Identyfikacja wizualna dla firm | Poznań

Identyfikacja wizualna

Nagrodą za konsekwentne inwestowanie w spójną identyfikację wizualną dla firm jest często trwała przewaga konkurencyjna.

System identyfikacji wizualnej (Corporate Identity) – wszystko to, co pozwala zidentyfikować firmę i odróżnić ją od innych. Termin ten określa ogół symboli. Bodźce wizualne wywołują w odbiorcy określone odczucia i opinie na temat firmy. Zadaniem systemu identyfikacji wizualnej jest kształtowanie tych odczuć tak, by były podstawą do budowania jednoznacznego wizerunku. Dziś identyfikacja wizualna to podstawa w marketingu każdej firmy.

Klient ocenia najpierw po wyglądzie. Czas na dobre pierwsze wrażenie. Potrzebujesz identyfikacji wizualnej firmy? Chcesz wyprzedzić konkurencję? Sprawdź naszą ofertę!

Często zamawiane usługi:

Stworzenie logo

  • Analiza grupy docelowej (kim są Klienci)
  • 6 projektów graficznych logo (koncepcje) plus 3 zestawy kolorystyczne każdego projektu (w sumie 18 projektów)
  • 3 serie korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 2 dni roboczych

Stosowanie logo

  • konstrukcja logo
  • logo w siatce modułowej
  • pole ochronne logo
  • minimalna wielkość logo
  • dopuszczalne tła dla logo
  • formy niedozwolone logo

Ustalenie kolorystyki firmowej

  • kolorystyka podstawowa
  • kolorystyka uzupełniająca
  • kolorystyka monochromatyczna (kolor)
  • kolorystyka skala szarości
  • kolorystyka achromatyczna (kontra)

Dobranie typografii

  • typografia firmowa
  • typografia użytkowa

Zaprojektowanie materiałów firmowych

  • wizytówka (ogólna, imienna x 5 szt.)
  • papier firmowy
  • koperty firmowe (DL, C4, C5 lub inne)
  • teczka
  • bloczek do notatek
  • pieczątka (ogólna, imienna)
  • stopka e-mail
  • prezentacja Power Point (5 slajdów)
  • Powyższe elementy stanowią Podstawowy System Identyfikacji Wizualnej

Czas realizacji:  10 dni roboczych + czas na korekty

 

Oznakowanie wewnątrz firmy

  • tablice informacyjne
  • tabliczki na drzwi

Oznakowanie na zewnątrz firmy

  • tabliczki dojazdowe
  • szyld firmowy
  • neon firmowy
  • flaga firmowa
  • reklama billboard

Czas realizacji:  2 dni robocze + czas na korekty

 

Oznakowanie samochodów firmowych

  • sposób rozmieszczenia elementów dla różnych typów samochodów firmowych

Określenie ubioru pracowników

  • ubiory pracownicze codziennego użytku
  • ubiory okazyjne

Czas realizacji:  2 dni robocze + czas na korekty

 

Zaprojektowanie materiałów reklamowych

  • segregator
  • ulotka
  • gazetka firmowa
  • reklama prasowa

Czas realizacji:   5 dni roboczych + czas na korekty

 

Dodatkowo:

  • Wersje do druku (CMYK i PANTONE) oraz dla WWW (WEB) i Prezentacji (RGB)
  • Niezbędne formaty plików (wektorowe i rastrowe):.
    • /vector/ logo na krzywych: .EPS, .CDR, .AI, .PDF
    • /raster/ logo bitmapa: .TIFF, .JPG
    • /Internet/ logo bitmapa: GIF, PNG
  • Profesjonalna obróbka materiałów własnych Klienta
  • 10 zdjęć wysokiej rozdzielczości z Banku Zdjęć
  • Wszelkie materiały graficzne użyte do prac projektowych
  • Organizacja wydruku
  • Przekazanie plików produkcyjnych poprzez wiadomość e-mail
  • Przekazanie praw autorskich i majątkowych
Cafe Młyn
identyfikacja wizualna dla firmy
Teczka
projektowanie nadruków na samochodach

W skład pakietu wchodzą następujące elementy:

  • Analiza grupy docelowej (kim są Klienci)
  • 6 projektów graficznych logo (koncepcje) plus 3 zestawy kolorystyczne każdego projektu (w sumie 18 projektów)
  • 1 projekt graficzny wizytówki (koncepcja) plus 2 wersje z innymi danymi (w sumie 3 projekty wizytówek)
  • 1 projekt graficzny papieru firmowego (koncepcja), wersja do druku i elektroniczna do Microsoft Word
  • 1 projekt graficzny koperty (koncepcja), 3 wersje formatów: DL, C4, C5
  • 1 projekt graficzny pieczątki (koncepcja),
  • 1 projekt graficzny stopki e-mail (koncepcja),
  • Organizacja wydruku
  • 3 serie korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 2 dni roboczych
  • Wersje do druku (CMYK i PANTONE) oraz dla WWW (WEB) i Prezentacji (RGB)
  • Przekazanie plików produkcyjnych w formie wiadomości e-mail

Dodatkowo:

  • Niezbędne formaty plików (wektorowe i rastrowe):.
    • /vector/ logo na krzywych: .EPS, .CDR, .AI, .PDF
    • /raster/ logo bitmapa: .TIFF, .JPG
    • /Internet/ logo bitmapa: GIF, PNG
  • Księga Znaku -zawiera opis szczegółowy wybranego logo:
    • opis użytych kolorów w logo
    • wybrane właściwe logo w wersjach: kolorystyka podstawowa, monochromatyczna (kolor) kolorystyka skala szarości, kolorystyka achromatyczna (kontra)
    • opis zastosowania poszczególnych wariantów logo  na różnych tłach
  • Organizacja wydruku
  • Przekazanie praw autorskich i majątkowych

Poznaj wszystkie nasze usługi:

Identyfikacja wizualna:

  • Logo
  • Wizytówki
  • Papiery firmowe
  • Notesy
  • Koperty
  • Teczki
  • Pieczątki
  • Stopki e-mail
  • Prezentacje PowerPoint
  • Identyfikacja wizualna
  • Księga Marki

Druk i oznakowanie:

  • Ulotki
  • Plakaty
  • Foldery
  • Katalogi
  • Gazetki reklamowe
  • Vouchery i zaproszenia
  • Reklamy prasowe
  • Kalendarze
  • Opakowania i etykiety
  • Billboardy i banery
  • Materiały POS
  • Gadżety reklamowe
  • Witryny sklepowe
  • Kasetony, szyldy, litery 3D
  • Grafika na pojazdach
  • System oznakowania
  • Drukowanie

Inne usługi:

  • Copywriting
  • Sesje fotograficzne
  • Fotomontaż i retusz fotografii
  • Ilustracje graficzne
  • Wizualizacje 3D

Identyfikacja wizualna firmy – logo i jego potęga

Nie wiesz, jak powinna wyglądać marka, którą chcesz stworzyć? Miej na uwadze to, że spójny system identyfikacji wizualnej korzystnie wpływa na Twoje działania.
Logo jest najważniejszym znakiem firmy, dzięki któremu komunikujesz się z klientami. Każdy powinien wiedzieć, że logo firmowe musi być proste i czytelne. Z pewnością każdy zna złote łuki McDonald’s, czy słynną łyżwę Nike. Na pewno nie jesteś w stanie pomyśleć o marce bez wyobrażenia sobie jej logo. To jest właśnie potęga logo. I to jest argument, który powinien przekonać Cię do stworzenia identyfikacji wizualnej!

Identyfikacja wizualna dla firm – czy logo jest najważniejsze?

Wiele firm, które myśli o zmianie wizerunku i nowej identyfikacji wizualnej ma na myśli tylko i wyłącznie zmianę logo. Pytania takie jak „Czy to dobry moment?”, „Jak ma ono wyglądać?” zawsze nasuwają się na tym etapie. Niestety, nowe, zaprojektowane logo to nie wszystko, co należy zrobić. Jest to tylko jeden z elementów, który z racji powtarzalności będzie zapamiętany najbardziej.
Zmiana logo zadziała tylko i wyłącznie wtedy, gdy zostanie wsparta znaczącą zmianą strategii – zarówno biznesowej, jak i marketingowej. Za logiem muszą iść zmiany na wielu płaszczyznach. Tylko pełna zmiana identyfikacji wizualnej Twojej marki zapewni sukces. Mówiąc o kwestiach wizualnych, to przemiana powinna nastąpić w ponad 50 nośnikach. Holistyczne spojrzenie na odświeżenie wizerunku tylko wtedy daje świetne efekty. Więcej o logo, a Key Visual na naszym blogu.

Identyfikacja wizualna – księga marki

Przewagę nad konkurencją można osiągnąć poprzez konsekwentne inwestowanie w spójną identyfikację wizualną marki. Po co Ci księga marki? Jest to swego rodzaju przewodnik i instrukcja opisująca markę oraz możliwości i sposoby wykorzystania logo i jej poszczególnych elementów.
Księga marki przekazuje informacje o nazwie marki, jej logo, kolorystyce, linii graficznej itd. Przede wszystkim jednak określa konstrukcję marki, czyli jej pozycjonowanie oraz program (wizja, misja, ambicje marki). Co więcej, księga wyznacza standardy graficzne wykorzystania elementów wizualnych marki i zasady ich zastosowania w reklamie.

Identyfikacja wizualna marki – dlaczego jest tak istotna?

Nie da się ukryć, że klienci spotykają się z Twoją marką w różnych sytuacjach. Celem identyfikacji wizualnej marki jest wzbudzenie w Twoich klientach określonych emocji oraz wyróżnienie Twojej oferty spośród konkurencyjnych marek. Celem identyfikacji wizualnej jest udowodnienie im, że to właśnie Twoje produkty są tym, czego szukają i to Twoje produkty wywołują pozytywne skojarzenia. Księga identyfikacji wizualnej to zbiór, w którym znajdują się dokładne wytyczne na temat tego, jak mają wyglądać takie elementy, jak papier firmowy, media społecznościowe, szyldy firmowe, koperty firmowe, wygląd produktów, dokumenty handlowe, druki firmowe, symbole dekoracyjne, czy nawet ubiór pracowników. Co więcej, systemy identyfikacji wizualnej firmy określają także kolory firmowe, oznakowanie środków transportu, czy materiałów marketingowych, materiałów firmowych i materiałów drukowanych. Jak widzisz, wizerunek marki musi być naprawdę spójny, by w każdym momencie przedstawiał prawdziwą tożsamość firmy. Identyfikacja wizualna firmy to większa popularność, a większa popularność to większe zyski. Jest to tak proste.

Identyfikacja wizualna dla firm krok po kroku

Identyfikacja wizualna jest podstawowym narzędziem służącym kreowaniu wizerunku firmy w świadomości konsumentów i innych przedsiębiorstw. Termin ten określa ogół symboli i stałych elementów graficznych stosowanych w celu uzyskania czytelnej i spójnej identyfikacji rynkowej i wizualnej. Spójny system wizualny jest najważniejszym elementem całościowej identyfikacji.
System identyfikacji wizualnej porusza wiele kwestii. Wymienione elementy w poprzednim akapicie to tylko część z nich. Wszystkie działania mają jednak na celu dokładne określenie osobowości marki. Projektowanie identyfikacji wizualnej dla firm to twórczy proces, który składa się z kilku etapów. Najważniejsze jest poznanie Twoich oczekiwań i potrzeb. Ważne jest, by skupić się na Tobie i Twojej marce. Dobra identyfikacja wizualna firmy musi być zgodna z misją marki, czyli w pełni oddawać jej charakter oraz wartości. Kolejnym etapem jest poznanie upodobań estetycznych Twoich oraz modelowej grupy docelowej, czyli potencjalnych odbiorców Twojej firmy. Ważny jest także wybór kolorystyki. Następnie czas na stworzenie książki identyfikacji wizualnej. Księga identyfikacji wizualnej zawiera wszelkie niezbędne elementy identyfikacji. Gdy identyfikacja wizualna jest gotowa i projekt zaakceptowany to możesz przystąpić do wprowadzania zmian i na dobre zagościć w świadomości swoich przyszłych klientów. Powodzenia!

Studio Kreacja – Twoja identyfikacja wizualna firmy

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu systemu identyfikacji wizualnej? Zależy Ci na fachowych rozwiązaniach, które dostarcza doświadczona firma? Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Oferowany przez nas projekt identyfikacji wizualnej firmy zawiera niezbędne elementy systemu identyfikacji wizualnej. Zadbamy o język komunikacji wizualnej marki oraz przyczynimy się do tego, zwiększenia świadomości marki. Dostarczymy księgę znaku oraz podstawowe narzędzia, dzięki którym Twój system identyfikacji wizualnej będziesz mógł wprowadzić w życie. Gwarantujemy pełny profesjonalizm. Ponadto wszelkie ustalenia dotyczące naszej współpracy są dostosowywane indywidualnie. Jesteśmy elastyczni i zaangażowani w proces tworzenia. Zapewniamy, że przygotowana identyfikacja wizualna marki spełni Twoje oczekiwania w 100%. Pozwól Twoim klientom i konkurentom dostrzec Twoją przewagę w branży. Zapraszamy do współpracy.

Studio Kreacja

Plac 20 Października 4,
63-100 Śrem

Należymy do