5 elementów remarketingu [16/150]

Co kryje się pod pojęciem remarketing? Na czym polega ten proces? Gdzie się go wykorzystuje? Odpowiedź znajdziesz poniżej.  

 

Remarketing – co to? 

W najprostszym tłumaczeniu są to reklamy, które wyświetlają się użytkownikom, którzy odwiedzili już wcześniej witrynę. Po instalacji specjalnego kodu śledzącego w swojej witrynie możesz stworzyć odpowiedni komunikat reklamowy, który będzie dopasowany do grup odwiedzających.  

Remarketing możesz prowadzić za pomocą Facebook Ads oraz Google Ads 

 

 

Rodzaje kampanii remarketingowych w Google Ads:  

  • Remarketing podstawowy 
  • Remarketing dynamiczny – reklamy są tworzone automatycznie 
  • Remarketing mobilny 
  • Remarketing video 
  • Remarketing w sieci wyszukiwania 
  • Remarketing customer match 

 

Remarketing to: 

  • zadawalające efekty 
  • szybki czas działania
  • zwiększenie ruchu w witrynie  
  • zwiększenie rozpoznawalności
  • wzrost konwersji  

 

Jak długo działa? 

Wszystko zależy od preferencji, ponieważ to Ty decydujesz, jak długo wybrany użytkownik będzie przebywał w bazie.  

 

 

Remarketing dynamiczny – Konieczność udostępnienia bazy produktów 

W trakcie tworzenia kampanii remarketingowej pamiętaj o dodaniu bazy produktów, z której roboty będą czerpać zdjęcia przedmiotów. 

Za pomocą remarketingu możesz na nowo przekonać klientów do działania w Twojej witrynie.  

 

Jeśli jesteś zainteresowany remarketingiem na Facebooku, to zachęcamy Cię do kontaktu z naszą agencją – Studio KreacjaPrzygotujemy dla Ciebie analizę oraz odpowiednie materiały reklamowe, które zwrócą uwagę odbiorców.