Neurodesign – jak przykuć uwagę odbiorcy? [30/150]

Chcesz wyróżnić się na tle konkurencji? Zastanawiasz się jakie materiały wywołają określone zachowania i emocje u Twojego klienta? Neurodesign pomoże Ci w przygotowaniu odpowiedniego projektu wykorzystując wiedzę na temat funkcjonowania ludzkiego mózgu!

Jak działa neurodesign?

Neurodesign opiera się na wzrokowym systemie mózgu. Cały sens tkwi w odbiorze wizualnym. Każdy produkt najpierw odbieramy wzrokiem, przetwarzamy go i podejmujemy decyzję zakupową. Aspekt wizualny powinien zatem maksymalizować emocje konsumenta i pokazywać atrakcyjność produktu.

W takim razie, jak stworzyć idealny produkt, który pobudzi chęć zakupu? Mamy klika wskazówek.
Po pierwsze: kolor

Należy być świadomym, że gdy mózg odbiera informacje, pierwszym postrzeganym aspektem jest kolor! Ten fakt należy wykorzystać tworząc własne kolory marki. Warto również wiedzieć w jaki sposób konkretna barwa odbierana jest przez odbiorcę. Zwróćmy uwagę na kolor niebieski, kojarzący się ze świeżością, wodą, czystością. Często w odcieniach tego koloru mamy produkty higieniczne i środki czystości. A metki z przeceną? Dlaczego akurat przygotowywane są w kolorze czerwonym? Bo barwa ta natychmiast przyciąga naszą uwagę!

Po drugie: kształty i proporcje

Oprócz koloru ważny jest również kształt i proporcje. Ciekawa kompozycja szybciej przyciągnie wzrok niż standardowa nie wyróżniająca się od innych. Warto wiedzieć, że elementy wizualne jak logo czy obraz są szybciej przyswajalne niż słowa, co prowadzi do skuteczniejszego zatrzymania uwagi. Dlaczego tak się dzieje? Nauka tłumaczy to w prosty sposób: Obrazy zużywają mniej zasobów poznawczych. Oczywiście, należy mieć na uwadze, że przesyt też nie jest mile widziany 😊

Po trzecie: jak odbierają projekt inny

Na samym końcu warto poddać analizie projekt graficzny. Ocena reakcji emocjonalnej jaką wywołuje, czy utrzymuje równowagę oraz czy odbiorcy są nią zainteresowani.

Neurodesign pełni obecnie funkcję wspierającą projekty. Wskazuje, że aby być ponad konkurencją należy zdobyć zaufanie klientów i zajrzeć do ich wewnętrznych potrzeb. Pamiętaj, że dobry projekt musi wywoływać konkretne emocje i posiadać określone znaczenie! TESTUJ, WERYFIKUJ, WPROWADZAJ MODYFIKACJE!

Podobne artykuły

Jak skutecznie zlecić stworzenie strony www – poradnik profesjonalisty

3 min

Blog

Jak wybrać idealną agencję interaktywną w Krakowie?

3 min

Blog

4 zalety Bota Messenger [5/150]

3 min

Blog

Optymalizacja i strategie sukcesu w kampaniach Google AdWords

3 min

Blog

Profesjonalne Budowanie Stron WWW: Praktyczny Poradnik

3 min

Blog

6 trików jak pozycjonować stronę www [20/150]

3 min

Blog

Rich Content: Jak wzbogacona treść może zwiększyć zaangażowanie i oprawić SEO

3 min

Blog

Tworzenie efektywnych stron www dla firm: poradnik profesjonalisty

3 min

Blog

Zasady i Ceny Grafiki Reklamowej: Kompleksowy Przewodnik

3 min

Blog

Czym jest content marketing?

3 min

Blog

Google Analytics: co, jak i dlaczego

3 min

Blog

Kluczowe Zasady Projektowania Graficznego Reklam: Profesjonalny Przegląd

3 min

Blog

Jak skutecznie zlecić stworzenie strony www – poradnik profesjonalisty

3 min

Blog

Jak wybrać idealną agencję interaktywną w Krakowie?

3 min

Blog

4 zalety Bota Messenger [5/150]

3 min

Blog

Optymalizacja i strategie sukcesu w kampaniach Google AdWords

3 min

Blog

Profesjonalne Budowanie Stron WWW: Praktyczny Poradnik

3 min

Blog

6 trików jak pozycjonować stronę www [20/150]

3 min

Blog

Rich Content: Jak wzbogacona treść może zwiększyć zaangażowanie i oprawić SEO

3 min

Blog

Tworzenie efektywnych stron www dla firm: poradnik profesjonalisty

3 min

Blog

Zasady i Ceny Grafiki Reklamowej: Kompleksowy Przewodnik

3 min

Blog

Czym jest content marketing?

3 min

Blog

Google Analytics: co, jak i dlaczego

3 min

Blog

Kluczowe Zasady Projektowania Graficznego Reklam: Profesjonalny Przegląd

3 min

Blog

Jak skutecznie zlecić stworzenie strony www – poradnik profesjonalisty

3 min

Blog

Jak wybrać idealną agencję interaktywną w Krakowie?

3 min

Blog

4 zalety Bota Messenger [5/150]

3 min

Blog

Optymalizacja i strategie sukcesu w kampaniach Google AdWords

3 min

Blog

Profesjonalne Budowanie Stron WWW: Praktyczny Poradnik

3 min

Blog

6 trików jak pozycjonować stronę www [20/150]

3 min

Blog

Rich Content: Jak wzbogacona treść może zwiększyć zaangażowanie i oprawić SEO

3 min

Blog

Tworzenie efektywnych stron www dla firm: poradnik profesjonalisty

3 min

Blog

Zasady i Ceny Grafiki Reklamowej: Kompleksowy Przewodnik

3 min

Blog

Czym jest content marketing?

3 min

Blog

Google Analytics: co, jak i dlaczego

3 min

Blog

Kluczowe Zasady Projektowania Graficznego Reklam: Profesjonalny Przegląd

3 min

Blog

Nie chcesz niczego przegapić?

Najnowsze wpisy, porady
i materiały prosto na Twój e-mail

Chcesz, to oddzwonimy
do Ciebie w 27 sekund!✖
✖
Zadzwońcie do mnie teraz
Zadzwońcie do mnie później
Oddzwonimy do Ciebie
w 27 sekund (za darmo)!
Oddzwonimy do Ciebie
za darmo!
Prosimy o chwilę cierpliwości.
Zaraz do Ciebie oddzwonimy.
Konsultanci są niedostępni.
Oddzwonimy najszybciej,
jak to będzie możliwe.
Oddzwonimy do Ciebie
we wskazanym terminie.
Zostaw wiadomość, a my
skontaktujemy się z Tobą tak
szybko jak to możliwe
Wiadomość została wysłana
Umów się na prezentację
Podany numer telefonu nie jest prawidłowy
✖
Tylko oddzwonimy. Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej.
CallBack udostępnia Firmao.pl CRM