5 elementów remarketingu [16/150]

Co kryje się pod pojęciem remarketing? Na czym polega ten proces? Gdzie się go wykorzystuje? Odpowiedź znajdziesz poniżej.
Remarketing – co to?
W najprostszym tłumaczeniu są to reklamy, które wyświetlają się użytkownikom, którzy odwiedzili już wcześniej witrynę. Po instalacji specjalnego kodu śledzącego w swojej witrynie możesz stworzyć odpowiedni komunikat reklamowy, który będzie dopasowany do grup odwiedzających.
Remarketing możesz prowadzić za pomocą Facebook Ads oraz Google Ads
Rodzaje kampanii remarketingowych w Google Ads:
- Remarketing podstawowy
- Remarketing dynamiczny – reklamy są tworzone automatycznie
- Remarketing mobilny
- Remarketing video
- Remarketing w sieci wyszukiwania
- Remarketing customer match
Remarketing to:
- zadawalające efekty
- szybki czas działania
- zwiększenie ruchu w witrynie
- zwiększenie rozpoznawalności
- wzrost konwersji
Jak długo działa?
Wszystko zależy od preferencji, ponieważ to Ty decydujesz, jak długo wybrany użytkownik będzie przebywał w bazie.
Remarketing dynamiczny – Konieczność udostępnienia bazy produktów
W trakcie tworzenia kampanii remarketingowej pamiętaj o dodaniu bazy produktów, z której roboty będą czerpać zdjęcia przedmiotów.
Za pomocą remarketingu możesz na nowo przekonać klientów do działania w Twojej witrynie.
Jeśli jesteś zainteresowany remarketingiem na Facebooku, to zachęcamy Cię do kontaktu z naszą agencją – Studio Kreacja. Przygotujemy dla Ciebie analizę oraz odpowiednie materiały reklamowe, które zwrócą uwagę odbiorców.
Podobne artykuły
Nie chcesz niczego przegapić?