4 zalety Bota Messenger [5/150]

Każdej firmie zależy na sprawnej obsłudze klientów, dlatego też marki, które działają na Facebooku, mogą skorzystać z ciekawego rozwiązania, jakim jest Bot Messenger.

Bot to pewien skrypt/algorytm, który działa automatycznie. Od jakiegoś czasu Facebook dał możliwość stworzenia takiego bota na każdym fanpejdżu. W ten sposób administratorzy strony mogą zaoszczędzić sporo czasu, ponieważ takie rozwiązanie zmniejsza zakres ich prac.

 

1. Oszczędność czasu

Tak jak wspominaliśmy wyżej  – dzięki temu, że masz bota, możesz zaoszczędzić sporo czasu. Jest to rozwiązanie, które pomoże Ci w organizacji Twojej pracy.

2. Zadowolenie klienta

Na samym początku tworzenia swojego bota postaraj się dokładnie sprecyzować pytania tak, żeby każdy klient mógł dokładnie określić, co ma na myśli. W ten sposób obie strony z pewnością będą  zadowolone, dzięki temu taka forma komunikacji nie sprawi im problemu.

3. Szybka reakcja

Jedną z głównych zalet Bota Messenger jest szybka reakcja. Dzięki temu, że bot jest algorytmem, który działa automatycznie, to każdy klient, który napisze do Ciebie z zapytaniem, otrzyma natychmiastową odpowiedź.

4. Bezpłatne narzędzie

Bot Messenger nic nie kosztuje! Jest to bezpłatne narzędzie, z którego możesz korzystać bez ograniczeń!

Bot Messenger to świetny sposób na sprecyzowanie oczekiwań klienta. Za jego pomocą możesz dowiedzieć się, na czym zależy Twojemu klientowi. Podczas tworzenia pierwszych pytań pamiętaj o tym, aby były one prawidłowo sformułowane, ponieważ w ten sposób unikniesz nieporozumień. To co? Do dzieła :)