Animacje logo
Nie ma lepszego niż ruch sposobu na tworzenie marki, przedstawienie opowieści czy tchnięcie w nią nowego życia.
Pomimo iż zarówno narzędzia, jak i wiedza potrzebne do animowania znaku towarowego są w zasięgu ręki, bardzo niewielu profesjonalistów w pełni wykorzystuje te środki przekazu, aby odróżnić się od konkurencji. Idealna sytuacja jest wtedy, kiedy powołana do życia wersja tożsamości jest częścią pierwotnej koncepcji, a nie pomysłem, który przychodzi do głowy później. Ruch musi wzmacniać istotę i znaczenie tożsamości marki, nie trywializując jej.
W skład projektu wchodzą następujące elementy:
- scenariusz, storyboardy, wstępne wizualizacje
- dynamicznie animowane logo, napisy, obiekty
- wykonanie animacji wideo (końcowej)
- rozdzielczość filmu HD, Full HD lub dowolny inny rozmiar
- organizacja lektora oraz wykupienie podkładów dźwiękowych
- 5 serii korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 3 dni roboczych
- Przekazanie plików produkcyjnych poprzez wiadomość e-mail
Dodatkowo:
- Niezbędne formaty plików:
- /vector/ elementy graficzne w krzywych: .AI, EPS, PDF
- /raster/ elementy rastrowe: PSD, JPG, PNG, GIF, SWF,
- /video/ nagrania wideo i efekty wideo: MP4, MOV
- /audio/ ścieżki dźwiękowe lektora i podkłady muzyczne: WAV, MP3
- Umieszczenie w internecie lub nagranie na DVD
- Przekazanie praw autorskich do całej animacji