Dlaczego voucher jest potrzebny Twojej firmie?

Już za moment rozpocznie się najbardziej gorący czas – Święta Bożego Narodzenia. To bardzo intensywny czas dla wielu branż, gdyż klienci chętniej podejmują wtedy decyzje zakupowe. Może warto w tym momencie wykorzystać potencjał voucherów, by zmaksymalizować poziom sprzedaży i pozyskać nowych klientów? Sprawdź, jak to zrobić.  

Faktem jest, że bony podarunkowe zwiększają sprzedaż i pomagają pozyskać nowych klientów, którzy mogą przetestować dzięki temu dany produkt lub usługę. Jednak, aby voucher spełnił swoją rolę, musi zostać odpowiednio przygotowany.  

3 istotne aspekty skutecznego voucher’a: 

1. Promocja to podstawa 

Zadbaj o to, by klienci wiedzieli o ofercie voucherów w Twojej firmie. Informację o tym możesz przekazać bezpośrednio w kontakcie z klientem, np. podczas wizyty w salonie kosmetycznym. Jeśli prowadzisz sklep odzieżowy lub księgarnię, postaw na ladzie przy kasie dostępne vouchery. Z pewnością zostaną zauważone przez klientów. Bardzo dobrą formą promocji będzie także komunikacja za pomocą social media, gdyż tam każdy z nas spędza bardzo dużo czasu.   

2. Mało treści i minimalizm 

Bon podarunkowy to nie ulotka reklamowa. Zadbaj, by jasno określić w nim kto jest adresatem, zapisz kwotę lub nazwę usługi/produktu, datę ważności vouchera oraz dane teleadresowe i adres witryny internetowej. Osoba, która otrzyma taki bon musi wiedzieć, jak się z Tobą skontaktować, w celu jego realizacji.  

3. Atrakcyjna forma 

Zadbaj również o estetyczną formę bonu podarunkowego. Jeśli ma to być prezent dla klientów lub ich znajomych czy rodziny, to koniecznie musi być atrakcyjny. Nikt z nas nie lubi dostawać „brzydkich” prezentów. Zastanów się nad ciekawą formą czy kształtem lub opakowaniem na bon podarunkowy. W tym przypadku ogranicza Cię tylko wyobraźnia i… budżet :)

Oferowanie bonów podarunkowych daje wiele korzyści dla sprzedającego. Firma sprzedając voucher otrzymuje niejako zapłatę „z góry” za dany produkt lub usługę, która zostanie wykonana w przyszłości. Jeśli osoba, która otrzyma bon będzie zadowolona z obsługi, z pewnością wróci do danej firmy. Pozyskujemy dzięki temu nowego, lojalnego klienta.  

Najlepszy czas na vouchery 

Jak już wspomniałam, okres przed Świętami Bożego Narodzenia to z pewnością doskonały czas, aby oferować klientom vouchery. Często nie wiedząc, co podarować komuś bliskiemu decydujemy się na bon podarunkowy na wybraną kwotę. To zdecydowanie lepszy pomysł, niż nietrafiony prezent pod choinką.  

Wykorzystaj promocję voucherów również w przypadku innych świąt, jak Dzień Matki czy Dzień Kobiet. Może warto także pomyśleć o mniej znanych świętach, które pasowałyby do Twojej branży w pomogły w zwiększeniu sprzedaży poprzez bony podarunkowe.  

Dlaczego warto sprzedawać vouchery? 

1. Dajesz coś, co może zostać zrealizowane tylko u Ciebie – voucher jest ograniczony czasowo oraz osoba, która go dostała musi wykorzystać go w Twojej firmie.  

2. Niższy koszt, większa wartość dla klienta – korzystniej sprzedać voucher niż podarować kilku procentowy rabat.  

3. Możliwość zwiększenia sprzedaży – często zdarza się, że osoby dokonują zakupu a kwotę wyższą, niż dostępne na bonie podarunkowym środki, dopłacając różnicę.  

4. Sposób na pozyskanie nowych klientów. 

Warto przemyśleć temat voucherów i jeśli jeszcze nie posiadasz ich w swojej ofercie, koniecznie zmień to. Zobaczysz, jak wiele korzyści może przynieść zastosowanie tej formy promocji.  

Podobne artykuły

Newsletter vs Powiadomienia WebPush – różnice

3 min

Blog

Wykorzystanie Profesjonalnej Agencji Reklamy w Zabrzu w Biznesie

3 min

Blog

5 błędów w marketingu, których nie możesz popełnić! [43/150]

3 min

Blog

4 triki jak przyciągnąć fanów na Facebooka [18/150]

3 min

Blog

Rozwijaj swój biznes dzięki zastosowaniu www multimedia

3 min

Blog

Od jednego obrazu do pełnej siatki 3D? PanoHead: Synteza 3D uwzględniająca geometrię całej głowy w 360∘

3 min

Blog

Wybór Agencji Reklamowej w Krośnie – Klucz Do Sukcesu Biznesu

3 min

Blog

Optymalizacja i pozycjonowanie strony www: Praktyczny przewodnik dla profesjonalistów

3 min

Blog

Język do Tworzenia Stron WWW: Przewodnik dla Profesjonalistów

3 min

Blog

Agencja marketingowa czy freelancer – kogo wybrać do marketingu firmy?

3 min

Blog

Wybór Agencji Interaktywnej w Gdyni – Profesjonalne Wskazówki

3 min

Blog

Arial? Times New Roman, a może Calibri? Które fonty najlepiej czyta się w internecie? Żaden z powyższych. [61/150]

3 min

Blog

Newsletter vs Powiadomienia WebPush – różnice

3 min

Blog

Wykorzystanie Profesjonalnej Agencji Reklamy w Zabrzu w Biznesie

3 min

Blog

5 błędów w marketingu, których nie możesz popełnić! [43/150]

3 min

Blog

4 triki jak przyciągnąć fanów na Facebooka [18/150]

3 min

Blog

Rozwijaj swój biznes dzięki zastosowaniu www multimedia

3 min

Blog

Od jednego obrazu do pełnej siatki 3D? PanoHead: Synteza 3D uwzględniająca geometrię całej głowy w 360∘

3 min

Blog

Wybór Agencji Reklamowej w Krośnie – Klucz Do Sukcesu Biznesu

3 min

Blog

Optymalizacja i pozycjonowanie strony www: Praktyczny przewodnik dla profesjonalistów

3 min

Blog

Język do Tworzenia Stron WWW: Przewodnik dla Profesjonalistów

3 min

Blog

Agencja marketingowa czy freelancer – kogo wybrać do marketingu firmy?

3 min

Blog

Wybór Agencji Interaktywnej w Gdyni – Profesjonalne Wskazówki

3 min

Blog

Arial? Times New Roman, a może Calibri? Które fonty najlepiej czyta się w internecie? Żaden z powyższych. [61/150]

3 min

Blog

Newsletter vs Powiadomienia WebPush – różnice

3 min

Blog

Wykorzystanie Profesjonalnej Agencji Reklamy w Zabrzu w Biznesie

3 min

Blog

5 błędów w marketingu, których nie możesz popełnić! [43/150]

3 min

Blog

4 triki jak przyciągnąć fanów na Facebooka [18/150]

3 min

Blog

Rozwijaj swój biznes dzięki zastosowaniu www multimedia

3 min

Blog

Od jednego obrazu do pełnej siatki 3D? PanoHead: Synteza 3D uwzględniająca geometrię całej głowy w 360∘

3 min

Blog

Wybór Agencji Reklamowej w Krośnie – Klucz Do Sukcesu Biznesu

3 min

Blog

Optymalizacja i pozycjonowanie strony www: Praktyczny przewodnik dla profesjonalistów

3 min

Blog

Język do Tworzenia Stron WWW: Przewodnik dla Profesjonalistów

3 min

Blog

Agencja marketingowa czy freelancer – kogo wybrać do marketingu firmy?

3 min

Blog

Wybór Agencji Interaktywnej w Gdyni – Profesjonalne Wskazówki

3 min

Blog

Arial? Times New Roman, a może Calibri? Które fonty najlepiej czyta się w internecie? Żaden z powyższych. [61/150]

3 min

Blog

Nie chcesz niczego przegapić?

Najnowsze wpisy, porady
i materiały prosto na Twój e-mail

Chcesz, to oddzwonimy
do Ciebie w 27 sekund!✖
✖
Zadzwońcie do mnie teraz
Zadzwońcie do mnie później
Oddzwonimy do Ciebie
w 27 sekund (za darmo)!
Oddzwonimy do Ciebie
za darmo!
Prosimy o chwilę cierpliwości.
Zaraz do Ciebie oddzwonimy.
Konsultanci są niedostępni.
Oddzwonimy najszybciej,
jak to będzie możliwe.
Oddzwonimy do Ciebie
we wskazanym terminie.
Zostaw wiadomość, a my
skontaktujemy się z Tobą tak
szybko jak to możliwe
Wiadomość została wysłana
Umów się na prezentację
Podany numer telefonu nie jest prawidłowy
✖
Tylko oddzwonimy. Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej.
CallBack udostępnia Firmao.pl CRM