
Sylwia Karczyńska
Account Manager
Formularz kontaktowy

Agnieszka Pawlak
Account Manager
Formularz kontaktowy

Poradnik wideo
Skuteczny sklep internetowy
Najtańsza metoda pozyskania klientów
Jeżeli chcesz, aby Twoja firma pojawiła się na wysokich pozycjach w naturalnych wynikach wyszukiwania, pozycjonowanie SEO będzie niezbędnym krokiem. Dzięki pozycjonowaniu i optymalizacji SEO zwiększy się widoczność strony oraz ilość użytkowników na Twojej witrynie. Podnieś ilość zapytań, sprzedaż i zainteresowanie dzięki skutecznym działaniom SEO. Pozycjonowanie przynosi nowych klientów wprost na Twoją witrynę, gdzie zaprezentowana jest Twoja oferta.

Oferta
Każdą stronę możesz zrealizować
w wybranym pakiecie.
W skład realizacji wchodzą elementy:
Algorytmy wyszukiwarki Google stale się zmieniają. Jesteśmy na bieżąco z aktualizacjami algorytmów i mamy pewność, że dostosowanie strony www do aktualnych wytycznych Google jest obowiązkowym etapem w realizacji strony www. Wiemy, jak dokonać optymalizacji strony, aby uzyskać jak najlepsze efekty w dalszym pozycjonowaniu.
Przeprowadzamy audyt strony pod kątem pozycji w Google i analizujemy, co można poprawić chcąc uzyskać jak najlepsze efekty dokonując jedynie zmian na stronie internetowej (optymalizacja on-site). Audyt SEO jest listą wytycznych i uwag, które wprowadzamy za Ciebie. Nie ma potrzeby martwić się o te wszystkie zmiany – wiemy jak zastosować je na Twojej witrynie.
W audycie SEO zawieramy analizę konstrukcji strony pod względem użyteczności, konstrukcji kodu i technologii oraz w zakresie szybkości i dostępności na różnych urządzeniach.
Audyt w szczególności sprawdza takie rzeczy jak:
1. Ustawienia domeny, serwera, IP, widoczności.
2. Meta dane, kod HTML, kod CSS.
3. Treść, nagłówki, obrazki, linki.
4. Dostępność na urządzenia, szybkość, błędy.
5. Użyteczność strony oraz nawigacja.
6. Analiza i ocena strony względem konkurencji.
7. Analiza popularności w internecie oraz linków polecających.
W skład realizacji wchodzą elementy:
Dzięki pozycjonowaniu strona pojawia się na wysokich pozycjach w Google pod wybranymi frazami. Słowa kluczowe muszą jak najdokładniej opisywać Twoją ofertę. Ważne jest, aby wybrane słowa kluczowe były powszechnie wyszukiwane przez internautów. To sprawi, że trafisz ze swoją ofertą do zainteresowanych osób wtedy, kiedy będą tego chciały.
Pierwsze realne efekty pozycjonowania można uzyskać po 2 miesiącach. Zdarza się też, że przy mniejszej konkurencji możemy uzyskać wysokie pozycje po 2 tygodniach.
Pozycjonowanie strony w Google zapewni Ci większą szansę na dostępność Twojej oferty w internecie. Aby osiągnąć efekty stosujemy 3 etapy:
1. Audyt pod kątem SEO – analizujemy potrzeby rynkowe, doradzamy w wyborze słów kluczowych, a także stosujemy optymalizację kodu oraz tekstów na stronie internetowej.
2. Optymalizacja i pozycjonowanie – tworzymy sieci połączeń, analizujemy działania konkurencji, wdrażamy nowe taktyki optymalizacyjne, stosujemy SEO copywriting, a także udoskonalamy cały proces.
3. Co miesiąc dostarczamy raport z pozycjami dziennymi. Dzięki temu jesteś na bieżąco z efektami naszej pracy.
W skład realizacji wchodzą elementy:
Pozycjonowanie szerokie, czyli Długi Ogon (Long Tail) to najlepszy sposób pozycjonowania dla rozbudowanych witryn, które mają dużą ilość stron i tekstu.
Skupienie się na długich frazach np. “Sofa rozkładana ze skóry czarna” pozwala uzyskać ciekawe efekty, gdy masz taki tytuł na podstronie z czarną rozkładaną sofą w swoim sklepie.
Long Tail, tak samo jak zwykłe pozycjonowanie opiera się przede wszystkim na optymalizacji strony pod kątem SEO. Ważną sprawą jest też posiadanie na stronie jak najwięcej unikalnej, wartościowej treści, gdyż Google właśnie tego oczekuje obliczając ranking strony.
Szerokie pozycjonowanie pozwala pozyskiwać spory ruch na stronę internetową. Aby uzyskiwać dużo ruchu wysokiej jakości realizujemy 3 kroki:
1. Audyt Twojej strony www – dokonujemy analizy tematyki strony, dobieramy popularnie wyszukiwane zwroty do Twoich słów kluczowych i stosujemy optymalizację w kodzie i tekstach Twojej strony www.
2. Optymalizacja i pozycjonowanie – tworzymy sieć linków, szczegółowo analizujemy frazy, wykonujemy SEO copywriting, a także stosujemy Inbound Marketing.
3. Co miesiąc dostarczymy raport z pozycjami dziennymi oraz ilością fraz, na które były wejścia. To sprawi, że będziesz na bieżąco z efektami, jakie uzyskuje twoja strona www.
W skład realizacji wchodzą elementy:
Pozycjonowanie sklepu internetowego jest jedną z najważniejszych metod promowania sklepu. Pozycjonowanie sklepu pomoże Ci dotrzeć do Twoich potencjalnych klientów dokładnie w momencie, gdy będą szukali konkretnych produktów. Efektem tego będzie sprzedaż i wygenerowanie większych zysków.
Zwracamy szczególną uwagę na to, aby strona była użyteczna, przejrzysta i zachęcająca do zakupu, gdy przygotowujemy optymalizację sklepu.
Pozycjonowanie sklepu w Google zwiększa szansę na sprzedaż. Chcąc uzyskać konwersję realizujemy 3 etapy:
1. Audyt sklepu – doradzamy, jak wybrać najlepsze słowa kluczowe i optymalizujemy kod strony oraz teksty znajdujące się na stronach kategorii i produktów. Bardzo duży nacisk kładziemy na słowa, które mają zachęcić do zakupu w Twoim sklepie.
2. Optymalizacja od strony technicznej – poprawiamy strukturę, kod sklepu, treści, prędkość działania i użyteczność. Pozyskujemy wysokiej jakości linki prowadzące do Twojego sklepu.
3. Co miesiąc dostarczamy raport z pozycjami dziennymi. Na Dzięki temu możesz na bieżąco analizować statystyki SEO Twojego sklepu.
W skład realizacji wchodzą elementy:
Google zapewnia możliwość posiadania swojej wizytówki firmowej. Każda możliwość figurowania w narzędziach Google to dodatkowa możliwość dla Twojej firmy na widoczność w lokalnym wyszukiwaniu. Docieraj do klientów w najbliższym zasięgu.
Profil twojej firmy w Google Twoja Firma świadczy o występowaniu twojej firmy w mapach Google. Mapy Google wyświetlane są gdy ktoś szuka np. Fryzjera w Poznaniu. Twoja firma może być oznaczona na mapie. Odpowiednio dobrane informacje o firmie, czyli tytuł, zdjęcia oraz oceny i opinie mogą zadecydować o wyborze Twojej firmy przez klienta.
Oferujemy stworzenie i umieszczenie Twojej wizytówki w systemie Google Moja Firma oraz w Google Maps. Elementy które znajdą się w twojej wizytówce:
- Informacje o działalności Twojej firmy
- Zdjęcia i filmy
- Dane kontaktowe i godziny otwarcia
Odpowiednio opracowana wizytówka na mapach Google jest bardzo skutecznym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności Twojej firmy w najbliższej okolicy. Wykorzystaj to!
Pozycjonowanie to inwestycja
Do pozycjonowania stron internetowych należy podejść długoterminowo. Każda strona www, która będzie pozycjonowana powinna zawierać unikalne teksty i zdjęcia wysokiej jakości. Pozycjonowania można dokonać na kilka, kilkadziesiąt lub kilkaset słów kluczowych (pozycjonowanie Long Tail). Wszystkie tworzone przez nas strony, które chcemy pozycjonować poddawane są przez nas optymalizacji pod kątem wyszukiwanych fraz i wytycznych Google.
Pozycjonowanie witryny jest procesem złożonym, bo zależy od ponad 200 czynników, które decydują o ostatecznym rankingu w Google. Dzięki naszym działaniom nie musisz nawet myśleć o tej liczbie. Jedyne, co musisz zrobić to przekazać nam informacje o swojej firmie, a także interesujące Cię frazy. My zajmiemy się dobraniem odpowiednich fraz i przygotowaniem strony pod wyszukiwarkę, tak aby Twoja oferta zaczęła wyświetlać się jak najwyżej.


Zoptymalizujemy Twoją stronę pod kątem wyszukiwarki Gooogle
Kreujemy strony internetowe zgodnie z wytycznymi wyszukiwarki Google. Mamy wiedzę odnośnie optymalizacji pod kątem SEO – nasze strony tworzymy tak, aby jak najlepiej spełniać oczekiwania ponad 200 czynników decydujących o pozycji w Google. Dzięki nam zwiększy się ilość wejść oraz zapytań na Twojej stronie.
Dobra optymalizacja strony www jest sposobem na szybkie uzyskanie czołowych pozycji w wyszukiwarkach. Lepsza optymalizacja przyczyni się do zmniejszenia kosztów późniejszego pozycjonowania i marketingu internetowego.
Twoja firma na mapie Google
Bądź widoczny lokalnie
Google umożliwia dodanie wizytówki firmowej. Każdy sposób na figurowanie w narzędziach Google jest zwiększeniem szansy na widoczność Twojej firmy w wyszukiwaniu lokalnym. Docieraj do klientów, którzy znajdują się najbliżej siedziby firmy.
Profil w Google Moja Firma umożliwi Twojej firmie występowanie w mapach Google. Obecnie, Mapy Google są wyświetlane gdy ktoś szuka np. Fryzjera w Poznaniu. Twoja firma może być oznaczona na mapie. Odpowiednio dobrane informacje, tytuł, zdjęcia oraz oceny i opinie mogą zadecydować o wyborze Twojej firmy przez klienta.
Odpowiednie opracowanie wizytówki na mapach Google jest bardzo skutecznym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności Twojej firmy w najbliższej okolicy. Wykorzystaj to!

Zaufało nam już ponad
1400 klientów z Polski i zagranicy










Nie ma tu odpowiedzi na twoje pytanie?
Skontaktuj się z nami

Sylwia Karczyńska
Account Manager
Formularz kontaktowy

Agnieszka Pawlak
Account Manager
Formularz kontaktowy
Baza wiedzy