2 narzędzia do mierzenia statystyk na stronie www [19/150]

Regularna analiza statystyk to podstawa dla każdego, kto prowadzi stronę internetową. Dzięki statystykom możesz wyciągnąć wiele wniosków, aby dopasować swoją stronę do Twoich odbiorców. Statystyki pozwalają sprawdzić jej skuteczność oraz dają możliwość wykrycia ewentualnych błędów.

Poznaj 2 narzędzia, z których warto skorzystać podczas mierzenia statystyk.

1. Google  Analytics

Podstawowym narzędziem do analizy statystyk jest Google Analytics. Narzędzie udostępnione przez firmę Google po wklejeniu specjalnego kodu JavScript zaczyna zbierać przeróżne informacje na temat użytkowników, którzy byli na Twojej stronie. Dzięki tym danym Google Analytics tworzy dla Ciebie statystyki, które pozwolą Tobie sprawdzić:

  • Ile osób odwiedza Twoją witrynę,
  • skąd są Twoi użytkownicy,
  • ile czasu spędzają na stronie,
  • z jakiego urządzenia przeglądają Twoją stronę,
  • w którym momencie zrezygnowali z Twojej oferty,

2. Hotjar

Hotjar to narzędzie, które pozwala zbadać zachowania użytkowników na stronie internetowej. W ten sposób możemy dowiedzieć się, gdzie użytkownicy najczęściej klikają oraz która funkcja okazała się nieskuteczna.

Kategorie

Podobne artykuły

Projekt Multimedia: Jak skutecznie planować i realizować?

3 min

Blog

Poznaj Najlepsze Agencje Reklamowe w Polsce – Twój Biznesowy Przewodnik

3 min

Blog

Ile kosztuje strona internetowa w 2020 roku? [14/150]

3 min

Blog

Dlaczego voucher jest potrzebny Twojej firmie?

3 min

Blog

Gadżety reklamowe i ich skuteczność marketingowa

3 min

Blog

Po co Twojej firmie copywriter?

3 min

Blog

Kreacje Graficzne: Skuteczne narzędzie wizualnej komunikacji

3 min

Blog

Zasady UX dla sklepu internetowego.

3 min

Blog

Olsztyn: Profesjonalna Agencja Interaktywna na Rynku Cyfrowym

3 min

Blog

Analiza najefektywniejszych typów kampanii reklamowych

3 min

Blog

Odkrywając tajemnice Moje Centrum Reklam – Profesjonalny przegląd

3 min

Blog

Osiąganie Sukcesu Biznesowego Poprzez Kampanie AdWords: Kompleksowy Przewodnik

3 min

Blog

Projekt Multimedia: Jak skutecznie planować i realizować?

3 min

Blog

Poznaj Najlepsze Agencje Reklamowe w Polsce – Twój Biznesowy Przewodnik

3 min

Blog

Ile kosztuje strona internetowa w 2020 roku? [14/150]

3 min

Blog

Dlaczego voucher jest potrzebny Twojej firmie?

3 min

Blog

Gadżety reklamowe i ich skuteczność marketingowa

3 min

Blog

Po co Twojej firmie copywriter?

3 min

Blog

Kreacje Graficzne: Skuteczne narzędzie wizualnej komunikacji

3 min

Blog

Zasady UX dla sklepu internetowego.

3 min

Blog

Olsztyn: Profesjonalna Agencja Interaktywna na Rynku Cyfrowym

3 min

Blog

Analiza najefektywniejszych typów kampanii reklamowych

3 min

Blog

Odkrywając tajemnice Moje Centrum Reklam – Profesjonalny przegląd

3 min

Blog

Osiąganie Sukcesu Biznesowego Poprzez Kampanie AdWords: Kompleksowy Przewodnik

3 min

Blog

Projekt Multimedia: Jak skutecznie planować i realizować?

3 min

Blog

Poznaj Najlepsze Agencje Reklamowe w Polsce – Twój Biznesowy Przewodnik

3 min

Blog

Ile kosztuje strona internetowa w 2020 roku? [14/150]

3 min

Blog

Dlaczego voucher jest potrzebny Twojej firmie?

3 min

Blog

Gadżety reklamowe i ich skuteczność marketingowa

3 min

Blog

Po co Twojej firmie copywriter?

3 min

Blog

Kreacje Graficzne: Skuteczne narzędzie wizualnej komunikacji

3 min

Blog

Zasady UX dla sklepu internetowego.

3 min

Blog

Olsztyn: Profesjonalna Agencja Interaktywna na Rynku Cyfrowym

3 min

Blog

Analiza najefektywniejszych typów kampanii reklamowych

3 min

Blog

Odkrywając tajemnice Moje Centrum Reklam – Profesjonalny przegląd

3 min

Blog

Osiąganie Sukcesu Biznesowego Poprzez Kampanie AdWords: Kompleksowy Przewodnik

3 min

Blog

Nie chcesz niczego przegapić?

Najnowsze wpisy, porady
i materiały prosto na Twój e-mail