Autor wideo

Poradnik wideo

Skuteczny sklep internetowy

Automatyzujemy obsługę klienta przy pomocy Chatbotów

Chatbot

Opis

 

 

Zapytaj o wycenę!

CZATBOT

Jeśli nie nadążasz z odpisywaniem
na wiadomości od klientów,
to Messenger czat jest idealnym
rozwiązaniem!

MAILING MESSENGER

Dzięki automatyzacji możesz
w prosty sposób wysyłać informacje
do swoich klientów przez Messengera.

Poinformuj ich o:

  • nowym wpisie na blogu
  • powrocie długo wyczekiwanego
    produktu
  • nowościach w swojej ofercie

Jak to działa?

To właśnie za pomocą komunikatorów klienci chętnie komunikują się z markami. Podstawowa funkcja bota w Messengerze zawiera zestaw pytań z zamkniętą listą odpowiedzi. Użytkownik sam decyduje, na jakie pytania udzieli odpowiedzi.

Czatboty to automatyzacja, która:

  • Skraca czas wyszukiwania informacji
  • Zwiększa sprzedaż
  • Zmniejsza koszty obsługi
  • Angażuje klientów
  • Usprawnia komunikację
  • Buduje bazę klientów

Rozwiązanie, które wpływa na wzrost sprzedaży.
Wybrane funkcje Messenger czat: 

  • śledzenie przesyłek
  • rezerwacja
  • zgłaszanie reklamacji
  • informowanie o dostępności produktu
  • informowanie o godzinach otwarcia
  • FAQ

Zaufało nam już ponad

1400 klientów z Polski i zagranicy

„projekt graficzny strony był bardzo trafny”

Realizacja naszej strony internetowej przez Panstwa firmę przebiegła bardzo szybko, projekt graficzny strony był bardzo trafny, obsługa oraz kontakt na wysokim poziomie. Firma godna polecenia.

Piotr Czerwonka

TM. TELMARK

„ogromna dbałość o szczegóły”

Współpraca ze Studiem Kreacja przez cały czas jej trwania stała na najwyższym poziomie. Od razu rzuciła mi się w oczy ogromna dbałość o szczegóły ze strony Przemka i jego ekipy. Teraz już wiem, że wizerunek firmy powinno się budować na każdej płaszczyźnie-zaczynając od naszywki z logo firmy na czapkach i kolorze ubrań pracowników, po wygląd strony internetowej!

Krzysztof Dec

współwłaściciel DEKU

„dużo cierpliwości do trudnych klientów”

Kreatywni młodzi ludzie. Pan Przemek służy pomocą w każdej kwestii i ma dużo cierpliwości do trudnych klientów (czyli ja). Ogólnie współpraca układała nam się dobrze. Z efektów końcowych jestem zadowolona. Pozdrawiam całą ekipę i życzę powodzenia w dalszej pracy.

Marta Kantor-Kotara

Mar-Dental Stomatologia

FAQ

Czy chatbot może zastąpić pełną obsługę klienta prowadzoną przez człowieka?

+

Chociaż chatboty są coraz bardziej zaawansowane i mogą obsługiwać wiele zapytań, nie zastąpią w pełni interakcji ludzkiej. Są one doskonałym rozwiązaniem do rutynowych pytań i zadań, ale w pewnych sytuacjach konieczna jest interwencja pracownika. Chatboty mogą jednak znacząco odciążyć zespół obsługi klienta, umożliwiając pracownikom skupienie się na bardziej skomplikowanych kwestiach.

Czy chatboty są bezpieczne? Jakie mają zabezpieczenia przed nadużyciami?

+

Dbamy o to, aby nasze chatboty były bezpieczne. Implementujemy różnorodne zabezpieczenia, takie jak szyfrowanie danych, ograniczenie dostępu do informacji oraz monitoring działalności chatbotów. Ponadto, nasze chatboty są zaprojektowane tak, aby nie przechowywać wrażliwych informacji użytkownika, chyba że jest to konieczne do realizacji określonych funkcji.

Ile kosztuje wdrożenie chatbota dla mojej firmy?

+

Koszt wdrożenia chatbota zależy od wielu czynników, takich jak stopień jego zaawansowania, integracja z innymi systemami oraz specyficzne wymagania biznesowe. Aby uzyskać dokładną wycenę, zachęcamy do kontaktu z nami i przedstawienia swoich potrzeb.

Materiały wideo

Poradnik video

Sprawdź te 18 rzeczy zanim wybierzesz agencję marketingową

Poradnik video

Twoja firma zniknie z rynku jeśli nie będziesz mierzyć tych danych marketingowo-sprzedażowych

Nie ma tu odpowiedzi na twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami

Branding

Sylwia Karczyńska

Account Manager

tel. 570 820 704

sylwia@studiokreacja.pl

Formularz kontaktowy