Animacje logo

Nie ma lepszego niż ruch sposobu na tworzenie marki, przedstawienie opowieści czy tchnięcie w nią nowego życia.

Pomimo iż zarówno narzędzia, jak i wiedza potrzebne do animowania znaku towarowego są w zasięgu ręki, bardzo niewielu profesjonalistów w pełni wykorzystuje te środki przekazu, aby odróżnić się od konkurencji. Idealna sytuacja jest wtedy, kiedy powołana do życia wersja tożsamości jest częścią pierwotnej koncepcji, a nie pomysłem, który przychodzi do głowy później. Ruch musi wzmacniać istotę i znaczenie tożsamości marki, nie trywializując jej.

Zakres usługi

W skład projektu wchodzą następujące elementy:

  • scenariusz, storyboardy, wstępne wizualizacje
  • dynamicznie animowane logo, napisy, obiekty
  • wykonanie animacji wideo (końcowej)
  • rozdzielczość filmu HD, Full HD lub dowolny inny rozmiar
  • organizacja lektora oraz wykupienie podkładów dźwiękowych
  • 5 serii korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 3 dni roboczych
  • Przekazanie plików produkcyjnych poprzez wiadomość e-mail

Dodatkowo:

  • Niezbędne formaty plików:
    • /vector/ elementy graficzne w krzywych: .AI, EPS, PDF
    • /raster/ elementy rastrowe: PSD, JPG, PNG, GIF, SWF,
    • /video/ nagrania wideo i efekty wideo: MP4, MOV
    • /audio/ ścieżki dźwiękowe lektora i podkłady muzyczne: WAV, MP3
  • Umieszczenie w internecie lub nagranie na DVD
  • Przekazanie praw autorskich do całej animacji