Jak przyciągnąć uwagę klienta przez promocję [40/150]

Zarówno sklepy stacjonarne jak i online próbują wszelkich sposobów na przyciągnięcie do siebie klientów. Jeden produkt można kupić na wielu stronach oraz w nie jednym sklepie stacjonarnym. Sklepy te wygrywają pod względem dogodnych lokalizacji, inaczej jest w przypadku ich wersji internetowych, które nie mają takiej opcji. Jak więc sprawić, aby klient wybrał właśnie nasz sklep? Pomóc nam może zastosowanie promocji!

Jakie promocje mamy do wyboru?

Zastosowanie darmowej przesyłki może korzystnie wpłynąć na wybór naszego sklepu online. Konsumenci doceniają taką możliwość, a wykorzystać ją można na wiele sposobów. Np. ustalając darmową dostawę od konkretnej kwoty, w określonym czasie. Ma to często duży wpływ na sam proces zakupowy, jeżeli koszt wysyłki jest podobny do kosztu zakupionego produktu klient może zniechęcić się i porzucić koszyk.

Kolejną metodą na przyciągnięcie do siebie klientów jest obniżka ceny, dwa produkty w cenie jednego, trzeci najtańszy produkt za złotówkę. Pomysłów jest wiele, warto przy każdym zastosować mobilizację w formie czasowej. Zegar odliczający minuty do końca promocji, promocja do określonej godziny, to często zachęca do szybszego zakupu.

Można zastosować również darmowe prezenty w formie próbek. Wpływa to nie tylko na zachęcenie do zakupu, ale i na wierność użytkowników.

Często stosowaną promocją jest też oferowany rabat na kolejne zakupy, zastosowanie go w swoim sklepie może doprowadzić do powrotu klientów zamiast korzystania z witryny konkurencji.

Każda wykorzystana w internecie promocja może przynieść korzystne efekty. Najważniejsza jest analiza poszczególnych zastosowanych promocji i wybór tej najbardziej odpowiedniej, przynoszącej najlepsze efekty. Każda grupa docelowa ma inne wymagania i inny rodzaj promocji spełnia jej oczekiwania, warto o tym pamiętać!

Kategorie

Podobne artykuły

4 funkcje marketing automation

3 min

Blog

Tworzenie profesjonalnych stron www: Poradnik krok po kroku

3 min

Blog

Rozwijaj swój biznes dzięki zastosowaniu www multimedia

3 min

Blog

Jak efektywnie zbudować profesjonalną stronę WWW: Praktyczny poradnik

3 min

Blog

Jak wybrać najlepszą agencję interaktywną w Polsce?

3 min

Blog

Content Marketing w e-commerce: Klucz do sukcesu w sprzedaży online

3 min

Blog

Jaki wpływ ma opakowanie na sprzedaż produktu? [55/150]

3 min

Blog

Jak tworzyć treści, które zaangażują Twoją społeczność w mediach społecznościowych?

3 min

Blog

5 wskaźników, na które warto zwrócić uwagę podczas badania skuteczności strony www

3 min

Blog

Czym jest neuromarketing i jak go wykorzystać w kampanii? [47/150]

3 min

Blog

Wykorzystanie Big Data w strategiach marketingowych

3 min

Blog

Jak efektywnie zaprojektować stronę internetową www?

3 min

Blog

4 funkcje marketing automation

3 min

Blog

Tworzenie profesjonalnych stron www: Poradnik krok po kroku

3 min

Blog

Rozwijaj swój biznes dzięki zastosowaniu www multimedia

3 min

Blog

Jak efektywnie zbudować profesjonalną stronę WWW: Praktyczny poradnik

3 min

Blog

Jak wybrać najlepszą agencję interaktywną w Polsce?

3 min

Blog

Content Marketing w e-commerce: Klucz do sukcesu w sprzedaży online

3 min

Blog

Jaki wpływ ma opakowanie na sprzedaż produktu? [55/150]

3 min

Blog

Jak tworzyć treści, które zaangażują Twoją społeczność w mediach społecznościowych?

3 min

Blog

5 wskaźników, na które warto zwrócić uwagę podczas badania skuteczności strony www

3 min

Blog

Czym jest neuromarketing i jak go wykorzystać w kampanii? [47/150]

3 min

Blog

Wykorzystanie Big Data w strategiach marketingowych

3 min

Blog

Jak efektywnie zaprojektować stronę internetową www?

3 min

Blog

4 funkcje marketing automation

3 min

Blog

Tworzenie profesjonalnych stron www: Poradnik krok po kroku

3 min

Blog

Rozwijaj swój biznes dzięki zastosowaniu www multimedia

3 min

Blog

Jak efektywnie zbudować profesjonalną stronę WWW: Praktyczny poradnik

3 min

Blog

Jak wybrać najlepszą agencję interaktywną w Polsce?

3 min

Blog

Content Marketing w e-commerce: Klucz do sukcesu w sprzedaży online

3 min

Blog

Jaki wpływ ma opakowanie na sprzedaż produktu? [55/150]

3 min

Blog

Jak tworzyć treści, które zaangażują Twoją społeczność w mediach społecznościowych?

3 min

Blog

5 wskaźników, na które warto zwrócić uwagę podczas badania skuteczności strony www

3 min

Blog

Czym jest neuromarketing i jak go wykorzystać w kampanii? [47/150]

3 min

Blog

Wykorzystanie Big Data w strategiach marketingowych

3 min

Blog

Jak efektywnie zaprojektować stronę internetową www?

3 min

Blog

Nie chcesz niczego przegapić?

Najnowsze wpisy, porady
i materiały prosto na Twój e-mail

Chcesz, to oddzwonimy
do Ciebie w 27 sekund!✖
✖
Zadzwońcie do mnie teraz
Zadzwońcie do mnie później
Oddzwonimy do Ciebie
w 27 sekund (za darmo)!
Oddzwonimy do Ciebie
za darmo!
Prosimy o chwilę cierpliwości.
Zaraz do Ciebie oddzwonimy.
Konsultanci są niedostępni.
Oddzwonimy najszybciej,
jak to będzie możliwe.
Oddzwonimy do Ciebie
we wskazanym terminie.
Zostaw wiadomość, a my
skontaktujemy się z Tobą tak
szybko jak to możliwe
Wiadomość została wysłana
Umów się na prezentację
Podany numer telefonu nie jest prawidłowy
✖
Tylko oddzwonimy. Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej.
CallBack udostępnia Firmao.pl CRM