7 zalet prowadzenia firmowych social mediów [4/150]

Od kilku lat social media odgrywają niezwykle ważną rolę i nie bez powodu coraz więcej marek działa w tym miejscu, ponieważ jest to świetne miejsce do promocji i reklamy. W dzisiejszym wpisie przedstawimy Ci korzyści, jakie płyną z obecności na portalach społecznościowych.

 

1. ROZPOZNAWALNOŚĆ

Dzięki obecności w social mediach możesz budować rozpoznawalność swojej marki. Sposób na bezpłatną promocję: Zachęć swoich użytkowników do udostępnienia informacji o najnowszej ofercie.

2. KONTAKT

Osoby, które będą zainteresowane ofertą Twojej firmy za pomocą Facebooka lub Instagrama mogą w prosty i szybki sposób skontaktować się z Twoją firmą. Jest to dla obu stron  bardzo wygodna forma kontaktu.

3. INFORMOWANIE

Ogromną zaletą mediów społecznościowych jest to, że możesz w natychmiastowy sposób poinformować swoich odbiorców o najnowszej promocji. Wystarczy krótki opis, zdjęcie i post jest gotowy!

4. REKLAMA

Menedżer firmy jest niezwykle intuicyjnym narzędziem. Uwierz nam, że bez  problemu opanujesz stworzenie reklamy na FB. Pamiętaj jedynie o doprecyzowaniu swojej grupy docelowej.

5. BRAK OPŁAT

Ogromną zaletą prowadzenia FB i INSTA jest to, że te portale są całkowicie darmowe! Płacisz jedynie za reklamę – oczywiście jeśli się na nią zdecydujesz.

6. WIZYTÓWKA

Facebook pełni rolę Twojej wizytówki. Jeśli dopiero otwierasz swój biznes i nie masz jeszcze strony www, to zacznij od założenia firmowego fanpejdża!

7. OPINIE

W jaki sposób uwiarygodnić swoją markę? Dodaj możliwość wystawiania opinii! Dzięki tej funkcji skłonisz nowe osoby do skorzystania z Twojej oferty.

Podsumowanie

Prowadzenie firmowych social mediów ma sens! Jednak pamiętaj o tym, aby wszystkie działania, jakie planujesz podjąć, były przemyślane. Użytkownicy bardzo nie lubią, kiedy marki nie przykładają uwagi do swoich profili. Jeśli potrzebujesz pomocy w tej kwestii, to serdecznie zachęcamy Cię do kontaktu z nami!