3 powody, które mogą Cię skłonić do zmiany LOGO

Logo to najważniejszy znak firmy, którym komunikujesz się z klientami – informujesz odbiorców, kim jesteś i czym się zajmujesz – dlatego podczas projektowania należy zwrócić uwagę na najmniejsze szczegóły, aby nie wprowadzić odbiorców w błąd.  

Ostatnie lata obfitowały w zmiany. Na początku ubiegłego roku ZARA zrobiła spore zamieszanie. Hiszpańska firma odzieżowa postanowiła w dyskretny sposób zmienić swój znak – oczywiście nowe logo zostało zauważone przez wszystkich, w wyniku czego przez długi czas było o niej naprawdę głośno!

 

Kolejnym przykładem zmiany logo jest Facebook, który w oryginalny sposób zaprezentował swój nowy znak.

Zobacz więcej tutaj!

Czy warto więc zmienić swój znak? TAK! Dzięki zmianie logo odświeżysz wizerunek swojej marki i tchniesz w nią “nowe życie”. Dzięki takiej zmianie pokażesz się na nowo i zdobędziesz nowych klientów!

Jakie mogą być powody do zmiany logo? 

  1. Nowe produkty 
  2. Obecne logo odbiega od “poziomu” konkurencji
  3. Zmiana gustu

 

Sprawdź, jak wygląda nasz proces realizacji 

Proces realizacji – krok po kroku  

  1. Wypełniasz brief, w którym prosimy Cię m.in. o określenie Twojej grupy docelowej. 
  2. Przed rozpoczęciem prac poprosimy Cię wysłanie inspiracji  – chcemy poznać Twój gust i oczekiwania względem projektu logo. Na Pinterescie i Behance jest sporo świetnych projektów!  
  3. Po otrzymaniu Twoich inspiracji rozpoczynamy prace nad projektem.  
  4. Nanosimy poprawki i GOTOWE!

Sprawdź szczegóły naszej oferty logo!