Case Study – Przykład wizerunkowej kampanii Adwords

Google Adwords oprócz kampanii sprzedażowych umożliwia również tworzenie kampanii wizerunkowych – w tym artykule pokażemy kampanię Adwords, która służyła wypromowaniu marki.

Profil działalności firmy

Firma z branży rolniczej dostarczająca wysokiej jakości produkty przeznaczone dla zwierząt.

Problem

Firma miała niewykorzystaną moc przerobową, dlatego trzeba było znaleźć partnerów biznesowych. Postanowiliśmy zwiększyć rozpoznawalność firmy wśród osób zainteresowanych takimi produktami.

Cel kampanii

Zwiększenie świadomości o marce wśród osób zainteresowanych tematem. Pośrednim celem było pozyskanie długoterminowych umów.

Jak tego dokonaliśmy?

  1. Stworzyliśmy kampanie promujące poszczególne produkty. W tekście reklamy użyliśmy nazwy firmy, co zwiększyło rozpoznawalność i pozwoliło na kojarzenie danego produktu z chwytliwą nazwą firmy.Kampania Google Ads
  2. Na przestrzeni miesięcy zmniejszyliśmy koszty reklamy i sprawiliśmy, że za te same pieniądze Klient otrzymał więcej płatnych odwiedzin:
  • Ograniczyliśmy wyświetlanie reklamy osobom niezainteresowanym
  • Wprowadziliśmy rozszerzenia reklamy zwiększające zainteresowanie reklamą.

Efekt

Kilkanaście firm złożyło zamówienia i zostało długoterminowymi klientami firmy. Obecnie nazwa firmy jest rozpoznawalna w branży. Jest tak, gdyż wyszukując w Google dany produkt, zawsze firma naszego Klienta wyświetla się w top3 wyników wyszukiwania. Wyniki kampanii sprawiły, że współpracujemy w zakresie reklamy już od ponad półtora roku.

Kategorie

Tagi

Podobne artykuły

Gadżety reklamowe i ich skuteczność marketingowa

3 min

Blog

4 zalety współpracy z agencją interaktywną [6/150]

3 min

Blog

8 trików na podwojenie sprzedaży w sklepie internetowym [8/150]

3 min

Blog

Tworzenie efektywnych stron www dla firm: poradnik profesjonalisty

3 min

Blog

Praktyczny Przykład Audytu Strony WWW: Krok po Kroku

3 min

Blog

Doskonalenie Twojej Obecności Online: Przewodnik po Kreatorach Stron WWW

3 min

Blog

Dlaczego voucher jest potrzebny Twojej firmie?

3 min

Blog

Opanuj rynek dzięki efektywnej reklamie mobilnej

3 min

Blog

Pozycjonowanie strony internetowej – to się opłaca!

3 min

Blog

Kreatywne opakowania – jak wyprzedzają trendy i zmieniają rynek?

3 min

Blog

Slang grafików nie będzie Ci obcy. W języku grafików [28/150]

3 min

Blog

Wizerunek a tożsamość – różnice. [49/150]

3 min

Blog

Gadżety reklamowe i ich skuteczność marketingowa

3 min

Blog

4 zalety współpracy z agencją interaktywną [6/150]

3 min

Blog

8 trików na podwojenie sprzedaży w sklepie internetowym [8/150]

3 min

Blog

Tworzenie efektywnych stron www dla firm: poradnik profesjonalisty

3 min

Blog

Praktyczny Przykład Audytu Strony WWW: Krok po Kroku

3 min

Blog

Doskonalenie Twojej Obecności Online: Przewodnik po Kreatorach Stron WWW

3 min

Blog

Dlaczego voucher jest potrzebny Twojej firmie?

3 min

Blog

Opanuj rynek dzięki efektywnej reklamie mobilnej

3 min

Blog

Pozycjonowanie strony internetowej – to się opłaca!

3 min

Blog

Kreatywne opakowania – jak wyprzedzają trendy i zmieniają rynek?

3 min

Blog

Slang grafików nie będzie Ci obcy. W języku grafików [28/150]

3 min

Blog

Wizerunek a tożsamość – różnice. [49/150]

3 min

Blog

Gadżety reklamowe i ich skuteczność marketingowa

3 min

Blog

4 zalety współpracy z agencją interaktywną [6/150]

3 min

Blog

8 trików na podwojenie sprzedaży w sklepie internetowym [8/150]

3 min

Blog

Tworzenie efektywnych stron www dla firm: poradnik profesjonalisty

3 min

Blog

Praktyczny Przykład Audytu Strony WWW: Krok po Kroku

3 min

Blog

Doskonalenie Twojej Obecności Online: Przewodnik po Kreatorach Stron WWW

3 min

Blog

Dlaczego voucher jest potrzebny Twojej firmie?

3 min

Blog

Opanuj rynek dzięki efektywnej reklamie mobilnej

3 min

Blog

Pozycjonowanie strony internetowej – to się opłaca!

3 min

Blog

Kreatywne opakowania – jak wyprzedzają trendy i zmieniają rynek?

3 min

Blog

Slang grafików nie będzie Ci obcy. W języku grafików [28/150]

3 min

Blog

Wizerunek a tożsamość – różnice. [49/150]

3 min

Blog

Nie chcesz niczego przegapić?

Najnowsze wpisy, porady
i materiały prosto na Twój e-mail

Chcesz, to oddzwonimy
do Ciebie w 27 sekund!✖
✖
Zadzwońcie do mnie teraz
Zadzwońcie do mnie później
Oddzwonimy do Ciebie
w 27 sekund (za darmo)!
Oddzwonimy do Ciebie
za darmo!
Prosimy o chwilę cierpliwości.
Zaraz do Ciebie oddzwonimy.
Konsultanci są niedostępni.
Oddzwonimy najszybciej,
jak to będzie możliwe.
Oddzwonimy do Ciebie
we wskazanym terminie.
Zostaw wiadomość, a my
skontaktujemy się z Tobą tak
szybko jak to możliwe
Wiadomość została wysłana
Umów się na prezentację
Podany numer telefonu nie jest prawidłowy
✖
Tylko oddzwonimy. Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej.
CallBack udostępnia Firmao.pl CRM