5 pomysłów na zaangażowanie odbiorców w social media [17/150]

Nie od dziś wiadomo, że wielkie platformy społecznościowe od kilku lat nastawiają się płatne działania. Z tego powodu administratorzy stron w social mediach próbują działać w różnych miejscach i na wszelkie sposoby, aby zwiększyć zasięg swoich profili. Jakie są zatem sposoby na zwiększenie zaangażowania użytkowników w social media? Sprawdź poniżej!

1. Kampania reklamowa

Jest to najprostszy, a zarazem najdroższy sposób na zaangażowanie użytkowników.
Stwórz kampanię, której celem będzie aktywność pod postem. W ten sposób algorytm Facebooka będzie kierował reklamę do osób, które z największym prawdopodobieństwem wykażą się aktywnością pod tą publikacją.

 

2. Głosowanie

Czas na kreacje graficzne! Zachęć do głosowania emotikonami! Wykorzystaj ikony serduszka i lajka! W ten sposób zwiększasz prawdopodobieństwo wyświetlania Twojej strony na ekranie użytkownika.

3. Ankieta

Zrób ankiety! Dzięki nim zwiększysz szanse na dotarcie do większego grona odbiorców. Przy okazji możesz poznać opinię użytkowników!

4. Pytania

Kto pyta, nie błądzi! Zapytaj swoich użytkowników i poproś ich o zostawienie komentarza

5. Rebusy/zgadywanki

Przygotuj rebusy lub zgadywanki. Fani chętnie biorą udział w takich akcjach!

To tylko kilka pomysłów na posty. W trakcie planowania publikacji należy zastanowić się, jakie treści zainteresują odbiorców. Oprócz tego zachęcamy do skorzystania z płatnych działań, które jeszcze bardziej powiększą grono Twoich odbiorców.