6 porad, które pomogą Ci wypromować sklep internetowy. [37/150]

Pozycjonowanie strony.

Bardzo ważny czynnikiem zwłaszcza dla sklepów internetowych jest widoczność strony www w wyszukiwarce Google. Chodzi tutaj o pozycję, na której znajduję się twój e-commerce – im wyższa pozycja, tym więcej osób przejdzie na Twoja stronę internetową.

Co ma wpływ na pozycje Twojego sklepu internetowego?
– Title oraz description
– Linkowanie wewnętrzne
– Adresy URL
– Optymalizacja grafiki
– Treść na stronie w tym blog
– Nagłówki H1, H2 oraz H3

Sprawdź 6 trików, jak pozycjonować stronę www.

Artykuły sponsorowane.

Budowa wizerunku to również ważny element w całej układance, jaką jest marketing. Artykuły sponsorowane to publikacje naszego artykułu, raportu czy analizy na innej stronie wraz z oznaczeniem naszej firmy. Ważne jest, aby właściwie wybierać miejscu artykułu sponsorowanego. Upewnij się, że jest to strona, na której znajdzie się Twoja grupa odbiorców! To właśnie do niej chcesz dotrzeć.


Social media.

Media społecznościowe to narzędzie, które również pozwoli Ci dotrzeć do Twoich potencjalnych klientów. Nie ma znaczenia, w jakiej branży działasz – obecność Twojej marki w social mediach to MUST HAVE! Fanpage pozwoli na komunikowanie się z konsumentami i informowanie ich o nowościach. Facebook, Instagram czy Linkedin to miejsca, gdzie możesz poznać potrzeby klientów a dzięki temu ciągle się rozwijać! Nie posiadasz fanpage’a lub chcesz wykorzystać jego potencjał w 100%?
Oddaj swoje social media profesjonalistom!

Newsletter

Kolejnym sposobem na wypromowanie sklepu internetowego jest e-mail marketing a szczególnie Newsletter. Stwórz bazę mailingową, dzięki której będziesz miał możliwość dotarcia do osób, które już w jakiś sposób podjęły interakcje z Twoją firmą – przypomnij się im! Newsletter to dobry sposób również na informowanie o promocjach czy nowym wpisie na twoim blogu.

Kampanie Google AdsProblem z niską pozycją w wyszukiwarce Google rozwiąże Google Ads. Dzięki kampanii Twoja reklama będzie wyświetlana nad organicznymi wynikami wyszukiwania. Dużym plusem tego rodzaju kampanii jest możliwość skorzystania z modelu PPC – płacisz tylko wtedy, kiedy odbiorca kliknie Twoją reklamę, a nie za wyświetlenie.

Kampanie Facebook AdsZ Facebooka korzysta prawdopodobnie większość Twoich potencjalnych klientów. Jest to jeden najpopularniejszych portali społecznościowych na świecie z ogromnymi możliwościami marketingowymi. Dzięki Facebookowi możemy precyzyjnie targetować grupę odbiorców, do której chcemy dotrzeć. Możemy selekcjonować osoby uwzględniając wiek, lokalizacje, zainteresowania czy płeć. Kampanie Facebook Ads możemy podzielić również ze względu na cel: konwersję, ruch na www, aktywność czy pozyskanie kontaktów.


Sukces sklepu internetowego zależy od wielu czynników. Dobrze przygotowana strona oraz atrakcyjne produkty to tylko fundament. Pamiętaj, aby odpowiednio wypromować swój e-commerce i dobrać działania pod odpowiednią grupę odbiorców.

Kategorie

Podobne artykuły

Ile kosztuje strona internetowa w 2020 roku? [14/150]

3 min

Blog

Projektowanie opakowań – jak stworzyć skuteczny design, który przyciągnie klientów

3 min

Blog

Odkrywaj Konin: Poradnik do Stron Internetowych z Konina

3 min

Blog

Czym jest content marketing?

3 min

Blog

Dlaczego warto mieć stronę responsywną?

3 min

Blog

Trendy w marketingu 2019

3 min

Blog

Jak skutecznie optymalizować strony www? Profesjonalne porady!

3 min

Blog

Jak skutecznie prowadzić kampanie reklamowe na Facebooku?

3 min

Blog

Optymalizacja i pozycjonowanie strony www: Praktyczny przewodnik dla profesjonalistów

3 min

Blog

Eko-rewolucja w opakowaniach: Jak projektować opakowania przyjazne środowisku?

3 min

Blog

Jak zwiększyć widoczność firmy na lokalnym rynku?

3 min

Blog

Czy warto stosować infografiki? [54/150]

3 min

Blog

Ile kosztuje strona internetowa w 2020 roku? [14/150]

3 min

Blog

Projektowanie opakowań – jak stworzyć skuteczny design, który przyciągnie klientów

3 min

Blog

Odkrywaj Konin: Poradnik do Stron Internetowych z Konina

3 min

Blog

Czym jest content marketing?

3 min

Blog

Dlaczego warto mieć stronę responsywną?

3 min

Blog

Trendy w marketingu 2019

3 min

Blog

Jak skutecznie optymalizować strony www? Profesjonalne porady!

3 min

Blog

Jak skutecznie prowadzić kampanie reklamowe na Facebooku?

3 min

Blog

Optymalizacja i pozycjonowanie strony www: Praktyczny przewodnik dla profesjonalistów

3 min

Blog

Eko-rewolucja w opakowaniach: Jak projektować opakowania przyjazne środowisku?

3 min

Blog

Jak zwiększyć widoczność firmy na lokalnym rynku?

3 min

Blog

Czy warto stosować infografiki? [54/150]

3 min

Blog

Ile kosztuje strona internetowa w 2020 roku? [14/150]

3 min

Blog

Projektowanie opakowań – jak stworzyć skuteczny design, który przyciągnie klientów

3 min

Blog

Odkrywaj Konin: Poradnik do Stron Internetowych z Konina

3 min

Blog

Czym jest content marketing?

3 min

Blog

Dlaczego warto mieć stronę responsywną?

3 min

Blog

Trendy w marketingu 2019

3 min

Blog

Jak skutecznie optymalizować strony www? Profesjonalne porady!

3 min

Blog

Jak skutecznie prowadzić kampanie reklamowe na Facebooku?

3 min

Blog

Optymalizacja i pozycjonowanie strony www: Praktyczny przewodnik dla profesjonalistów

3 min

Blog

Eko-rewolucja w opakowaniach: Jak projektować opakowania przyjazne środowisku?

3 min

Blog

Jak zwiększyć widoczność firmy na lokalnym rynku?

3 min

Blog

Czy warto stosować infografiki? [54/150]

3 min

Blog

Nie chcesz niczego przegapić?

Najnowsze wpisy, porady
i materiały prosto na Twój e-mail

Chcesz, to oddzwonimy
do Ciebie w 27 sekund!✖
✖
Zadzwońcie do mnie teraz
Zadzwońcie do mnie później
Oddzwonimy do Ciebie
w 27 sekund (za darmo)!
Oddzwonimy do Ciebie
za darmo!
Prosimy o chwilę cierpliwości.
Zaraz do Ciebie oddzwonimy.
Konsultanci są niedostępni.
Oddzwonimy najszybciej,
jak to będzie możliwe.
Oddzwonimy do Ciebie
we wskazanym terminie.
Zostaw wiadomość, a my
skontaktujemy się z Tobą tak
szybko jak to możliwe
Wiadomość została wysłana
Umów się na prezentację
Podany numer telefonu nie jest prawidłowy
✖
Tylko oddzwonimy. Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej.
CallBack udostępnia Firmao.pl CRM