Autor wideo

Poradnik wideo

Skuteczny sklep internetowy

Daj swoim odbiorcom realną wartość

Ebooki

eBooki stają się coraz popularniejszą formą kontaktu z klientami. U jednych przedsiębiorców służą przede wszystkim jako forma działań marketingowych, podczas gdy u innych – jako sposób interakcji z klientami bez przesłanek marketingowych. Tak czy inaczej – tworzenie eBooka jest zdecydowanie wymagające, gdyż trzeba zawrzeć w nim własne oczekiwania w kwestii stylistyki, jak i treść, która okaże się interesująca dla czytelnika. Realizujemy projektowanie eBooków już od lat, dlatego zachęcamy do kontaktu i powierzenia nam swojej przyszłości.

Zapytaj o wycenę!

Zaufało nam już ponad

1400 klientów z Polski i zagranicy

„na czas”

Interesujący design kreacji. Zlecenie wykonane na czas. Wzięto pod uwagę nasze spostrzeżenia.

Agnieszka Myszka

Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju

„Jesteśmy bardzo zadowoleni”

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy ze Studiem Kreacja, wszystkie materiały i prace o które prosimy są wykonane profesjonalnie, w zupełności spełniające ustalone wcześniej warunki.

Malwina Miklas

Fraxinus (UK) Limited

„może te usługi polecić”

Studio Kreacja stworzyło dla nas nową stronę internetową wraz z wersjami na tablet i telefon, sprawuje nadzór nad funkcjonowaniem, doszkala naszych pracowników w obsłudze witryny, a także wykonuje różnorodne projekty graficzne druków firmowych i ulotek. Firma Polish Prestige jest bardzo zadowolona z usług Studio Kreacja i z całą odpowiedzialnością może te usługi polecić.

Marek Grzybowski

Prezes Polish Prestige sp. z o.o.

„na czas”

Interesujący design kreacji. Zlecenie wykonane na czas. Wzięto pod uwagę nasze spostrzeżenia.

Agnieszka Myszka

Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju

„Jesteśmy bardzo zadowoleni”

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy ze Studiem Kreacja, wszystkie materiały i prace o które prosimy są wykonane profesjonalnie, w zupełności spełniające ustalone wcześniej warunki.

Malwina Miklas

Fraxinus (UK) Limited

Tworzenie eBooka – dlaczego warto w StudioKreacja.pl?

Warto zacząć od tego, że tworzenie eBooka to proces twórczy – od redaktora wymaga ogromnej znajomości tematu, a od osoby odpowiedzialnej za proces techniczny – dużego doświadczenia i wieloletniej praktyki w projektowaniu eBooków. Wykonane przez nas e-książki są:

  • czytelne,
  • atrakcyjne wizualnie,
  • bogate w treść,
  • przystępne,
  • dopasowane do czytelnika.

Realizujemy eBooki już od lat i na rzecz zupełnie różnorodnych klientów. Zlecenia nie stanowią dla nas żadnych problemów, nawet te, których inne firmy nie chciały się podjąć, czy to ze względów technicznych, czy jakichkolwiek innych.

Projektowanie eBooków – profesjonalnie i szybko

W naszej firmie projektowanie eBooków to proces szybki i przejrzysty, a Ty, jako klient, masz bezpośredni wpływ na wszystkie aspekty związane z naszą realizacją. My z kolei w razie jakichkolwiek pytań skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów, które wynikły nagle w trakcie realizacji. Zapraszamy do współpracy!

Twój potencjalny klient chętniej do Ciebie przyjdzie, będzie częściej do Ciebie wracał jeśli zaszczepisz w jego świadomości myśl, że u Ciebie zawsze znajdzie coś wartościowego.

Pod pojęciem „coś wartościowego” zazwyczaj kryją się treści, które mogą zainteresować klienta, doradzić w pewnej sprawie, dać pomysł na rozwiązanie jakiegoś problemu.

Dłuższe treści warto udostępniać w postaci E-booka. Możesz go wykorzystać jako:

· treść merytoryczna

· narzędzie marketingowe

· sposób na generowanie dochodów

Zdajemy sobie sprawę, że złożenie E-booka w całość nie należy do najłatwiejszych zadań i wbrew pozorom wymaga sporego zaangażowania.

Jesteśmy w stanie przejąć cały proces jego tworzenia na siebie. Pomożemy Ci także dobrać odpowiednie rozwiązania w zależności od jego przeznaczenia.

KROK 1

Współpracę zaczynamy od omówienia Twoich celów związanych z E-bookiem, jego tematyką, oraz Twojej grupy docelowej. Doradzimy Ci również w doborze tematu, który będzie interesujący dla Twoich odbiorców.

Na podstawie zebranych informacji przygotujemy plan, który będzie obejmował:

· Cele ebooka

· Tematykę

· Strukturę

· Konspekt

· Zawartość merytoryczną

KROK 2

Przed procesem tworzenia treści dla Twojego ebooka przeprowadzimy niezbędny research, który pozwoli nam na znalezienie rzetelnych materiałów źródłowych, na których będziemy mogli oprzeć treść e-booka.

Nasi Copywriterzy opracują treści ze szczególnym naciskiem na merytorykę, atrakcyjność i przystępność dla czytelników.

Jeśli posiadasz treść ebooka i potrzebujesz opracowania graficznego – przejdź do następnego kroku.

KROK 3

Graficy zaprojektują profesjonalny i atrakcyjny layout e-booka, który będzie zgodny z Twoją identyfikacją wizualną.

Zadbają także o odpowiednie:

· formatowanie

· grafiki

· zdjęcia

· układ strony

Takie działania mają na celu zapewnić czytelność i estetykę.

KROK 4

Raz jeszcze sprawdzimy, czy tekst jest wolny od błędów zarówno gramatycznych jak i stylistycznych.

Dokładamy wszelkich starań aby tekst był spójny.

KROK 5

E-book przygotujemy w preferowanym przez Ciebie formacie, aby był dostosowany do różnych urządzeń bądź platform. Zadbamy również o kompatybilność z czytnikami e-booków.

KROK 6

Umożliwiamy personalizację e-booka zgodnie z Twoim brandem.

Pomożemy Ci także w promocji tego materiału poprzez:

– Umieszczenie go na stronie internetowej

– E-mail marketing

– Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych

KROK 7

Jeśli chcesz na nim zarabiać, to…

Wspólnie ustalimy strategię monetyzacji e-booka. Masz do wyboru m.in.:

· sprzedaż bezpośrednia

· subskrypcje

· programy partnerskie

Możemy także udostępniać jego fragmenty za darmo, w celu pozyskania nowych klientów.

KROK 8

Poprzez odpowiednią analitykę jesteśmy w stanie określić ilość pobrań czy współczynnik konwersji.

Jak widzisz, proces wymaga dużego nakładu działań i zaangażowania i czasu, którego może Ci zabraknąć poprzez ogrom innych obowiązków. Nie masz jednak powodów do zmartwień, bo my zrobimy wszystko za Ciebie. Wystarczy, że ustalimy wyżej przedstawione szczegóły i możemy działać.

FAQ

Co jeśli projekt mi się nie spodoba?

+

Po przesłaniu projektu masz możliwość zgłoszenia swoich korekt. Następnie zabieramy się do pracy i ulepszenia Twojego projektu. Jeśli po przesłaniu projektu dalej będziesz mieć swoje uwago to nic nie szkodzi. W cenie projektu masz prawo do 3 serii takich korekt. Jeśli jednak będziesz zmieniać projekt więcej razy to przy 4 i dalszej serii wyliczymy dodatkowe koszty za dalsze modyfikowanie. Przed dalszą pracą zawsze informujemy wcześniej jak to wygląda kosztowo zanim zaczniemy.

Dlaczego powinienem zlecić napisanie e-booka?

+

Nasi doświadczeni copywriterzy na podstawie udostępnionych przez Ciebie informacji stworzą treści w sposób, który zaciekawi Twoich odbiorców i przyciągnie ich uwagę.

Jak e-book może pomóc mi pozyskiwać kontakty?

+

Możesz oferować bezpłatny e-book w zamian za adres e-mail lub inne dane kontaktowe. Po tym, jak osoba pozostawi swoje dane kontaktowe, może pobrać e-book, a ty masz możliwość dalszego kontaktu z nią.

Jaki powinien być rozmiar e-booka?

+

Nie ma jednego „poprawnego” rozmiaru. Ważniejsza jest jakość treści niż ilość stron. Ważne jest, aby e-book był na tyle obszerny, aby skutecznie przekazać Twoje przesłanie i dostarczyć wartości czytelnikom.

Czy przygotujecie e-book w różnych formatach?

+

Najpopularniejsze formaty to PDF (łatwy do drukowania i czytania na większości urządzeń) i EPUB (dostosowuje się do różnych rozmiarów ekranów i jest łatwy do czytania na czytnikach e-booków). Jesteśmy otwarci także na Twoje indywidualne potrzeby, aby maksymalnie zwiększyć dostępność Twojego e-booka.

Pomożecie także przy promocji e-booka?

+

Tak, pomożemy Ci w promocji, m.in. na Twojej stronie internetowej, poprzez kampanię w mediach społecznościowych czy e-mail marketing.

Materiały wideo

Poradnik video

Sprawdź te 18 rzeczy zanim wybierzesz agencję marketingową

Poradnik video

Twoja firma zniknie z rynku jeśli nie będziesz mierzyć tych danych marketingowo-sprzedażowych

Nie ma tu odpowiedzi na twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami

Branding

Sylwia Karczyńska

Account Manager

tel. 570 820 704

sylwia@studiokreacja.pl

Formularz kontaktowy

Baza wiedzy

Ostatnio na blogu

Projektowanie opakowań – jak stworzyć skuteczny design, który przyciągnie klientów

3 min

branding

Dlaczego opakowanie ma znaczenie: Jak projektowanie opakowań może zwiększyć Twoją sprzedaż

3 min

branding

Jak wybrać firmę do projektowania opakowań? Przewodnik dla właścicieli firm.

3 min

branding

1 miejsce za najlepszą stronę w Rzeczpospolita dla naszego klienta TLhub [58/150]

3 min

branding

Jesteś właścicielem firmy budowlanej? Posiadasz własne logo? Sprawdź, czy jest ono odpowiednio przygotowane, aby Twoja firma odniosła sukces! [57/150]

3 min

branding

Jaki wpływ ma opakowanie na sprzedaż produktu? [55/150]

3 min

branding

Czy warto stosować infografiki? [54/150]

3 min

branding

Wizerunek a tożsamość – różnice. [49/150]

3 min

branding

Roll-up gdzie warto ich używać i jakie są ich rodzaje? [48/150]

3 min

branding

Czym jest neuromarketing i jak go wykorzystać w kampanii? [47/150]

3 min

branding

Jak przyciągnąć uwagę klienta przez promocję [40/150]

3 min

branding

Papier firmowy – co powinno się na nim znaleźć [38/150]

3 min

branding

Projektowanie opakowań – jak stworzyć skuteczny design, który przyciągnie klientów

3 min

branding

Dlaczego opakowanie ma znaczenie: Jak projektowanie opakowań może zwiększyć Twoją sprzedaż

3 min

branding

Jak wybrać firmę do projektowania opakowań? Przewodnik dla właścicieli firm.

3 min

branding

1 miejsce za najlepszą stronę w Rzeczpospolita dla naszego klienta TLhub [58/150]

3 min

branding

Jesteś właścicielem firmy budowlanej? Posiadasz własne logo? Sprawdź, czy jest ono odpowiednio przygotowane, aby Twoja firma odniosła sukces! [57/150]

3 min

branding

Jaki wpływ ma opakowanie na sprzedaż produktu? [55/150]

3 min

branding

Czy warto stosować infografiki? [54/150]

3 min

branding

Wizerunek a tożsamość – różnice. [49/150]

3 min

branding

Roll-up gdzie warto ich używać i jakie są ich rodzaje? [48/150]

3 min

branding

Czym jest neuromarketing i jak go wykorzystać w kampanii? [47/150]

3 min

branding

Jak przyciągnąć uwagę klienta przez promocję [40/150]

3 min

branding

Papier firmowy – co powinno się na nim znaleźć [38/150]

3 min

branding

Projektowanie opakowań – jak stworzyć skuteczny design, który przyciągnie klientów

3 min

branding

Dlaczego opakowanie ma znaczenie: Jak projektowanie opakowań może zwiększyć Twoją sprzedaż

3 min

branding

Jak wybrać firmę do projektowania opakowań? Przewodnik dla właścicieli firm.

3 min

branding

1 miejsce za najlepszą stronę w Rzeczpospolita dla naszego klienta TLhub [58/150]

3 min

branding

Jesteś właścicielem firmy budowlanej? Posiadasz własne logo? Sprawdź, czy jest ono odpowiednio przygotowane, aby Twoja firma odniosła sukces! [57/150]

3 min

branding

Jaki wpływ ma opakowanie na sprzedaż produktu? [55/150]

3 min

branding

Czy warto stosować infografiki? [54/150]

3 min

branding

Wizerunek a tożsamość – różnice. [49/150]

3 min

branding

Roll-up gdzie warto ich używać i jakie są ich rodzaje? [48/150]

3 min

branding

Czym jest neuromarketing i jak go wykorzystać w kampanii? [47/150]

3 min

branding

Jak przyciągnąć uwagę klienta przez promocję [40/150]

3 min

branding

Papier firmowy – co powinno się na nim znaleźć [38/150]

3 min

branding
Chcesz, to oddzwonimy
do Ciebie w 27 sekund!✖
✖
Zadzwońcie do mnie teraz
Zadzwońcie do mnie później
Oddzwonimy do Ciebie
w 27 sekund (za darmo)!
Oddzwonimy do Ciebie
za darmo!
Prosimy o chwilę cierpliwości.
Zaraz do Ciebie oddzwonimy.
Konsultanci są niedostępni.
Oddzwonimy najszybciej,
jak to będzie możliwe.
Oddzwonimy do Ciebie
we wskazanym terminie.
Zostaw wiadomość, a my
skontaktujemy się z Tobą tak
szybko jak to możliwe
Wiadomość została wysłana
Umów się na prezentację
Podany numer telefonu nie jest prawidłowy
✖
Tylko oddzwonimy. Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej.
CallBack udostępnia Firmao.pl CRM