Strona demonstracyjna dla klientów

Każda firma, która oferuje CMS powinna zaprezentować klientowi wersję demonstracyjną. Jednak nie często takie witryny widuję. W moim przypadku przy starszym CMS zastosowałem wersję demonstracyjną, ale CMS po kilku miesiącach został odrzucony ze względu na zbyt duże skomplikowanie podczas kolejnych wdrożeń. Dzisiaj korzystając z nowego CMS jakim jest niezwykle przyjemny WordPress wypada mi, a nawet jest to moim obowiązkiem przygotować stronę demo. Od dłuższego czasu kreuję cały brand dla fikcyjnej marki o nazwie „DEMO”, a dzisiaj przyszła pora na wykonanie strony internetowej.

Strona demonstracyjna powinna być przejrzysta jeszcze bardziej niz prawdziwe strony internetowe. Oczywiście chodzi o to, aby potencjalny użytkownik takiej aplikacji mógł bez natłoku informacji w szybki sposób zrozumieć działanie panelu CMS. Nie mniej ważna jest szybka odsłona aktualizowanej strony. Postanowiłem wykorzystać do tego ostatnio popularną formę FLAT, czyli płaskie kształty i grafiki. Dzięki takiemu podejściu strona będzie wyglądać bardzo prosto, a nawet zabawnie. Jednak nie przeszkadza to w wykorzystaniu takiego efektu przy podejmowaniu decyzji o samym działaniu CMS. Może nawet wesprze proces podjęcia pozytywnej decyzji :)

strona demonstracyjna dla klientów

 

Podobne artykuły

Targeting w praktyce: Efektywne strategie dla biznesu

3 min

Blog

Rozwijanie Umiejętności w Programowaniu Stron WWW: Przewodnik Profesjonalisty

3 min

Blog

Różnorodność i Skuteczność Różnych Rodzajów Reklamy

3 min

Blog

Po co Twojej firmie copywriter?

3 min

Blog

3 powody, które mogą Cię skłonić do zmiany LOGO

3 min

Blog

Pod lupą: Profesjonalizm Agencji Reklamowej Olsztyn

3 min

Blog

Optymalizacja i strategie sukcesu w kampaniach Google AdWords

3 min

Blog

Za kulisy pracy w agencji kreatywnej w Warszawie

3 min

Blog

Czym jest neuromarketing i jak go wykorzystać w kampanii? [47/150]

3 min

Blog

Jak skutecznie zaprojektować reklamę w Krosnie – Poradnik

3 min

Blog

Newsletter vs Powiadomienia WebPush – różnice

3 min

Blog

4 kolory, które warto wykorzystać w materiale reklamowym [3/150]

3 min

Blog

Targeting w praktyce: Efektywne strategie dla biznesu

3 min

Blog

Rozwijanie Umiejętności w Programowaniu Stron WWW: Przewodnik Profesjonalisty

3 min

Blog

Różnorodność i Skuteczność Różnych Rodzajów Reklamy

3 min

Blog

Po co Twojej firmie copywriter?

3 min

Blog

3 powody, które mogą Cię skłonić do zmiany LOGO

3 min

Blog

Pod lupą: Profesjonalizm Agencji Reklamowej Olsztyn

3 min

Blog

Optymalizacja i strategie sukcesu w kampaniach Google AdWords

3 min

Blog

Za kulisy pracy w agencji kreatywnej w Warszawie

3 min

Blog

Czym jest neuromarketing i jak go wykorzystać w kampanii? [47/150]

3 min

Blog

Jak skutecznie zaprojektować reklamę w Krosnie – Poradnik

3 min

Blog

Newsletter vs Powiadomienia WebPush – różnice

3 min

Blog

4 kolory, które warto wykorzystać w materiale reklamowym [3/150]

3 min

Blog

Targeting w praktyce: Efektywne strategie dla biznesu

3 min

Blog

Rozwijanie Umiejętności w Programowaniu Stron WWW: Przewodnik Profesjonalisty

3 min

Blog

Różnorodność i Skuteczność Różnych Rodzajów Reklamy

3 min

Blog

Po co Twojej firmie copywriter?

3 min

Blog

3 powody, które mogą Cię skłonić do zmiany LOGO

3 min

Blog

Pod lupą: Profesjonalizm Agencji Reklamowej Olsztyn

3 min

Blog

Optymalizacja i strategie sukcesu w kampaniach Google AdWords

3 min

Blog

Za kulisy pracy w agencji kreatywnej w Warszawie

3 min

Blog

Czym jest neuromarketing i jak go wykorzystać w kampanii? [47/150]

3 min

Blog

Jak skutecznie zaprojektować reklamę w Krosnie – Poradnik

3 min

Blog

Newsletter vs Powiadomienia WebPush – różnice

3 min

Blog

4 kolory, które warto wykorzystać w materiale reklamowym [3/150]

3 min

Blog

Nie chcesz niczego przegapić?

Najnowsze wpisy, porady
i materiały prosto na Twój e-mail

Chcesz, to oddzwonimy
do Ciebie w 27 sekund!✖
✖
Zadzwońcie do mnie teraz
Zadzwońcie do mnie później
Oddzwonimy do Ciebie
w 27 sekund (za darmo)!
Oddzwonimy do Ciebie
za darmo!
Prosimy o chwilę cierpliwości.
Zaraz do Ciebie oddzwonimy.
Konsultanci są niedostępni.
Oddzwonimy najszybciej,
jak to będzie możliwe.
Oddzwonimy do Ciebie
we wskazanym terminie.
Zostaw wiadomość, a my
skontaktujemy się z Tobą tak
szybko jak to możliwe
Wiadomość została wysłana
Umów się na prezentację
Podany numer telefonu nie jest prawidłowy
✖
Tylko oddzwonimy. Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej.
CallBack udostępnia Firmao.pl CRM