Identyfikacja wizualna

Nagrodą za konsekwentne inwestowanie w spójną identyfikację jest często trwała przewaga konkurencyjna.

System identyfikacji wizualnej (Corporate Identity) – wszystko to, co pozwala zidentyfikować firmę i odróżnić ją od innych. Bodźce wizualne wywołują w odbiorcy określone odczucia i opinie na temat firmy. Zadaniem systemu identyfikacji wizualnej jest kształtowanie tych odczuć tak, by były podstawą do budowania jednoznacznego wizerunku. Dziś identyfikacja wizualna to podstawa w marketingu każdej firmy.

Klient ocenia najpierw po wyglądzie. Czas na dobre pierwsze wrażenie.

Często zamawiane usługi:

W skład realizacji wchodzą następujące elementy:

  • Analiza grupy docelowej (kim są Klienci)
  • 3 projekty graficzne logo (koncepcje) plus 3 zestawy kolorystyczne każdego projektu (w sumie 9 projektów)
  • 3 serie korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 3 dni roboczych
  • Wersje do druku (CMYK i PANTONE) oraz dla WWW (WEB) i Prezentacji (RGB)
  • Przekazanie plików produkcyjnych w formie wiadomości e-mail

Dodatkowo:

  • Niezbędne formaty plików (wektorowe i rastrowe):.
    • /vector/ logo na krzywych: .EPS, .CDR, .AI, .PDF
    • /raster/ logo bitmapa: .TIFF, .JPG
    • /Internet/ logo bitmapa: GIF, PNG
  • Księga Znaku -zawiera opis szczegółowy wybranego logo:
    • opis użytych kolorów w logo
    • wybrane właściwe logo w wersjach: kolorystyka podstawowa, monochromatyczna (kolor) kolorystyka skala szarości, kolorystyka achromatyczna (kontra)
  • Organizacja wydruku
  • Przekazanie praw autorskich i majątkowych

W skład projektu wchodzą następujące elementy:

  • Analiza grupy docelowej (kim są Klienci)
  • 1 projekt graficzny wizytówki (koncepcja) plus 2 wersje z innymi danymi (w sumie 3 projekty wizytówek)
  • 3 serie korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 3 dni roboczych
  • Wersje do druku (CMYK)
  • Przekazanie plików produkcyjnych poprzez wiadomość e-mail

Dodatkowo:

  • Niezbędne formaty plików (wektorowe i rastrowe):.
    • /vector/ projekt w krzywych: CDR, .AI, .PDF
    • Organizacja wydruku
    • Przekazanie praw autorskich do projektu wizytówki

W skład realizacji wchodzą następujące elementy:

  • Analiza grupy docelowej (kim są Klienci)
  • 1 projekt graficzny papieru firmowego (koncepcja), wersja do druku i elektroniczna do Microsoft Word
  • 3 serie korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 3 dni roboczych
  • Wersje do druku (CMYK)
  • Przekazanie plików produkcyjnych poprzez wiadomość e-mail

Dodatkowo:

  • Niezbędne formaty plików (wektorowe i rastrowe):.
    • /vector/ projekt w krzywych: CDR, .AI, .PDF
  • Organizacja wydruku
  • Przekazanie praw autorskich do projektu papieru firmowego

W skład pakietu wchodzą następujące elementy:

  • Analiza grupy docelowej (kim są Klienci)
  • 6 projektów graficznych logo (koncepcje) plus 3 zestawy kolorystyczne każdego projektu (w sumie 18 projektów)
  • 1 projekt graficzny wizytówki (koncepcja) plus 2 wersje z innymi danymi (w sumie 3 projekty wizytówek)
  • 1 projekt graficzny papieru firmowego (koncepcja), wersja do druku i elektroniczna do Microsoft Word
  • 1 projekt graficzny koperty (koncepcja), 3 wersje formatów: DL, C4, C5
  • 1 projekt graficzny pieczątki (koncepcja),
  • 1 projekt graficzny stopki e-mail (koncepcja),
  • Organizacja wydruku
  • 3 serie korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 2 dni roboczych
  • Wersje do druku (CMYK i PANTONE) oraz dla WWW (WEB) i Prezentacji (RGB)
  • Przekazanie plików produkcyjnych w formie wiadomości e-mail

Dodatkowo:

  • Niezbędne formaty plików (wektorowe i rastrowe):.
    • /vector/ logo na krzywych: .EPS, .CDR, .AI, .PDF
    • /raster/ logo bitmapa: .TIFF, .JPG
    • /Internet/ logo bitmapa: GIF, PNG
  • Księga Znaku -zawiera opis szczegółowy wybranego logo:
    • opis użytych kolorów w logo
    • wybrane właściwe logo w wersjach: kolorystyka podstawowa, monochromatyczna (kolor) kolorystyka skala szarości, kolorystyka achromatyczna (kontra)
    • opis zastosowania poszczególnych wariantów logo  na różnych tłach
  • Organizacja wydruku
  • Przekazanie praw autorskich i majątkowych

Stworzenie logo

  • Analiza grupy docelowej (kim są Klienci)
  • 6 projektów graficznych logo (koncepcje) plus 3 zestawy kolorystyczne każdego projektu (w sumie 18 projektów)
  • 3 serie korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 2 dni roboczych

Stosowanie logo

  • konstrukcja logo
  • logo w siatce modułowej
  • pole ochronne logo
  • minimalna wielkość logo
  • dopuszczalne tła dla logo
  • formy niedozwolone logo

Ustalenie kolorystyki firmowej

  • kolorystyka podstawowa
  • kolorystyka uzupełniająca
  • kolorystyka monochromatyczna (kolor)
  • kolorystyka skala szarości
  • kolorystyka achromatyczna (kontra)

Dobranie typografii

  • typografia firmowa
  • typografia użytkowa

Zaprojektowanie materiałów firmowych

  • wizytówka (ogólna, imienna x 5 szt.)
  • papier firmowy
  • koperty firmowe (DL, C4, C5 lub inne)
  • teczka
  • bloczek do notatek
  • pieczątka (ogólna, imienna)
  • stopka e-mail
  • prezentacja Power Point (5 slajdów)
  • Powyższe elementy stanowią Podstawowy System Identyfikacji Wizualnej

Czas realizacji:  10 dni roboczych + czas na korekty

 

Oznakowanie wewnątrz firmy

  • tablice informacyjne
  • tabliczki na drzwi

Oznakowanie na zewnątrz firmy

  • tabliczki dojazdowe
  • szyld firmowy
  • neon firmowy
  • flaga firmowa
  • reklama billboard

Czas realizacji:  2 dni robocze + czas na korekty

 

Oznakowanie samochodów firmowych

  • sposób rozmieszczenia elementów dla różnych typów samochodów firmowych

Określenie ubioru pracowników

  • ubiory pracownicze codziennego użytku
  • ubiory okazyjne

Czas realizacji:  2 dni robocze + czas na korekty

 

Zaprojektowanie materiałów reklamowych

  • segregator
  • ulotka
  • gazetka firmowa
  • reklama prasowa

Czas realizacji:   5 dni roboczych + czas na korekty

 

Dodatkowo:

  • Wersje do druku (CMYK i PANTONE) oraz dla WWW (WEB) i Prezentacji (RGB)
  • Niezbędne formaty plików (wektorowe i rastrowe):.
    • /vector/ logo na krzywych: .EPS, .CDR, .AI, .PDF
    • /raster/ logo bitmapa: .TIFF, .JPG
    • /Internet/ logo bitmapa: GIF, PNG
  • Profesjonalna obróbka materiałów własnych Klienta
  • 10 zdjęć wysokiej rozdzielczości z Banku Zdjęć
  • Wszelkie materiały graficzne użyte do prac projektowych
  • Organizacja wydruku
  • Przekazanie plików produkcyjnych poprzez wiadomość e-mail
  • Przekazanie praw autorskich i majątkowych
Cafe Młyn
identyfikacja wizualna dla firmy
Teczka
Identyfikacja wizualna
projektowanie nadruków na samochodach

Poznaj wszystkie nasze usługi:

Identyfikacja wizualna:

  • Logo
  • Wizytówki
  • Papiery firmowe
  • Notesy
  • Koperty
  • Teczki
  • Pieczątki
  • Stopki e-mail
  • Prezentacje PowerPoint
  • Identyfikacja wizualna
  • Księga Marki

Druk i oznakowanie:

  • Ulotki
  • Plakaty
  • Foldery
  • Katalogi
  • Gazetki reklamowe
  • Vouchery i zaproszenia
  • Reklamy prasowe
  • Kalendarze
  • Opakowania i etykiety
  • Billboardy i banery
  • Materiały POS
  • Gadżety reklamowe
  • Witryny sklepowe
  • Kasetony, szyldy, litery 3D
  • Grafika na pojazdach
  • System oznakowania
  • Drukowanie

Inne usługi:

  • Copywriting
  • Sesje fotograficzne
  • Fotomontaż i retusz fotografii
  • Ilustracje graficzne
  • Wizualizacje 3D

Logo i jego potęga

Nie wiesz, jak powinna wyglądać marka, którą chcesz stworzyć? Miej na uwadze to, że spójny system identyfikacji wizualnej korzystnie wpływa na Twoje działania.
Logo jest najważniejszym znakiem firmy dzięki któremu komunikujesz się z klientami. Każdy powinien wiedzieć, że logo firmowe musi być proste i czytelne. Z pewnością każdy zna złote łuki McDonald’s, czy słynną łyżwę Nike. Na pewno nie jesteś w stanie pomyśleć o marce bez wyobrażenia sobie jej logo. To jest właśnie potęga logo.

Czy logo jest najważniejsze?

Wiele firm, które myśli o zmianie wizerunku ma na myśli tylko i wyłącznie zmianę logo. Pytania takie jak „Czy to dobry moment?”, „Jak ma ono wyglądać?” zawsze nasuwają się na tym etapie. Niestety, nowe logo to nie wszystko, co należy zrobić. Jest to tylko jeden z elementów, który z racji powtarzalności będzie zapamiętany najbardziej.
Zmiana logo zadziała tylko i wyłącznie wtedy, gdy zostanie wsparta znaczącą zmianą strategii – zarówno biznesowej, jak i marketingowej. Za logiem muszą iść zmiany na wielu płaszczyznach. Mówiąc o kwestiach wizualnych, to przemiana powinna nastąpić w ponad 50 nośnikach. Holistyczne spojrzenie na odświeżenie wizerunku tylko wtedy daje świetne efekty. Więcej o logo, a Key Visual na naszym blogu.

Księga marki

Przewagę nad konkurencją można osiągnąć poprzez konsekwentne inwestowanie w spójną identyfikację. Po co Ci księga marki? Jest to swego rodzaju przewodnik i instrukcja opisująca markę oraz możliwości i sposoby wykorzystania logo i jej poszczególnych elementów.
Księga marki przekazuje informacje o nazwie marki, jej logo, kolorystyce, linii graficznej itd. Przede wszystkim jednak określa konstrukcję marki, czyli jej pozycjonowanie oraz program (wizja, misja, ambicje marki). Co więcej, księga wyznacza standardy graficzne wykorzystania elementów wizualnych marki i zasady ich zastosowania w reklamie.