PERSONALIZOWANE WIADOMOŚCI
Tworzymy spersonalizowane wiadomości, które są wysyłane do klientów, którzy upuścili koszyk zakupowy w Twoim sklepie bez dokonania zakupu.
Wiadomości mają na celu przypomnienie klientom o ich porzuconym koszyku.
Zawierają także zachętę do powrotu na stronę i dokończenia transakcji.
Treści wiadomości dostosowujemy do konkretnych produktów w koszyku.
Oferujemy również ewentualne zniżki lub promocje, które mogą skłonić klienta do sfinalizowania zakupu.
AUTOMATYZACJĘ PROCESU
Wykorzystujemy narzędzia do automatyzacji marketingu, które umożliwiają wysyłkę automatycznych wiadomości e-mail w odpowiednich przedziałach czasowych, według ustalonego wcześniej harmonogramu.
Tworzymy sekwencję e-mali, które są wysyłane automatycznie po opuszczeniu koszyka przez klienta, zapewniając systematyczne i skuteczne przypomnienia, które nakłonią odbiorców do działania.
RETARGETING
Docieramy do klientów, którzy porzucili koszyk, poprzez wyświetlanie im odpowiednich reklam na innych stronach internetowych.
Dzięki temu klient może po raz kolejny zobaczyć produkty z koszyka, który opuścił nie dokonując transakcji, co skłoni go do powrotu na stronę i sfinalizowania tego procesu.
OPTYMALIZACJĘ
Na bieżąco monitorujemy skuteczność naszych działań w zakresie odzyskiwania koszyków i analizujemy dane dotyczące:
- Konwersji
- Otwarć e-maili
- Kliknięć
- I wiele innych
Zebrane w ten sposób informację stanowią dla nas podstawę do optymalizacji strategii, abyś mógł osiągnąć jak najlepsze wyniki biznesowe.
Regularnie dostarczamy Ci raporty oraz wskazówki, które pomagają w ciągłym doskonaleniu procesu odzyskiwania opuszczonych koszyków.
WSPARCIE
Jesteśmy otwarci na Twoje pytania i dzielenie się wiedzą w zakresie optymalizacji strategii odzyskiwania koszyków.
Poprzez nasze wieloletnie doświadczenie i ekspercką wiedzę oferujemy Ci skuteczne rozwiązania i najlepsze praktyki, które pomogą zmaksymalizować skuteczność tego procesu.
Chcesz zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie?
Odezwij się do nas. Zapewnimy Ci:
- Personalizowane wiadomości e-mail.
- Retargeting reklamowy.
- Automatyzację procesu.
- Analizę danych.
Wiemy, jak skutecznie przypomnieć o sobie Twoim klientom i skłonić ich do dokończenia transakcji w Twoim sklepie.