Case Study – Przykład wizerunkowej kampanii Adwords

Google Adwords oprócz kampanii sprzedażowych umożliwia również tworzenie kampanii wizerunkowych – w tym artykule pokażemy kampanię Adwords, która służyła wypromowaniu marki.
Profil działalności firmy
Firma z branży rolniczej dostarczająca wysokiej jakości produkty przeznaczone dla zwierząt.
Problem
Firma miała niewykorzystaną moc przerobową, dlatego trzeba było znaleźć partnerów biznesowych. Postanowiliśmy zwiększyć rozpoznawalność firmy wśród osób zainteresowanych takimi produktami.
Cel kampanii
Zwiększenie świadomości o marce wśród osób zainteresowanych tematem. Pośrednim celem było pozyskanie długoterminowych umów.
Jak tego dokonaliśmy?
- Stworzyliśmy kampanie promujące poszczególne produkty. W tekście reklamy użyliśmy nazwy firmy, co zwiększyło rozpoznawalność i pozwoliło na kojarzenie danego produktu z chwytliwą nazwą firmy.
- Na przestrzeni miesięcy zmniejszyliśmy koszty reklamy i sprawiliśmy, że za te same pieniądze Klient otrzymał więcej płatnych odwiedzin:
- Ograniczyliśmy wyświetlanie reklamy osobom niezainteresowanym
- Wprowadziliśmy rozszerzenia reklamy zwiększające zainteresowanie reklamą.
Efekt
Kilkanaście firm złożyło zamówienia i zostało długoterminowymi klientami firmy. Obecnie nazwa firmy jest rozpoznawalna w branży. Jest tak, gdyż wyszukując w Google dany produkt, zawsze firma naszego Klienta wyświetla się w top3 wyników wyszukiwania. Wyniki kampanii sprawiły, że współpracujemy w zakresie reklamy już od ponad półtora roku.
Podobne artykuły
Nie chcesz niczego przegapić?