Autor wideo

Poradnik wideo

Skuteczny sklep internetowy

Najtańsza metoda pozyskania klientów

Optymalizacja SEO

Jeżeli chcesz, aby Twoja firma pojawiła się na wysokich pozycjach w naturalnych wynikach wyszukiwania, pozycjonowanie SEO będzie niezbędnym krokiem. Dzięki pozycjonowaniu i optymalizacji SEO zwiększy się widoczność strony oraz ilość użytkowników na Twojej witrynie. Podnieś ilość zapytań, sprzedaż i zainteresowanie dzięki skutecznym działaniom SEO. Pozycjonowanie przynosi nowych klientów wprost na Twoją witrynę, gdzie zaprezentowana jest Twoja oferta.

 

Chcę skorzystać!

Oferta

Każdą stronę możesz zrealizować
w wybranym pakiecie.

W skład realizacji wchodzą elementy:

Algorytmy wyszukiwarki Google stale się zmieniają. Jesteśmy na bieżąco z aktualizacjami algorytmów i mamy pewność, że dostosowanie strony www do aktualnych wytycznych Google jest obowiązkowym etapem w realizacji strony www. Wiemy, jak dokonać optymalizacji strony, aby uzyskać jak najlepsze efekty w dalszym pozycjonowaniu.

Przeprowadzamy audyt strony pod kątem pozycji w Google i analizujemy, co można poprawić chcąc uzyskać jak najlepsze efekty dokonując jedynie zmian na stronie internetowej (optymalizacja on-site). Audyt SEO jest listą wytycznych i uwag, które wprowadzamy za Ciebie. Nie ma potrzeby martwić się o te wszystkie zmiany – wiemy jak zastosować je na Twojej witrynie.

W audycie SEO zawieramy analizę konstrukcji strony pod względem użyteczności, konstrukcji kodu i technologii oraz w zakresie szybkości i dostępności na różnych urządzeniach.

Audyt w szczególności sprawdza takie rzeczy jak:

1. Ustawienia domeny, serwera, IP, widoczności.
2. Meta dane, kod HTML, kod CSS.
3. Treść, nagłówki, obrazki, linki.
4. Dostępność na urządzenia, szybkość, błędy.
5. Użyteczność strony oraz nawigacja.
6. Analiza i ocena strony względem konkurencji.
7. Analiza popularności w internecie oraz linków polecających.

Pozycjonowanie SEO

W skład realizacji wchodzą elementy:

Dzięki pozycjonowaniu strona pojawia się na wysokich pozycjach w Google pod wybranymi frazami. Słowa kluczowe muszą jak najdokładniej opisywać Twoją ofertę. Ważne jest, aby wybrane słowa kluczowe były powszechnie wyszukiwane przez internautów. To sprawi, że trafisz ze swoją ofertą do zainteresowanych osób wtedy, kiedy będą tego chciały.

Pierwsze realne efekty pozycjonowania można uzyskać po 2 miesiącach. Zdarza się też, że przy mniejszej konkurencji możemy uzyskać wysokie pozycje po 2 tygodniach.

Pozycjonowanie strony w Google zapewni Ci większą szansę na dostępność Twojej oferty w internecie. Aby osiągnąć efekty stosujemy 3 etapy:

1. Audyt pod kątem SEO – analizujemy potrzeby rynkowe, doradzamy w wyborze słów kluczowych, a także stosujemy optymalizację kodu oraz tekstów na stronie internetowej.

2. Optymalizacja i pozycjonowanie – tworzymy sieci połączeń, analizujemy działania konkurencji, wdrażamy nowe taktyki optymalizacyjne, stosujemy SEO copywriting, a także udoskonalamy cały proces.

3. Co miesiąc dostarczamy raport z pozycjami dziennymi. Dzięki temu jesteś na bieżąco z efektami naszej pracy.

Google maps

W skład realizacji wchodzą elementy:

Pozycjonowanie szerokie, czyli Długi Ogon (Long Tail) to najlepszy sposób pozycjonowania dla rozbudowanych witryn, które mają dużą ilość stron i tekstu.

Skupienie się na długich frazach np. “Sofa rozkładana ze skóry czarna” pozwala uzyskać ciekawe efekty, gdy masz taki tytuł na podstronie z czarną rozkładaną sofą w swoim sklepie.

Long Tail, tak samo jak zwykłe pozycjonowanie opiera się przede wszystkim na optymalizacji strony pod kątem SEO. Ważną sprawą jest też posiadanie na stronie jak najwięcej unikalnej, wartościowej treści, gdyż Google właśnie tego oczekuje obliczając ranking strony.

Szerokie pozycjonowanie pozwala pozyskiwać spory ruch na stronę internetową. Aby uzyskiwać dużo ruchu wysokiej jakości realizujemy 3 kroki:

1. Audyt Twojej strony www – dokonujemy analizy tematyki strony, dobieramy popularnie wyszukiwane zwroty do Twoich słów kluczowych i stosujemy optymalizację w kodzie i tekstach Twojej strony www.

2. Optymalizacja i pozycjonowanie – tworzymy sieć linków, szczegółowo analizujemy frazy, wykonujemy SEO copywriting, a także stosujemy Inbound Marketing.

3. Co miesiąc dostarczymy raport z pozycjami dziennymi oraz ilością fraz, na które były wejścia. To sprawi, że będziesz na bieżąco z efektami, jakie uzyskuje twoja strona www.

Pozycjonowanie SEO

W skład realizacji wchodzą elementy:

Pozycjonowanie sklepu internetowego jest jedną z najważniejszych metod promowania sklepu. Pozycjonowanie sklepu pomoże Ci dotrzeć do Twoich potencjalnych klientów dokładnie w momencie, gdy będą szukali konkretnych produktów. Efektem tego będzie sprzedaż i wygenerowanie większych zysków.

Zwracamy szczególną uwagę na to, aby strona była użyteczna, przejrzysta i zachęcająca do zakupu, gdy przygotowujemy optymalizację sklepu.

Pozycjonowanie sklepu w Google zwiększa szansę na sprzedaż. Chcąc uzyskać konwersję realizujemy 3 etapy:

1. Audyt sklepu – doradzamy, jak wybrać najlepsze słowa kluczowe i optymalizujemy kod strony oraz teksty znajdujące się na stronach kategorii i produktów. Bardzo duży nacisk kładziemy na słowa, które mają zachęcić do zakupu w Twoim sklepie.

2. Optymalizacja od strony technicznej – poprawiamy strukturę, kod sklepu, treści, prędkość działania i użyteczność. Pozyskujemy wysokiej jakości linki prowadzące do Twojego sklepu.

3. Co miesiąc dostarczamy raport z pozycjami dziennymi. Na Dzięki temu możesz na bieżąco analizować statystyki SEO Twojego sklepu.

Pozycjonowanie SEO

W skład realizacji wchodzą elementy:

Google zapewnia możliwość posiadania swojej wizytówki firmowej. Każda możliwość figurowania w narzędziach Google to dodatkowa możliwość dla Twojej firmy na widoczność w lokalnym wyszukiwaniu. Docieraj do klientów w najbliższym zasięgu.

Profil twojej firmy w Google Twoja Firma świadczy o występowaniu twojej firmy w mapach Google. Mapy Google wyświetlane są gdy ktoś szuka np. Fryzjera w Poznaniu. Twoja firma może być oznaczona na mapie. Odpowiednio dobrane informacje o firmie, czyli tytuł, zdjęcia oraz oceny i opinie mogą zadecydować o wyborze Twojej firmy przez klienta.

Oferujemy stworzenie i umieszczenie Twojej wizytówki w systemie Google Moja Firma oraz w Google Maps. Elementy które znajdą się w twojej wizytówce:

  • Informacje o działalności Twojej firmy
  • Zdjęcia i filmy
  • Dane kontaktowe i godziny otwarcia

Odpowiednio opracowana wizytówka na mapach Google jest bardzo skutecznym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności Twojej firmy w najbliższej okolicy. Wykorzystaj to!

Google maps

Mapa google

Pozycjonowanie to inwestycja

Do pozycjonowania stron internetowych należy podejść długoterminowo. Każda strona www, która będzie pozycjonowana powinna zawierać unikalne teksty i zdjęcia wysokiej jakości. Pozycjonowania można dokonać na kilka, kilkadziesiąt lub kilkaset słów kluczowych (pozycjonowanie Long Tail). Wszystkie tworzone przez nas strony, które chcemy pozycjonować poddawane są przez nas optymalizacji pod kątem wyszukiwanych fraz i wytycznych Google.

Pozycjonowanie witryny jest procesem złożonym, bo zależy od ponad 200 czynników, które decydują o ostatecznym rankingu w Google. Dzięki naszym działaniom nie musisz nawet myśleć o tej liczbie. Jedyne, co musisz zrobić to przekazać nam informacje o swojej firmie, a także interesujące Cię frazy. My zajmiemy się dobraniem odpowiednich fraz i przygotowaniem strony pod wyszukiwarkę, tak aby Twoja oferta zaczęła wyświetlać się jak najwyżej.

Zoptymalizujemy Twoją stronę pod kątem wyszukiwarki Gooogle

Kreujemy strony internetowe zgodnie z wytycznymi wyszukiwarki Google. Mamy wiedzę odnośnie optymalizacji pod kątem SEO – nasze strony tworzymy tak, aby jak najlepiej spełniać oczekiwania ponad 200 czynników decydujących o pozycji w Google. Dzięki nam zwiększy się ilość wejść oraz zapytań na Twojej stronie.

Dobra optymalizacja strony www jest sposobem na szybkie uzyskanie czołowych pozycji w wyszukiwarkach. Lepsza optymalizacja przyczyni się do zmniejszenia kosztów późniejszego pozycjonowania i marketingu internetowego.

Twoja firma na mapie Google
Bądź widoczny lokalnie

Google umożliwia dodanie wizytówki firmowej. Każdy sposób na figurowanie w narzędziach Google jest zwiększeniem szansy na widoczność Twojej firmy w wyszukiwaniu lokalnym. Docieraj do klientów, którzy znajdują się najbliżej siedziby firmy.

Profil w Google Moja Firma umożliwi Twojej firmie występowanie w mapach Google. Obecnie, Mapy Google są wyświetlane gdy ktoś szuka np. Fryzjera w Poznaniu. Twoja firma może być oznaczona na mapie. Odpowiednio dobrane informacje, tytuł, zdjęcia oraz oceny i opinie mogą zadecydować o wyborze Twojej firmy przez klienta.

Odpowiednie opracowanie wizytówki na mapach Google jest bardzo skutecznym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności Twojej firmy w najbliższej okolicy. Wykorzystaj to!

Zaufało nam już ponad

1400 klientów z Polski i zagranicy

„Dziękuję i na pewno będę polecać!”

Szukając wykonawcy strony będącej wizytówką mojej firmy, trafiłam na projekty firmy Studio Kreacja. Po pierwszej rozmowie z Panem Przemysławem Bazanowskim wiedziałam, że to strzał w dziesiątkę! Strona spełnia moje wszelkie oczekiwania. Jest funkcjonalna, oryginalna, estetyczna i zaprojektowana idealnie do moich potrzeb. Ludzie pracujący w Studio Kreacja są rzetelni, terminowi i bardzo kreatywni! Dziękuję i na pewno będę polecać!

Joanna Karpińska

Biuro tłumaczeń językowych

„bardzo pomocni”

Firma Studio Kreacja wykonywała dla nas stronę internetową. Jesteśmy bardzo zadowoleni z zaproponowanych i wdrożonych rozwiązań i projektów. Również obsługa powdrożeniowa zasługuje na uznanie, wszelkie potrzebne zmiany wprowadzane są natychmiast. Pracownicy Studio Kreacja są również bardzo pomocni w przypadku pytań związanych z samodzielną obsługą strony. Będziemy na pewno kontynuować współpracę z firmą Studio Kreacja.

Iwona Ślebodzińska

Beauty College

„w jak najlepszym porządku”

Jeszcze raz dziękujemy za wykonanie zlecenia. Jeśli chodzi o wskazówkę, co moglibyście poprawić, ciężko mi cokolwiek wymyślić. Z mojej strony wszystko było w jak najlepszym porządku.

Adam Doliński

Proxima Sp.j.

Nie ma tu odpowiedzi na twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami

Strony internetowe

Sylwia Karczyńska

Account Manager

tel. 570 820 704

sylwia@studiokreacja.pl

Formularz kontaktowy

Strony internetowe

Agnieszka Pawlak

Account Manager

tel. 514 820 704

agnieszka@studiokreacja.pl

Formularz kontaktowy

Baza wiedzy

Ostatnio na blogu