Identyfikacja wizualna
Nagrodą za konsekwentne inwestowanie w spójną identyfikację jest często trwała przewaga konkurencyjna.
System identyfikacji wizualnej (Corporate Identity) – wszystko to, co pozwala zidentyfikować firmę i odróżnić ją od innych. Bodźce wizualne wywołują w odbiorcy określone odczucia i opinie na temat firmy. Zadaniem systemu identyfikacji wizualnej jest kształtowanie tych odczuć tak, by były podstawą do budowania jednoznacznego wizerunku. Dziś identyfikacja wizualna to podstawa w marketingu każdej firmy.
Klient ocenia najpierw po wyglądzie. Czas na dobre pierwsze wrażenie.
Często zamawiane usługi:
Stworzenie logo
- Analiza grupy docelowej (kim są Klienci)
- 6 projektów graficznych logo (koncepcje) plus 3 zestawy kolorystyczne każdego projektu (w sumie 18 projektów)
- 3 serie korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 2 dni roboczych
Stosowanie logo
- konstrukcja logo
- logo w siatce modułowej
- pole ochronne logo
- minimalna wielkość logo
- dopuszczalne tła dla logo
- formy niedozwolone logo
Ustalenie kolorystyki firmowej
- kolorystyka podstawowa
- kolorystyka uzupełniająca
- kolorystyka monochromatyczna (kolor)
- kolorystyka skala szarości
- kolorystyka achromatyczna (kontra)
Dobranie typografii
- typografia firmowa
- typografia użytkowa
Zaprojektowanie materiałów firmowych
- wizytówka (ogólna, imienna x 5 szt.)
- papier firmowy
- koperty firmowe (DL, C4, C5 lub inne)
- teczka
- bloczek do notatek
- pieczątka (ogólna, imienna)
- stopka e-mail
- prezentacja Power Point (5 slajdów)
- Powyższe elementy stanowią Podstawowy System Identyfikacji Wizualnej
Czas realizacji: 10 dni roboczych + czas na korekty
Oznakowanie wewnątrz firmy
- tablice informacyjne
- tabliczki na drzwi
Oznakowanie na zewnątrz firmy
- tabliczki dojazdowe
- szyld firmowy
- neon firmowy
- flaga firmowa
- reklama billboard
Czas realizacji: 2 dni robocze + czas na korekty
Oznakowanie samochodów firmowych
- sposób rozmieszczenia elementów dla różnych typów samochodów firmowych
Określenie ubioru pracowników
- ubiory pracownicze codziennego użytku
- ubiory okazyjne
Czas realizacji: 2 dni robocze + czas na korekty
Zaprojektowanie materiałów reklamowych
- segregator
- ulotka
- gazetka firmowa
- reklama prasowa
Czas realizacji: 5 dni roboczych + czas na korekty
Dodatkowo:
- Wersje do druku (CMYK i PANTONE) oraz dla WWW (WEB) i Prezentacji (RGB)
- Niezbędne formaty plików (wektorowe i rastrowe):.
- /vector/ logo na krzywych: .EPS, .CDR, .AI, .PDF
- /raster/ logo bitmapa: .TIFF, .JPG
- /Internet/ logo bitmapa: GIF, PNG
- Profesjonalna obróbka materiałów własnych Klienta
- 10 zdjęć wysokiej rozdzielczości z Banku Zdjęć
- Wszelkie materiały graficzne użyte do prac projektowych
- Organizacja wydruku
- Przekazanie plików produkcyjnych poprzez wiadomość e-mail
- Przekazanie praw autorskich i majątkowych





Poznaj wszystkie nasze usługi:
Identyfikacja wizualna:
- Logo
- Wizytówki
- Papiery firmowe
- Notesy
- Koperty
- Teczki
- Pieczątki
- Stopki e-mail
- Prezentacje PowerPoint
- Identyfikacja wizualna
- Księga Marki
Druk i oznakowanie:
- Ulotki
- Plakaty
- Foldery
- Katalogi
- Gazetki reklamowe
- Vouchery i zaproszenia
- Reklamy prasowe
- Kalendarze
- Opakowania i etykiety
- Billboardy i banery
- Materiały POS
- Gadżety reklamowe
- Witryny sklepowe
- Kasetony, szyldy, litery 3D
- Grafika na pojazdach
- System oznakowania
- Drukowanie
Inne usługi:
- Copywriting
- Sesje fotograficzne
- Fotomontaż i retusz fotografii
- Ilustracje graficzne
- Wizualizacje 3D
Logo i jego potęga
Nie wiesz, jak powinna wyglądać marka, którą chcesz stworzyć? Miej na uwadze to, że spójny system identyfikacji wizualnej korzystnie wpływa na Twoje działania.
Logo jest najważniejszym znakiem firmy dzięki któremu komunikujesz się z klientami. Każdy powinien wiedzieć, że logo firmowe musi być proste i czytelne. Z pewnością każdy zna złote łuki McDonald’s, czy słynną łyżwę Nike. Na pewno nie jesteś w stanie pomyśleć o marce bez wyobrażenia sobie jej logo. To jest właśnie potęga logo.
Czy logo jest najważniejsze?
Wiele firm, które myśli o zmianie wizerunku ma na myśli tylko i wyłącznie zmianę logo. Pytania takie jak „Czy to dobry moment?”, „Jak ma ono wyglądać?” zawsze nasuwają się na tym etapie. Niestety, nowe logo to nie wszystko, co należy zrobić. Jest to tylko jeden z elementów, który z racji powtarzalności będzie zapamiętany najbardziej.
Zmiana logo zadziała tylko i wyłącznie wtedy, gdy zostanie wsparta znaczącą zmianą strategii – zarówno biznesowej, jak i marketingowej. Za logiem muszą iść zmiany na wielu płaszczyznach. Mówiąc o kwestiach wizualnych, to przemiana powinna nastąpić w ponad 50 nośnikach. Holistyczne spojrzenie na odświeżenie wizerunku tylko wtedy daje świetne efekty. Więcej o logo, a Key Visual na naszym blogu.
Księga marki
Przewagę nad konkurencją można osiągnąć poprzez konsekwentne inwestowanie w spójną identyfikację. Po co Ci księga marki? Jest to swego rodzaju przewodnik i instrukcja opisująca markę oraz możliwości i sposoby wykorzystania logo i jej poszczególnych elementów.
Księga marki przekazuje informacje o nazwie marki, jej logo, kolorystyce, linii graficznej itd. Przede wszystkim jednak określa konstrukcję marki, czyli jej pozycjonowanie oraz program (wizja, misja, ambicje marki). Co więcej, księga wyznacza standardy graficzne wykorzystania elementów wizualnych marki i zasady ich zastosowania w reklamie.