Automatyczne i użyteczne wyłączenie powiadomień

Dzisiaj zostałem miło zaskoczony wiadomością od pracuj.pl. Od początku korzystania z serwisu ustawiłem sobie automatyczne powiadomienia o ofertach pracy. Jednocześnie przez wiele miesięcy obserwowałem różne oferty pracy. Dziś ku mojemu zaskoczeniu powiadomienia zostały mi wyłączone. Powód? Nie otwierałem wiadomości email, a jeśli już otwierałem to pewnie nie klikałem tylko zamykałem, albo co gorsza usuwałem wiadomość do kosza. Sam do końca nie przypominam sobie, co robiłem z wiadomościami JobAlert od pracuj.pl. Wiem, aby tyle, że faktycznie nie przykładam aktualnie takiej wielkiej uwagi do ofert pracy, a chyba powinienem cały czas.

Podziwiam pracuj.pl, ale też zupełnie rozumiem ich krok. Gdy użytkownik usuwa wiadomości to programy pocztowe np. Gmail, Microsoft Outlock itp. zaczynają zapamiętywać, że dana wiadomość jest nielubiana i może dojść do momentu, w którym program automatycznie zacznie usuwać wiadomości do kosza. Pracuj.pl jest zapobiegliwe i zapewne śledząc, co dzieje się z wiadomościami woli zaprzestać wysyłki. Jednocześnie taki manewr jest tak po ludzku przyjazny użytkownikowi. Ponieważ skoro użytkownik nie otwiera, to pewnie nie potrzebuje, a może również denerwuje się na widok nowych powiadomień.

Serwis z ofertami pracy robi bardzo dobry krok, że czuwa nad moją aktywnością. Natomiast fakt, że wie o mnie więcej niż Ja sam nie przeraża mnie. Oczywiście tylko dlatego, że wykorzystuje moje dane o otwieraniu wiadomości (lub nie otwieraniu) w sposób korzystny dla obu stron.

Tak projektujmy masową wysyłkę wiadomości, aby automatyzacja była użyteczna dla użytkowników i naszych klientów.

Podobne artykuły

Nasza relacja z I edycji Element UX Talks 2018 Poznań

3 min

Blog

4 zalety współpracy z agencją interaktywną [6/150]

3 min

Blog

Znaczenie w SEO wyników rozszerzonych [59/150]

2.40 min

Blog

Pod kątem sukcesu: Studia z grafiki reklamowej

3 min

Blog

Automatyzacja w e-mail marketingu

3 min

Blog

Strony internetowe urzędów – refleksja

3 min

Blog

Facebook jako wirtualna przymierzalnia

3 min

Blog

Poradnik profesjonalisty: Sekrety skutecznego hostingu stron www

3 min

Blog

E-mail marketing – przeżytek czy efektywne narzędzie marketingowe?

3 min

Blog

Handel elektroniczny na Facebooku: Profesjonalny przewodnik

3 min

Blog

Jak efektywnie zbudować profesjonalną stronę WWW: Praktyczny poradnik

3 min

Blog

Od strategii do realizacji – efektywny marketing B2B

3 min

Blog

Nasza relacja z I edycji Element UX Talks 2018 Poznań

3 min

Blog

4 zalety współpracy z agencją interaktywną [6/150]

3 min

Blog

Znaczenie w SEO wyników rozszerzonych [59/150]

2.40 min

Blog

Pod kątem sukcesu: Studia z grafiki reklamowej

3 min

Blog

Automatyzacja w e-mail marketingu

3 min

Blog

Strony internetowe urzędów – refleksja

3 min

Blog

Facebook jako wirtualna przymierzalnia

3 min

Blog

Poradnik profesjonalisty: Sekrety skutecznego hostingu stron www

3 min

Blog

E-mail marketing – przeżytek czy efektywne narzędzie marketingowe?

3 min

Blog

Handel elektroniczny na Facebooku: Profesjonalny przewodnik

3 min

Blog

Jak efektywnie zbudować profesjonalną stronę WWW: Praktyczny poradnik

3 min

Blog

Od strategii do realizacji – efektywny marketing B2B

3 min

Blog

Nasza relacja z I edycji Element UX Talks 2018 Poznań

3 min

Blog

4 zalety współpracy z agencją interaktywną [6/150]

3 min

Blog

Znaczenie w SEO wyników rozszerzonych [59/150]

2.40 min

Blog

Pod kątem sukcesu: Studia z grafiki reklamowej

3 min

Blog

Automatyzacja w e-mail marketingu

3 min

Blog

Strony internetowe urzędów – refleksja

3 min

Blog

Facebook jako wirtualna przymierzalnia

3 min

Blog

Poradnik profesjonalisty: Sekrety skutecznego hostingu stron www

3 min

Blog

E-mail marketing – przeżytek czy efektywne narzędzie marketingowe?

3 min

Blog

Handel elektroniczny na Facebooku: Profesjonalny przewodnik

3 min

Blog

Jak efektywnie zbudować profesjonalną stronę WWW: Praktyczny poradnik

3 min

Blog

Od strategii do realizacji – efektywny marketing B2B

3 min

Blog

Nie chcesz niczego przegapić?

Najnowsze wpisy, porady
i materiały prosto na Twój e-mail

Chcesz, to oddzwonimy
do Ciebie w 27 sekund!✖
✖
Zadzwońcie do mnie teraz
Zadzwońcie do mnie później
Oddzwonimy do Ciebie
w 27 sekund (za darmo)!
Oddzwonimy do Ciebie
za darmo!
Prosimy o chwilę cierpliwości.
Zaraz do Ciebie oddzwonimy.
Konsultanci są niedostępni.
Oddzwonimy najszybciej,
jak to będzie możliwe.
Oddzwonimy do Ciebie
we wskazanym terminie.
Zostaw wiadomość, a my
skontaktujemy się z Tobą tak
szybko jak to możliwe
Wiadomość została wysłana
Umów się na prezentację
Podany numer telefonu nie jest prawidłowy
✖
Tylko oddzwonimy. Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej.
CallBack udostępnia Firmao.pl CRM