
Sylwia Karczyńska
Account Manager
Formularz kontaktowy

Agnieszka Pawlak
Account Manager
Formularz kontaktowy

Poradnik wideo
Skuteczny sklep internetowy
E-marketing
Dostarczymy Ci użytkowników przy wykorzystaniu 3 sprawdzonych kierunków. Social Media, Pozycjonowanie Google, E-mail marketing. Co więcej. Pozyskiwanie użytkowników z tych 3 obszarów na raz przyniesie dużo lepsze rezultaty niż się spodziewasz.

SOCIAL MEDIA
POZYCJONOWANIE SEO
E-MAIL MARKETING
Social Media, które budują świadomość Twojej marki i pozyskują konkretne leady
W social media życie postów jest bardzo krótkie. Wiemy jednak, co zrobić aby utkwić w głowie klienta na dłużej. Systematyczne działania, spójny przekaz, dynamiczna kreacja i wąsko zawężane kampanie przyniosą Ci 2 konkretne rezultaty. Zwiększoną świadomość oraz leady.
Jeśli sprzedajesz online, to jeszcze jedno. Zyskasz nowych klientów, którzy wejdą na Twój sklep i dokonają zakupu, bo wyświetlimy im Twoje produkty w atrakcyjnej formie. Co więcej, jeśli wyjdą ze sklepu, to nie odpuścisz ich na krok i Twoje produkty będą za nimi podążać podczas korzystania z Facebook lub Instagram.


Optymalizacja SEO, która jest jak dobrze pielęgnowane drzewko. Coraz mniej podlewania (kasy), coraz więcej owoców (klientów).
W pozycjonowaniu jest trochę magii, ale tylko trochę. 95% efektów to przestrzeganie dziesiątek zasad, w tym wytycznych Google. Na efekty składa się również odpowiednia metodologia pozycjonowania i optymalizacji treści.
Nie musisz rozumieć jak skonstruować odpowiednio stronę, a także jak ja przyśpieszyć. Od tych zadań masz nas.
A jeśli masz stronę lub sklep i chcesz mieć więcej nowych klientów, to nie tylko możesz, ale powinieneś umocnić się w zakresie SEO.
E-mail marketing nie działa?
Nic bardziej mylnego. Codziennie ktoś zamawia i kupuje dzięki wiadomości na email.
Ilu to już klientów mówiło mi, że nie wierzy w newslettery i mailingi. Tymczasem sami klikali w nasze wiadomości. Sami odpisywali na te wiadomości. Sami po przeczytaniu naszej oferty składali zamówienie.
Dlatego to działa i będzie działać. Jest tylko jedna ważna zasada. Nie wysyłaj zwykłych wiadomości, bezwartościowych treści, czy typowych reklam.
Zrób to dobrze z naszą pomocą. Wiemy, co wysyłać i jak to zrobić, aby z prostych wiadomości mail Twoi odbiorcy zamawiali Twoje usługi lub produkty, albo umawiali się na spotkanie.

Zaufało nam już ponad
1400 klientów z Polski i zagranicy










Nie ma tu odpowiedzi na twoje pytanie?
Skontaktuj się z nami

Sylwia Karczyńska
Account Manager
Formularz kontaktowy

Agnieszka Pawlak
Account Manager
Formularz kontaktowy
Baza wiedzy