Pozycjonowanie strony internetowej - to się opłaca!

Zastanawiasz się, gdzie są Twoi klienci? Odpowiedź jest prosta – w Internecie. Musisz tylko wiedzieć, jak do nich dotrzeć. Aktywność marki w sieci nie jest dziś więc fanaberią, ale niezbędnym elementem skutecznej strategii biznesowej. Jednak samo posiadanie firmowej strony lub sklepu internetowego, to za mało – należy jeszcze zadbać o odpowiednią widoczność serwisu w wyszukiwarkach. Aby ją osiągnąć, warto inwestować w skuteczne pozycjonowanie oraz usługi SEO.

Jak Polacy szukają informacji w sieci?

Wyszukiwarka Google stała się nieodłącznym partnerem polskich (i nie tylko) internautów w poszukiwaniu informacji w internecie. Wpisywanie zapytań i określonych słów kluczowych kojarzących się z danym produktem lub usługą, to najczęstszy sposób na wyszukiwanie niezbędnych wiadomości, towarów czy firm działających w najbliższej okolicy lub świadczących usługi na terenie całego kraju. Statystyki pokazują, że 90% internautów odwiedza wyłącznie serwisy znajdujące się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, a trzy pierwsze pozycje w Google „zbierają” ponad połowę wszystkich odwiedzin. Zależność jest prosta: im większy ruch na stronie, tym większa sprzedaż. To podstawowy powód, dla którego firmy dążą do tego, by ich strony znajdowały się na topowych pozycjach wyników wyszukiwania na frazy kojarzone z prowadzoną przez nie działalnością.

 

Czym jest SEO i dlaczego warto w nie inwestować?

Aby strona internetowa, blog czy sklep online znalazły się na czołowych miejscach w wyszukiwarce, niezbędne są odpowiednie działania w zakresie pozycjonowania oraz optymalizacji serwisu, określane jako SEO (ang. search engine optimization). Skomplikowany i wieloetapowy proces, jakim jest pozycjonowanie stron www, pozwala przynieść spektakularne efekty w postaci znacznego wzrostu pozycji serwisu w wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe. Zasadniczo usługi SEO można podzielić na dwie ogólne kategorie:

  • działania on-site – prace wykonywane w obrębie witryny (m.in. optymalizacja kodu strony, nagłówków i treści, usługi mające na celu przyspieszenie ładowania witryny oraz ułatwienie użytkownikom korzystania z serwisu)
  • działania off-site – czynności na zewnątrz – przede wszystkim pozyskiwanie wartościowych linków do strony z serwisów zewnętrznych, content marketing, reklama Google Ads i wiele innych.

Przed rozpoczęciem pozycjonowania strony lub sklepu internetowego przeprowadzany jest audyt SEO, czyli kompleksowa analiza zawartości i funkcjonalności strony, celem wykazania obszarów wymagających optymalizacji.

 

Co zyskujesz, zlecając pozycjonowanie serwisu internetowego?

Decydując się na pozycjonowanie swojego serwisu internetowego, zyskujesz znacznie więcej niż tylko wymierny „skok” strony w wynikach wyszukiwania. Usługi SEO gwarantują wiele wymiernych korzyści, z których najważniejsze to:

  • zwiększenie ruchu na stronie i wzrost liczby odwiedzin,
  • lepsza widoczność serwisu w wynikach wyszukiwania,
  • dotarcie do większego grona użytkowników,
  • lepsza rozpoznawalność marki w branży,
  • uzyskanie przewagi konkurencyjnej,
  • wzrost zaufania i budowa wizerunku eksperta,
  • pozyskiwanie dodatkowych odnośników do strony,
  • elastyczne metody płatności za kampanię SEO,
  • zwiększenie sprzedaży, wzrost zysków i dynamiczny rozwój Twojego biznesu.

 

Dlaczego SEO warto zlecić fachowcom?

Jak widzisz, pozycjonowanie strony firmowej, bloga lub sklepu ma bardzo wiele zalet i dostarcza wymiernych korzyści wizerunkowych i finansowych, co w stosunku do relatywnie niskich kosztów kampanii, czyni SEO jedną z najbardziej efektywnych form promocji biznesu w sieci.

A teraz czas, by odpowiedzieć sobie na zasadnicze pytanie: czy powyższe efekty da się osiągnąć samemu, bez zlecenia usługi pozycjonowania doświadczonym specjalistom SEO? Praktyka pokazuje, że znacznie lepsze rezultaty daje pozycjonowanie wykonywane przez wyspecjalizowane agencje interaktywne, które oprócz doświadczenia w realizowaniu kampanii promocyjnych, zaoferują Ci również kompleksowe wsparcie i profesjonalne narzędzia, zwiększające skuteczność SEO. Musisz wiedzieć, że algorytm Google jest nieustannie modyfikowany, przez co osiągniecie zakładanych, trwałych rezultatów możliwe jest wyłącznie dzięki dostosowaniu parametrów serwisu do wymogów wyszukiwarki. W tej kwestii zdecydowanie warto zaufać doświadczonym specjalistom, mogącym pochwalić się wieloletnim dorobkiem w skutecznym pozycjonowaniu stron www. Dzięki współpracy, jaką Studio Kreacja nawiązało z Grupą TENSE – jednym z krajowych liderów branży SEO – możliwe jest zapewnienie naszym Klientom efektów pozycjonowania na atrakcyjnych warunkach finansowych.

 

Zapytaj o ofertę pozycjonowania – to nic nie kosztuje!

Jesteśmy przekonani, że powyższy tekst rozwiał Twoje wątpliwości, co do opłacalności pozycjonowania serwisu internetowego. Jeśli jesteś zainteresowany usługami SEO, już teraz złóż niezobowiązujące zapytanie ofertowe i poproś o bezpłatną wycenę kampanii. Zleć nam pozycjonowanie, zyskaj przewagę nad konkurencją i zacznij sprzedawać więcej!

Przemysław Bazanowski

Przemysław Bazanowski

Art Director

Grafik, webdesigner, doradca w e-marketingu, growth haker, doradca brandingu. Fanatyk internetu, social media, startupów. Projektuje, realizuje i osiąga cele dla wielu firm w różnych branżach. Doradza małym i średnim firmom.