4 zalety Landing Page, o których musisz wiedzieć! [39/150]

Landing Page, inaczej strona docelowa to rodzaj strony internetowej, który dotyczy konkretnej usługi czy produktu. Ma ona za zadanie pozyskiwać wartościowe leady i używana jest zazwyczaj w kampaniach płatnych.

Jakie są zalety Landing Page?

Przejrzysta oferta sprzedaży.

Landing page umożliwia stworzenie prostej oferty produktowej. Możemy na niej wyodrębnić jeden, najważniejszy dla Nas produkt i przedstawić go w całej okazałości. Tworząc LP warto pamiętać o zachowaniu spójności wizualnej z główną stroną www marki. Stwórz przekaz dostosowany do grupy odbiorców danej usługi czy konkretnego produktu.

Formularz.

LP doskonale sprawdza się w pozyskiwaniu leadów. Na stronie tej możesz umieścić formularz, w którym osoby zainteresowane zostawią swoje dane kontaktowe. Chcąc zachęcić większą ilość osób daj coś w gratisie za zapisanie! Może to być poradnik, kod rabatowy czy e-book.

Landing Page i kampania marketingowa.

Prowadzisz kampanię marketingową i chciałbyś odesłać odbiorców do konkretnego miejsca? Landing Page to idealne rozwiązanie, kiedy chcemy ukazać produkt czy usługę i tylko na nich skupić uwagę. Odesłanie użytkowników na stronę główną może rozproszyć odbiorców a w efekcie nie skupią się na reklamowanym aspekcie i nie dokonają pożądanej konwersji. Dodatkowo LP możesz zaprojektować w taki sposób, aby współgrał z kampania marketingową pod kątem treści, kolorystyki czy stylu. 

Wizytówka.

Prosta strona jaką jest Landing Page może służyć jako prezentacja naszej osoby np. w formie CV czy portfolio. Możesz na takiej stronie zaprezentować swoje fotografie, pracę czy udostępnić muzykę. 

 

Dowiedz się więcej o tworzeniu LP!

 

Kategorie

Podobne artykuły

Nie chcesz niczego przegapić?

Najnowsze wpisy, porady
i materiały prosto na Twój e-mail