5 pomysłów na wyróżniające się wizytówki [24/150]
Wizytówka firmy jest podstawą w biznesie, zwłaszcza w tym prowadzonym offline. Pozornie zwykły gadżet może sprawić, że wyróżnisz się na tle konkurencji, a Twoja marka zostanie zapamiętana. A od tego już prosta droga do większej liczby klientów i zysku oraz sukcesu w branży. Sprawdź nasze pomysłu na nietuzinkową wizytówkę!
Wizytówka jako nieodłączny element kontaktów biznesowych.
Imię, nazwisko, stanowisko oraz dane firmowe – takie właśnie informacje zawierają najczęściej wizytówki. Z pewnością widziałeś już sporo wizytówek, ale tylko nieliczne zapadły Ci w pamięci. Powód jest prosty – wielu przedsiębiorców stawia na szablonowe, sprawdzone już rozwiązania, zapominając o kreatywności. A ta ma ogromne znaczenie, bez względu na branżę, w której działasz. W końcu to właśnie wizytówka firmy często stanowi pierwszy i decydujący etap zdobywania nowego klienta.
Wizytówka, podobnie jak i portfolio czy sposób komunikacji z potencjalnym klientem, jest niezbędna do budowania wizerunku Twojej marki. Oczywiście, jest na to wiele innych sposobów, jednak mało które są tak budżetowe w stworzeniu co wizytówka. Właśnie dlatego warto zadbać o to, aby była kreatywna, nieszablonowa i dopracowana w każdym calu.
Jak ją zaprojektować, aby wyróżnić się na tle konkurencji i mieć pewność, że potencjalni klienci albo kontrahenci nie zapomną o Twojej marce? Wystarczy oryginalny pomysł na wizytówkę.
Przedstawiamy kilka ciekawych wizytówek, którymi możesz się zainspirować!
1. Przezroczysta wizytówka.
Ciekawym i na pewno nieszablonowym rozwiązaniem będzie przezroczysta wizytówka Twojej firmy. Pasuję ona tak naprawdę do każdej z branży.
2. Wizytówka z kodem QR.
Rozwój technologiczny sprawia, że nasze wizytówki również muszą się dostosować. Jednym z takich przykładów jest wizytówka firmowa z QR kodem. Jest ona bardzo rzadko spotykana, dlatego może przyciągać uwagę.
A czym tak właściwie jest kod QR? Quick Response Code to specjalny kod kreskowy, dzięki któremu w jednym fotokodzie zapiszesz mnóstwo danych. Kod QR na wizytówce firmy może przekierowywać na przykład na Twoją stronę internetową.
3. Wizytówka pionowa.
Pozioma czy pionowa wizytówka? Zdecydowanie rzadziej spotkaliście na pewno pionową! Wybierz ją, aby choć trochę wyróżnić się od innych. Dodaj ciekawe elementy graficzne i gotowe!
4. Wizytówka wykonana z materiału, który kojarzy się z Twoją branżą.
Wizytówka z gumy czy materiału? Pozwól zidentyfikować swoją markę już na etapie pierwszego kontaktu. Postaw na materiał wykonania wizytówki, który jest powiązany z Twoją działalnością.
Taki pomysł na wizytówkę to doskonała propozycja dla branży tekstylnej, odzieżowej czy kosmetycznej. Równie świetnie będzie wyglądać u marek tapicerskich, a nawet… u firm zajmujących się sprzedażą albo produkcją opon.
5. Wizytówka spójna z wizerunkiem Twojej marki – baw się kształtami!
Prowadzisz firmę ekologiczną? Zajmujesz się ogrodnictwem czy jesteś producentem wacików? Spraw by odbiorca od razu skojarzył Twoją wizytówkę z daną branżą.
Dlaczego wizytówka firmy to nadal dobry pomysł?
Wiele osób sądzi, że w świecie, w którym większość biznesu przeniosła się do świata online, tradycyjne wizytówki firmy powoli odchodzą w zapomnienie. Nic bardziej mylnego. Jak się okazuje, dzięki nim możesz osobiście porozmawiać z potencjalnym klientem albo kontrahentem, bez konieczności wymieniania się mailami albo SMS-ami.
Dodatkowo możesz mieć je zawsze pod ręką, nawet na wakacjach, i w razie potrzeby wręczyć wizytówkę firmy w dosłownie każdym miejscu na świecie, zdobywając nowe kontakty i pokazując rozmówcy, że podchodzisz profesjonalnie do swojego biznesu.
Sprawdź nasze portfolio i zobacz, jak możemy Ci pomóc nie tylko w stworzeniu wizytówki firmy, ale także w namingu, zaprojektowaniu logo czy e-marketingu!
Sprawdź nasze portfolio!
Podobne artykuły
Nie chcesz niczego przegapić?