6 porad, które pomogą Ci wypromować sklep internetowy. [37/150]

 

Pozycjonowanie strony.

Bardzo ważny czynnikiem zwłaszcza dla sklepów internetowych jest widoczność strony www w wyszukiwarce Google. Chodzi tutaj o pozycję, na której znajduję się twój e-commerce – im wyższa pozycja, tym więcej osób przejdzie na Twoja stronę internetową.

Co ma wpływ na pozycje Twojego sklepu internetowego?
– Title oraz description
– Linkowanie wewnętrzne
– Adresy URL
– Optymalizacja grafiki
– Treść na stronie w tym blog
– Nagłówki H1, H2 oraz H3

Sprawdź 6 trików, jak pozycjonować stronę www.

Artykuły sponsorowane.

Budowa wizerunku to również ważny element w całej układance, jaką jest marketing. Artykuły sponsorowane to publikacje naszego artykułu, raportu czy analizy na innej stronie wraz z oznaczeniem naszej firmy. Ważne jest, aby właściwie wybierać miejscu artykułu sponsorowanego. Upewnij się, że jest to strona, na której znajdzie się Twoja grupa odbiorców! To właśnie do niej chcesz dotrzeć.


 

Social media.

Media społecznościowe to narzędzie, które również pozwoli Ci dotrzeć do Twoich potencjalnych klientów. Nie ma znaczenia, w jakiej branży działasz – obecność Twojej marki w social mediach to MUST HAVE! Fanpage pozwoli na komunikowanie się z konsumentami i informowanie ich o nowościach. Facebook, Instagram czy Linkedin to miejsca, gdzie możesz poznać potrzeby klientów a dzięki temu ciągle się rozwijać! Nie posiadasz fanpage’a lub chcesz wykorzystać jego potencjał w 100%?
Oddaj swoje social media profesjonalistom!

 

Newsletter

Kolejnym sposobem na wypromowanie sklepu internetowego jest e-mail marketing a szczególnie Newsletter. Stwórz bazę mailingową, dzięki której będziesz miał możliwość dotarcia do osób, które już w jakiś sposób podjęły interakcje z Twoją firmą – przypomnij się im! Newsletter to dobry sposób również na informowanie o promocjach czy nowym wpisie na twoim blogu.

 

Kampanie Google AdsProblem z niską pozycją w wyszukiwarce Google rozwiąże Google Ads. Dzięki kampanii Twoja reklama będzie wyświetlana nad organicznymi wynikami wyszukiwania. Dużym plusem tego rodzaju kampanii jest możliwość skorzystania z modelu PPC – płacisz tylko wtedy, kiedy odbiorca kliknie Twoją reklamę, a nie za wyświetlenie.

 

Kampanie Facebook AdsZ Facebooka korzysta prawdopodobnie większość Twoich potencjalnych klientów. Jest to jeden najpopularniejszych portali społecznościowych na świecie z ogromnymi możliwościami marketingowymi. Dzięki Facebookowi możemy precyzyjnie targetować grupę odbiorców, do której chcemy dotrzeć. Możemy selekcjonować osoby uwzględniając wiek, lokalizacje, zainteresowania czy płeć. Kampanie Facebook Ads możemy podzielić również ze względu na cel: konwersję, ruch na www, aktywność czy pozyskanie kontaktów.


Sukces sklepu internetowego zależy od wielu czynników. Dobrze przygotowana strona oraz atrakcyjne produkty to tylko fundament. Pamiętaj, aby odpowiednio wypromować swój e-commerce i dobrać działania pod odpowiednią grupę odbiorców.

 

5/5 - (85 votes)
5/5 - (85 votes)