SleepHome
Problem:
Producent łóżek dla dzieci zauważa spadającą sprzedaż na eksport. Problemy inflacyjne w Niemczech obniżają popyt na zakup łóżka.
Klient podejmuje decyzję o rozwoju sprzedaży w Polsce oraz w Internecie. Potrzebuje wsparcia w ecommerce.
Rozwiązanie:
Dokonujemy audytu sklepu internetowego oraz działań w social media. Diagnozujemy największy problem – brak rozpoznawalności marki oraz brak dowodów zaufania w sklepie internetowym.
W okresie 8 miesięcy wprowadzamy setki usprawnień w sklepie internetowym oraz wdrażamy zupełnie nowy sposób komunikacji w social media.
Efekt:
Rok do roku (2022 > 2023) sprzedaż w sklepie wzrasta o ponad 600%.
Nasza współpraca trwa do dziś i pracujemy nad dalszymi działaniami marketingowymi.
Rok:
2021-2024
Klient:
SleepHome
Zakres prac:
Branding, Sklep, Social Media

















