5 pomysłów na wyróżniające się wizytówki | Studio Kreacja Śrem

Wizytówka firmy jest podstawą w biznesie, zwłaszcza w tym prowadzonym offline. Pozornie zwykły gadżet może sprawić, że wyróżnisz się na tle konkurencji, a Twoja marka zostanie zapamiętana. A od tego już prosta droga do większej liczby klientów i zysku oraz sukcesu w branży. Sprawdź nasze pomysłu na nietuzinkową wizytówkę!

Wizytówka jako nieodłączny element kontaktów biznesowych.

Imię, nazwisko, stanowisko oraz dane firmowe – takie właśnie informacje zawierają najczęściej wizytówki. Z pewnością widziałeś już sporo wizytówek, ale tylko nieliczne zapadły Ci w pamięci. Powód jest prosty – wielu przedsiębiorców stawia na szablonowe, sprawdzone już rozwiązania, zapominając o kreatywności. A ta ma ogromne znaczenie, bez względu na branżę, w której działasz. W końcu to właśnie wizytówka firmy często stanowi pierwszy i decydujący etap zdobywania nowego klienta.

Wizytówka, podobnie jak i portfolio czy sposób komunikacji z potencjalnym klientem, jest niezbędna do budowania wizerunku Twojej marki. Oczywiście, jest na to wiele innych sposobów, jednak mało które są tak budżetowe w stworzeniu co wizytówka. Właśnie dlatego warto zadbać o to, aby była kreatywna, nieszablonowa i dopracowana w każdym calu.

Jak ją zaprojektować, aby wyróżnić się na tle konkurencji i mieć pewność, że potencjalni klienci albo kontrahenci nie zapomną o Twojej marce? Wystarczy oryginalny pomysł na wizytówkę.

Przedstawiamy kilka ciekawych wizytówek, którymi możesz się zainspirować!

 1. Przezroczysta wizytówka.

Ciekawym i na pewno nieszablonowym rozwiązaniem będzie przezroczysta wizytówka Twojej firmy. Pasuję ona tak naprawdę do każdej z branży.

przezroczysta wizytówka
wizytówka

2. Wizytówka z kodem QR.

Rozwój technologiczny sprawia, że nasze wizytówki również muszą się dostosować. Jednym z takich przykładów jest wizytówka firmowa z QR kodem. Jest ona bardzo rzadko spotykana, dlatego może przyciągać uwagę.

A czym tak właściwie jest kod QR? Quick Response Code to specjalny kod kreskowy, dzięki któremu w jednym fotokodzie zapiszesz mnóstwo danych. Kod QR na wizytówce firmy może przekierowywać na przykład na Twoją stronę internetową.

wizytówka z kodem QR

3. Wizytówka pionowa.

Pozioma czy pionowa wizytówka? Zdecydowanie rzadziej spotkaliście na pewno pionową! Wybierz ją, aby choć trochę wyróżnić się od innych. Dodaj ciekawe elementy graficzne i gotowe!

wizytówka pionowa

4. Wizytówka wykonana z materiału, który kojarzy się z Twoją branżą.

Wizytówka z gumy czy materiału? Pozwól zidentyfikować swoją markę już na etapie pierwszego kontaktu. Postaw na materiał wykonania wizytówki, który jest powiązany z Twoją działalnością.

Taki pomysł na wizytówkę to doskonała propozycja dla branży tekstylnej, odzieżowej czy kosmetycznej. Równie świetnie będzie wyglądać u marek tapicerskich, a nawet… u firm zajmujących się sprzedażą albo produkcją opon.

5. Wizytówka spójna z wizerunkiem Twojej marki – baw się kształtami!

Prowadzisz firmę ekologiczną? Zajmujesz się ogrodnictwem czy jesteś producentem wacików? Spraw by odbiorca od razu skojarzył Twoją wizytówkę z daną branżą. 


Dlaczego wizytówka firmy to nadal dobry pomysł?

Wiele osób sądzi, że w świecie, w którym większość biznesu przeniosła się do świata online, tradycyjne wizytówki firmy powoli odchodzą w zapomnienie. Nic bardziej mylnego. Jak się okazuje, dzięki nim możesz osobiście porozmawiać z potencjalnym klientem albo kontrahentem, bez konieczności wymieniania się mailami albo SMS-ami.

Dodatkowo możesz mieć je zawsze pod ręką, nawet na wakacjach, i w razie potrzeby wręczyć wizytówkę firmy w dosłownie każdym miejscu na świecie, zdobywając nowe kontakty i pokazując rozmówcy, że podchodzisz profesjonalnie do swojego biznesu.

Sprawdź nasze portfolio i zobacz, jak możemy Ci pomóc nie tylko w stworzeniu wizytówki firmy, ale także w namingu, zaprojektowaniu logo czy e-marketingu!

Sprawdź nasze portfolio!