CO MÓWIĄ WYNIKI?
Wyniki z przeprowadzonych badań opinii to niewyczerpane źródło wiedzy. Przede wszystkim:
– Ułatwią Ci podejmowanie lepszych decyzji biznesowych.
– Dowiesz się pod jakim kątem optymalizować swoje produkty lub usługi.
– Są podstawą do budowania trwałych relacji z klientami.
JAK ZBIERAMY DANE?
Dla każdej grupy klientów przygotowujemy spersonalizowane ankiety, które mogą być przeprowadzone przez kilka kanałów:
· Online
· E-mail
· Telefonicznie
· Osobiście
Zawsze dobieramy odpowiednią metodę, która pozwoli nam dotrzeć do najbardziej reprezentatywnej grupy odbiorców.
JAKIE PYTANIA ZADAJEMY?
Chcąc otrzymać jak najwięcej informacji o Twoich produktach lub usługach podczas badań opinii poruszamy najistotniejsze kwestie, takie jak:
· cena produktów lub usług
· jakość produktów lub usług
· jakość obsługi klienta
· doświadczenia zakupowe
· preferencje zakupowe
· czynniki, które wpływają na decyzje zakupowe
Jesteśmy również otwarci na sugestię pytań od Ciebie, które są charakterystyczne dla danej branży.
ANALIZUJEMY I RAPORTUJEMY
Każdy zebrany zestaw danych analizujemy z uwzględnieniem zarówno badań jakościowych jak i ilościowych. Do identyfikacji kluczowych wniosków lub tendencji wykorzystujemy metody statystyczne oraz dostępne narzędzia analityczne.
Na koniec przygotowujemy czytelny raport z wynikami przeprowadzonych badań. Pomożemy Ci także w ich interpretacji i zaproponujemy działania, które możesz oprzeć na tych informacjach.
TO DOPIERO POCZĄTEK
Warto jednak pamiętać, że wyniki raz przeprowadzonych badań opinii po pewnym czasie stracą swój termin ważności. Jest to całkowicie naturalne – rynek ciągle się zmienia, zmieniają się potrzeby klientów, w związku z tym również ich oczekiwania w stosunku do produktów lub usług będą się różnić.
Badania opinii to dopiero początek zbierania informacji zwrotnej od swoich klientów. Jesteśmy do Twojej dyspozycji, aby pomóc Ci robić to regularnie i abyś mógł szybko reagować na zmieniającą się rzeczywistość.