Sylwia Karczyńska
Account Manager
Formularz kontaktowy
Agnieszka Pawlak
Account Manager
Formularz kontaktowy
Poradnik wideo
Jak realizujemy strony www? Poznaj 20 składników
Najpierw analiza. Później wnioski.
Mierzenie zachowań użytkowników na stronie to podstawa weryfikacji jakości oraz sensowności naszej strony internetowej.
Wdrożymy dla Ciebie narzędzia analityczne, które już w pierwszym tygodniu zaczną przynosić odpowiedzi – jakie masz wyniki i dlaczego jest źle. Dowiesz się, co możesz ulepszyć, aby zwiększyć swoje wyniki.
Następnie zaproponujemy Ci dokonanie analizy i wyciągniemy wnioski za Ciebie.
Ty otrzymasz gotowy plan działań. Dodatkowo chętnie pomożemy te działania wdrożyć.
Dzięki analizie strony lub sklepu dowiesz się między innymi:
- jaka jest ilości wizyt i odsłon generowanych na Twojej witrynie dziennie, tygodniowo, miesięcznie
- jaka jest ilość użytkowników i ich lojalność (nowi i powracający użytkownicy)
- jakie słowa kluczowe użyli użytkownicy, którzy wyszukali Cię w Google
- z jakiego są kraju, województwa, miasta
- jaki jest wskaźnik konwersji, czyli stosunek użytkowników odwiedzających stronę do użytkowników dokonujących np. zakupu na stronie
- jaki masz przyrost użytkowników, odsłon, wizyt
- jaki jest średni czas spędzony przez użytkowników na Twojej stronie
- o jakości wizyty, ścieżce i drodze wizyty, ilości stron wyjścia
- jaka jest klikalność na stronie internetowej (mapa cieplna kliknięć oraz kursora),
- jak użytkownicy poruszają się na stronie (obejrzysz nagrania wideo z ich wizyt).
- poznasz elementy strony, które użytkownicy ignorują w całości
- co czytają użytkownicy
- na czym zawiesili oko na dłużej
- które elementy należy poprawić
- jaką przyjąć kolejność do zmian
Poznaj naszą dedykowaną usługę auditUP
Dostarczymy Ci rzetelny raport z dziesiątkami wskazówek, dzięki którym conajmniej potroisz efekty.
Oferta
Każdą stronę możesz zrealizować
w wybranym pakiecie.
W skład realizacji wchodzą elementy:
Potencjalni klienci, wchodząc na Państwa stronę oczekują od niej użyteczności. Nasi eksperci od UX (doświadczenia użytkownika) sprawdzą, czy strona wykonana jest prawidłowo pod względem dobrych praktyk obowiązujących w obszarze User Experience.
Analiza sprawdza takie rzeczy jak:
- Intuicyjność nawigacji
- Czytelność strony
- Sposób prezentacji informacji
- Dopasowanie treści do tytułów stron
- Sprawność korzystania ze strony
W skład realizacji wchodzą elementy:
W ramach optymalizacji SEO analizujemy zarówno konstrukcję strony pod względem użyteczności, konstrukcji kodu i technologii oraz w zakresie szybkości i dostępności na różne urządzenia.
Audyt w szczególności sprawdza takie rzeczy jak:
1. Ustawienia domeny, serwera, IP, widoczności.
2. Meta dane, kod HTML, kod CSS.
3. Treść, nagłówki, obrazki, linki.
4. Dostępność na urządzenia, szybkość, błędy.
5. Użyteczność strony oraz nawigacja.
6. Analiza i ocena strony względem konkurencji.
7. Analiza popularności w internecie oraz linków polecających.
W skład realizacji wchodzą elementy:
Tekst jest podstawowym elementem każdej strony internetowej. Dbamy o to, żeby przede wszystkim spełniał on swoją podstawową funkcję – zachęcał do skorzystania z oferty firmy.
Dobrej jakości treść:
- Angażuje czytelnika
- Przekazuje wiedzę
- Wykorzystuje język korzyści
- Jest dopasowana do grupy docelowej
- Pozwala znaleźć się wyżej w Google
W skład realizacji wchodzą elementy:
Okres skupionej uwagi człowieka jest bardzo mały, dlatego strony internetowe muszą ładować się jak najszybciej. W przeciwnym wypadku strona może generować odrzucenia, tym samym zmniejszając sprzedaż.
Optymalizacja szybkości to:
- Kompresja i minifikacja zasobów
- Optymalizacja przekierowań
- Usunięcie niepotrzebnych skryptów i wtyczek
- Wykorzystanie pamięci podręcznej przeglądarki
- Ograniczenie liczby zapytań do serwera
W skład realizacji wchodzą elementy:
Badanie pozwalające na analizę zachowania użytkowników na stronie. W graficzny sposób przedstawione są kliknięcia, ruchy myszy itp. Wprowadzenie zmian, które wykazuje mapa cieplna może znacząco zwiększyć ilość konwersji.
Badanie pokazuje:
- W co klikają użytkownicy witryny.
- Gdzie użytkownicy kierują kursor myszy.
- Do jakiego miejsca na stronie docierają użytkownicy.
- Co należy zmienić, aby zwiększyć sprzedaż.
Audyt strony internetowej dostarczy informacji:
- o słabych i mocnych stronach witryny
- czy opracowanie graficzne jest odpowiednie
- jak odwiedzający poruszają się po stronie – czy mają problem z odnalezieniem właściwych informacji
- co trzeba zmienić, aby strona była bardziej przyjazna dla użytkowników (również dla niepełnosprawnych)
- jak strona internetowa radzi sobie na tle konkurencji
- czy strona została zaprojektowana zgodnie z normami i powszechnymi zasadami obowiązującymi podczas projektowania stron internetowych
Audyt stron internetowych – korzyści:
Przewaga nad konkurencyjnymi firmami. W trakcie audytu Państwa strona będzie porównana ze stronami konkurencji. Dzięki temu dowiedzą się Państwo, co należy wprowadzić na stronę, by wygrać wyścig o klienta. Poinformujemy Państwa, jakie działania trzeba podjąć, żeby stronę internetową odwiedzało więcej użytkowników. Z pewnością przyczyni się to do wzrostu liczby zamówień, tym samym wpływając na rozwój przedsiębiorstwa. Szereg analiz sprawi, że Państwa strona będzie spełniała wszelkie wymogi użyteczności – techniczne i graficzne. Przede wszystkim wpłynie to na pozytywny i właściwy odbiór strony przez internautów.
Zaufało nam już ponad
1400 klientów z Polski i zagranicy
Nie ma tu odpowiedzi na twoje pytanie?
Skontaktuj się z nami
Przemysław Bazanowski
Account Manager
Formularz kontaktowy
Agnieszka Pawlak
Account Manager
Formularz kontaktowy
Baza wiedzy