrysują poprawne
logo w formacie wektorowym.

3. Wykorzystasz je jak tylko
będziesz chciał

Twoje logo będzie w pełni edytowalne i możliwe do
druku oraz w internecie. Będziesz mógł je wykorzystać
jak tylko będziesz chciał!

4. Jesteś bezpieczny w zakresie praw autorskich

Otrzymujesz majątkowe prawa autorskie oraz prawa zależne.
Projekty weryfikujemy pod kątem plagiatu i potwierdzamy
prawa autorskie w zapisach umowy.

Masz to w Umowie.

5. Wsparcie 3 specjalistów

Nad Twoim projektem będzie pracowało u nas minimum
trzech fachowców. Projektant, specjalista ds. marketingu
oraz opiekun klienta. Tworzymy zgrany zespół, na który
możesz liczyć!

Proces realizacji logo Ile kosztuje logo?

Portfolio

Natubay
Opakowania
Podaruj Posmakuj
Strona internetowa
TLhub
Rabranding, Identyfikacja wizualna, Strona internetowa
MWT Solutions
Logo, Identyfikacja wizualna, Serwis www
POJ-KON
Rebranding logo, logotypy modeli powozów
CAREBITS
logo
AKAN
logo, wizytówka
Administracja Pod Kontrolą
logo
CMT Advisory
VIXA Boards
Identyfikacja wizualna, Model 3D, Animacja i Filmy, Marketing, Strona www + Sklep
ESKA CLUB
Pracownia Konstrukcji
NU Ceramika
Kancelaria Adwokacka Natalia Janas
Less Please
Aeprif
Leszczyński Kancelaria Adwokacka
Ratomedica
Casa Invest
MrPost
SO! YOLO
Na Polance
Hermes
Body Chief
Identyfikacja wizualna TOTEM
Księga Marki
Soho Cosmetics
HMS Development
ifg i e-meblowy
Identyfikacja wizualna
Carbonica
Identyfikacja wizualna
m2atelier
Identyfikacja wizualna

Zaufało nam już ponad

600 klientów z Polski i zagranicy

„dużo cierpliwości do trudnych klientów”

Kreatywni młodzi ludzie. Pan Przemek służy pomocą w każdej kwestii i ma dużo cierpliwości do trudnych klientów (czyli ja). Ogólnie współpraca układała nam się dobrze. Z efektów końcowych jestem zadowolona. Pozdrawiam całą ekipę i życzę powodzenia w dalszej pracy.

Marta Kantor-Kotara

Mar-Dental Stomatologia

„jestem zadowolona z efektu końcowego”

Zlecenie (wykonanie projektu stopki internetowej) wykonane terminowo, jestem zadowolona z efektu końcowego, wszystkie moje sugestie i prośby o modyfikacje były wykonywane na bieżąco.

Katarzyna Nitschke

ART-DOM Katarzyna Nitschke

„może te usługi polecić”

Studio Kreacja stworzyło dla nas nową stronę internetową wraz z wersjami na tablet i telefon, sprawuje nadzór nad funkcjonowaniem, doszkala naszych pracowników w obsłudze witryny, a także wykonuje różnorodne projekty graficzne druków firmowych i ulotek. Firma Polish Prestige jest bardzo zadowolona z usług Studio Kreacja i z całą odpowiedzialnością może te usługi polecić.

Marek Grzybowski

Prezes Polish Prestige sp. z o.o.

FAQ

Czy zajmujecie się zastrzeganiem logo?

+

Nie. Natomiast możemy wskazać Ci 2 wyspecjalizowane kancelarie prawne, które zajmują się sprawami patentowymi dla nazw, znaków i logo.

Materiały wideo

Nie ma tu odpowiedzi na twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami

Branding

Sylwia Karczyńska

Account Manager

tel. 570 820 704

sylwia@studiokreacja.pl

Formularz kontaktowy

Branding

Agnieszka Pawlak

Account Manager

tel. 514 820 704

agnieszka@studiokreacja.pl

Formularz kontaktowy

Identyfikacja wizualna firmy – logo i jego potęga

Nie wiesz, jak powinna wyglądać marka, którą chcesz stworzyć? Miej na uwadze to, że spójny system identyfikacji wizualnej korzystnie wpływa na Twoje działania.
Logo jest najważniejszym znakiem firmy, dzięki któremu komunikujesz się z klientami. Każdy powinien wiedzieć, że logo firmowe musi być proste i czytelne. Z pewnością każdy zna złote łuki McDonald’s, czy słynną łyżwę Nike. Na pewno nie jesteś w stanie pomyśleć o marce bez wyobrażenia sobie jej logo. To jest właśnie potęga logo. I to jest argument, który powinien przekonać Cię do stworzenia identyfikacji wizualnej!

Identyfikacja wizualna dla firm – czy logo jest najważniejsze?

Wiele firm, które myśli o zmianie wizerunku i nowej identyfikacji wizualnej ma na myśli tylko i wyłącznie zmianę logo. Pytania takie jak „Czy to dobry moment?”, „Jak ma ono wyglądać?” zawsze nasuwają się na tym etapie. Niestety, nowe, zaprojektowane logo to nie wszystko, co należy zrobić. Jest to tylko jeden z elementów, który z racji powtarzalności będzie zapamiętany najbardziej.
Zmiana logo zadziała tylko i wyłącznie wtedy, gdy zostanie wsparta znaczącą zmianą strategii – zarówno biznesowej, jak i marketingowej. Za logiem muszą iść zmiany na wielu płaszczyznach. Tylko pełna zmiana identyfikacji wizualnej Twojej marki zapewni sukces. Mówiąc o kwestiach wizualnych, to przemiana powinna nastąpić w ponad 50 nośnikach. Holistyczne spojrzenie na odświeżenie wizerunku tylko wtedy daje świetne efekty. Więcej o logo, a Key Visual na naszym blogu.

Identyfikacja wizualna – księga marki

Przewagę nad konkurencją można osiągnąć poprzez konsekwentne inwestowanie w spójną identyfikację wizualną marki. Po co Ci księga marki? Jest to swego rodzaju przewodnik i instrukcja opisująca markę oraz możliwości i sposoby wykorzystania logo i jej poszczególnych elementów.
Księga marki przekazuje informacje o nazwie marki, jej logo, kolorystyce, linii graficznej itd. Przede wszystkim jednak określa konstrukcję marki, czyli jej pozycjonowanie oraz program (wizja, misja, ambicje marki). Co więcej, księga wyznacza standardy graficzne wykorzystania elementów wizualnych marki i zasady ich zastosowania w reklamie.

Identyfikacja wizualna marki – dlaczego jest tak istotna?

Nie da się ukryć, że klienci spotykają się z Twoją marką w różnych sytuacjach. Celem identyfikacji wizualnej marki jest wzbudzenie w Twoich klientach określonych emocji oraz wyróżnienie Twojej oferty spośród konkurencyjnych marek. Celem identyfikacji wizualnej jest udowodnienie im, że to właśnie Twoje produkty są tym, czego szukają i to Twoje produkty wywołują pozytywne skojarzenia. Księga identyfikacji wizualnej to zbiór, w którym znajdują się dokładne wytyczne na temat tego, jak mają wyglądać takie elementy, jak papier firmowy, media społecznościowe, szyldy firmowe, koperty firmowe, wygląd produktów, dokumenty handlowe, druki firmowe, symbole dekoracyjne, czy nawet ubiór pracowników. Co więcej, systemy identyfikacji wizualnej firmy określają także kolory firmowe, oznakowanie środków transportu, czy materiałów marketingowych, materiałów firmowych i materiałów drukowanych. Jak widzisz, wizerunek marki musi być naprawdę spójny, by w każdym momencie przedstawiał prawdziwą tożsamość firmy. Identyfikacja wizualna firmy to większa popularność, a większa popularność to większe zyski. Jest to tak proste.

Identyfikacja wizualna dla firm krok po kroku

Identyfikacja wizualna jest podstawowym narzędziem służącym kreowaniu wizerunku firmy w świadomości konsumentów i innych przedsiębiorstw. Termin ten określa ogół symboli i stałych elementów graficznych stosowanych w celu uzyskania czytelnej i spójnej identyfikacji rynkowej i wizualnej. Spójny system wizualny jest najważniejszym elementem całościowej identyfikacji.
System identyfikacji wizualnej porusza wiele kwestii. Wymienione elementy w poprzednim akapicie to tylko część z nich. Wszystkie działania mają jednak na celu dokładne określenie osobowości marki. Projektowanie identyfikacji wizualnej dla firm to twórczy proces, który składa się z kilku etapów. Najważniejsze jest poznanie Twoich oczekiwań i potrzeb. Ważne jest, by skupić się na Tobie i Twojej marce. Dobra identyfikacja wizualna firmy musi być zgodna z misją marki, czyli w pełni oddawać jej charakter oraz wartości. Kolejnym etapem jest poznanie upodobań estetycznych Twoich oraz modelowej grupy docelowej, czyli potencjalnych odbiorców Twojej firmy. Ważny jest także wybór kolorystyki. Następnie czas na stworzenie książki identyfikacji wizualnej. Księga identyfikacji wizualnej zawiera wszelkie niezbędne elementy identyfikacji. Gdy identyfikacja wizualna jest gotowa i projekt zaakceptowany to możesz przystąpić do wprowadzania zmian i na dobre zagościć w świadomości swoich przyszłych klientów. Powodzenia!

Studio Kreacja – Twoja identyfikacja wizualna firmy

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu systemu identyfikacji wizualnej? Zależy Ci na fachowych rozwiązaniach, które dostarcza doświadczona firma? Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Oferowany przez nas projekt identyfikacji wizualnej firmy zawiera niezbędne elementy systemu identyfikacji wizualnej. Zadbamy o język komunikacji wizualnej marki oraz przyczynimy się do tego, zwiększenia świadomości marki. Dostarczymy księgę znaku oraz podstawowe narzędzia, dzięki którym Twój system identyfikacji wizualnej będziesz mógł wprowadzić w życie. Gwarantujemy pełny profesjonalizm. Ponadto wszelkie ustalenia dotyczące naszej współpracy są dostosowywane indywidualnie. Jesteśmy elastyczni i zaangażowani w proces tworzenia. Zapewniamy, że przygotowana identyfikacja wizualna marki spełni Twoje oczekiwania w 100%. Pozwól Twoim klientom i konkurentom dostrzec Twoją przewagę w branży. Zapraszamy do współpracy.