Nie ma Cię w gazecie?
To najwyższy czas, aby dotrzeć do czytelników.
Gazeta wzbudza większe zaufanie niż internet.
Reklama prasowa to nadal popularna forma marketingu. Wiele firm prowadzących biznes lokalnie korzysta z tej formy promocji. Reklama w prasie fachowej to również świetna forma promocji – docierasz do swoich potencjalnych klientów. Reklama może być dowolnego rozmiaru (od jednego modułu gazetowego do całej strony) oraz w dowolnej kolorystyce (kolorowa lub czarno-biała). Najważniejsze by przyciągała wzrok i zwracała uwagę czytelników. Zaprojektujemy dla Ciebie reklamę prasową.
Reklama prasowa to jeden z najstarszych rodzajów promocji produktów i usług. Jeśli chcesz w ten tradycyjny sposób docierać do odbiorców z informacjami o Twojej firmie i jej ofercie, stworzymy dla Ciebie projekt reklamy prasowej, na którą uwagę zwróci każdy czytelnik. Wszystkie reklamy prasowe dostosowujemy nie tylko do firmy, ale też do konkretnych tytułów prasowych, w których mają się ukazać. Oferujemy reklamy prasowe kolorowe i czarno-białe w rozmaitych formatach, od małych wzmianek do reklam na całą stronę. Choć reklama prasowa sprawdza się dziś głównie w prasie lokalnej, to dobry projekt reklamy prasowej może podnieść notowania Twojej firmy, doprowadzając ją w przyszłości nawet do czasopism wydawanych w całym kraju!
Projekt reklamy prasowej — czym powinien się wyróżniać?
Zrealizujemy dla Ciebie projekt reklamy prasowej, który wyróżni się na tle treści w czasopismach branżowych i ogólnotematycznych, jednocześnie będąc zgodny z ich standardami. Wybierając treść według Twoich wytycznych, stworzymy do niej oprawę graficzną oddającą charakter firmy i nawiązującą do jej identyfikacji wizualnej. Uwzględnimy te elementy wizerunku firmy, które są najważniejsze dla jej rozpoznawalności. Całość zachowa wysoką estetykę i oryginalność, dzięki czemu firma będzie mogła dotrzeć do nowych odbiorców, zachowując przy tym wiarygodność w oczach stałych klientów. Jednocześnie grupa doświadczonych specjalistów zadba, aby projekt reklamy prasowej był w pełni dostosowany do aktualnych trendów rynkowych i oczekiwań konsumenckich.