Autor wideo

Poradnik wideo

Skuteczny sklep internetowy

Daj swoim odbiorcom realną wartość

Ebooki

eBooki stają się coraz popularniejszą formą kontaktu z klientami. U jednych przedsiębiorców służą przede wszystkim jako forma działań marketingowych, podczas gdy u innych – jako sposób interakcji z klientami bez przesłanek marketingowych. Tak czy inaczej – tworzenie eBooka jest zdecydowanie wymagające, gdyż trzeba zawrzeć w nim własne oczekiwania w kwestii stylistyki, jak i treść, która okaże się interesująca dla czytelnika. Realizujemy projektowanie eBooków już od lat, dlatego zachęcamy do kontaktu i powierzenia nam swojej przyszłości.

Zapytaj o wycenę!

Zaufało nam już ponad

1400 klientów z Polski i zagranicy

„profesjonalnie i w ustalonym terminie”

Z przyjemnością potwierdzam, że firma Studio Kreacja wykonała dla mojej firmy identyfikacje wizualną i stronę internetową. Wszelkie zlecone prace studio projektowe wykonało zgodnie z moimi oczekiwaniami, wykazując się przy tym kreatywnością i zaangażowaniem. Studio Kreacja działa profesjonalnie i w ustalonym terminie. Na podstawie dotychczasowych doświadczeń, mogę z pełnym przekonaniem polecić Studio Kreacja jako partnera rzetelnego i profesjonalnego w realizacji projektów reklamowych.

Karol Szałapski

właściciel MASTERTRACK

„Jesteśmy bardzo zadowoleni”

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy ze Studiem Kreacja, wszystkie materiały i prace o które prosimy są wykonane profesjonalnie, w zupełności spełniające ustalone wcześniej warunki.

Malwina Miklas

Fraxinus (UK) Limited

„Strona nie tylko świetnie wygląda”

Studio Kreacja wykonało dla mojej Kancelarii stronę internetową oraz jej wersję mobilną. Zlecone prace zrealizowane zostały zgodnie z moimi oczekiwaniami. Studio wykazało się przy tym kreatywnością i zmysłem artystycznym. Strona nie tylko świetnie wygląda, ale jest też funkcjonalna i łatwa w obsłudze. Na podstawie moich doświadczeń, mogę z pełnym przekonaniem polecić Studio Kreacja.

Z poważaniem, M. Woźniak

„profesjonalnie i w ustalonym terminie”

Z przyjemnością potwierdzam, że firma Studio Kreacja wykonała dla mojej firmy identyfikacje wizualną i stronę internetową. Wszelkie zlecone prace studio projektowe wykonało zgodnie z moimi oczekiwaniami, wykazując się przy tym kreatywnością i zaangażowaniem. Studio Kreacja działa profesjonalnie i w ustalonym terminie. Na podstawie dotychczasowych doświadczeń, mogę z pełnym przekonaniem polecić Studio Kreacja jako partnera rzetelnego i profesjonalnego w realizacji projektów reklamowych.

Karol Szałapski

właściciel MASTERTRACK

„Jesteśmy bardzo zadowoleni”

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy ze Studiem Kreacja, wszystkie materiały i prace o które prosimy są wykonane profesjonalnie, w zupełności spełniające ustalone wcześniej warunki.

Malwina Miklas

Fraxinus (UK) Limited

Tworzenie eBooka – dlaczego warto w StudioKreacja.pl?

Warto zacząć od tego, że tworzenie eBooka to proces twórczy – od redaktora wymaga ogromnej znajomości tematu, a od osoby odpowiedzialnej za proces techniczny – dużego doświadczenia i wieloletniej praktyki w projektowaniu eBooków. Wykonane przez nas e-książki są:

  • czytelne,
  • atrakcyjne wizualnie,
  • bogate w treść,
  • przystępne,
  • dopasowane do czytelnika.

Realizujemy eBooki już od lat i na rzecz zupełnie różnorodnych klientów. Zlecenia nie stanowią dla nas żadnych problemów, nawet te, których inne firmy nie chciały się podjąć, czy to ze względów technicznych, czy jakichkolwiek innych.

Projektowanie eBooków – profesjonalnie i szybko

W naszej firmie projektowanie eBooków to proces szybki i przejrzysty, a Ty, jako klient, masz bezpośredni wpływ na wszystkie aspekty związane z naszą realizacją. My z kolei w razie jakichkolwiek pytań skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów, które wynikły nagle w trakcie realizacji. Zapraszamy do współpracy!

Twój potencjalny klient chętniej do Ciebie przyjdzie, będzie częściej do Ciebie wracał jeśli zaszczepisz w jego świadomości myśl, że u Ciebie zawsze znajdzie coś wartościowego.

Pod pojęciem „coś wartościowego” zazwyczaj kryją się treści, które mogą zainteresować klienta, doradzić w pewnej sprawie, dać pomysł na rozwiązanie jakiegoś problemu.

Dłuższe treści warto udostępniać w postaci E-booka. Możesz go wykorzystać jako:

· treść merytoryczna

· narzędzie marketingowe

· sposób na generowanie dochodów

Zdajemy sobie sprawę, że złożenie E-booka w całość nie należy do najłatwiejszych zadań i wbrew pozorom wymaga sporego zaangażowania.

Jesteśmy w stanie przejąć cały proces jego tworzenia na siebie. Pomożemy Ci także dobrać odpowiednie rozwiązania w zależności od jego przeznaczenia.

KROK 1

Współpracę zaczynamy od omówienia Twoich celów związanych z E-bookiem, jego tematyką, oraz Twojej grupy docelowej. Doradzimy Ci również w doborze tematu, który będzie interesujący dla Twoich odbiorców.

Na podstawie zebranych informacji przygotujemy plan, który będzie obejmował:

· Cele ebooka

· Tematykę

· Strukturę

· Konspekt

· Zawartość merytoryczną

KROK 2

Przed procesem tworzenia treści dla Twojego ebooka przeprowadzimy niezbędny research, który pozwoli nam na znalezienie rzetelnych materiałów źródłowych, na których będziemy mogli oprzeć treść e-booka.

Nasi Copywriterzy opracują treści ze szczególnym naciskiem na merytorykę, atrakcyjność i przystępność dla czytelników.

Jeśli posiadasz treść ebooka i potrzebujesz opracowania graficznego – przejdź do następnego kroku.

KROK 3

Graficy zaprojektują profesjonalny i atrakcyjny layout e-booka, który będzie zgodny z Twoją identyfikacją wizualną.

Zadbają także o odpowiednie:

· formatowanie

· grafiki

· zdjęcia

· układ strony

Takie działania mają na celu zapewnić czytelność i estetykę.

KROK 4

Raz jeszcze sprawdzimy, czy tekst jest wolny od błędów zarówno gramatycznych jak i stylistycznych.

Dokładamy wszelkich starań aby tekst był spójny.

KROK 5

E-book przygotujemy w preferowanym przez Ciebie formacie, aby był dostosowany do różnych urządzeń bądź platform. Zadbamy również o kompatybilność z czytnikami e-booków.

KROK 6

Umożliwiamy personalizację e-booka zgodnie z Twoim brandem.

Pomożemy Ci także w promocji tego materiału poprzez:

– Umieszczenie go na stronie internetowej

– E-mail marketing

– Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych

KROK 7

Jeśli chcesz na nim zarabiać, to…

Wspólnie ustalimy strategię monetyzacji e-booka. Masz do wyboru m.in.:

· sprzedaż bezpośrednia

· subskrypcje

· programy partnerskie

Możemy także udostępniać jego fragmenty za darmo, w celu pozyskania nowych klientów.

KROK 8

Poprzez odpowiednią analitykę jesteśmy w stanie określić ilość pobrań czy współczynnik konwersji.

Jak widzisz, proces wymaga dużego nakładu działań i zaangażowania i czasu, którego może Ci zabraknąć poprzez ogrom innych obowiązków. Nie masz jednak powodów do zmartwień, bo my zrobimy wszystko za Ciebie. Wystarczy, że ustalimy wyżej przedstawione szczegóły i możemy działać.

FAQ

Co jeśli projekt mi się nie spodoba?

+

Po przesłaniu projektu masz możliwość zgłoszenia swoich korekt. Następnie zabieramy się do pracy i ulepszenia Twojego projektu. Jeśli po przesłaniu projektu dalej będziesz mieć swoje uwago to nic nie szkodzi. W cenie projektu masz prawo do 3 serii takich korekt. Jeśli jednak będziesz zmieniać projekt więcej razy to przy 4 i dalszej serii wyliczymy dodatkowe koszty za dalsze modyfikowanie. Przed dalszą pracą zawsze informujemy wcześniej jak to wygląda kosztowo zanim zaczniemy.

Dlaczego powinienem zlecić napisanie e-booka?

+

Nasi doświadczeni copywriterzy na podstawie udostępnionych przez Ciebie informacji stworzą treści w sposób, który zaciekawi Twoich odbiorców i przyciągnie ich uwagę.

Jak e-book może pomóc mi pozyskiwać kontakty?

+

Możesz oferować bezpłatny e-book w zamian za adres e-mail lub inne dane kontaktowe. Po tym, jak osoba pozostawi swoje dane kontaktowe, może pobrać e-book, a ty masz możliwość dalszego kontaktu z nią.

Jaki powinien być rozmiar e-booka?

+

Nie ma jednego „poprawnego” rozmiaru. Ważniejsza jest jakość treści niż ilość stron. Ważne jest, aby e-book był na tyle obszerny, aby skutecznie przekazać Twoje przesłanie i dostarczyć wartości czytelnikom.

Czy przygotujecie e-book w różnych formatach?

+

Najpopularniejsze formaty to PDF (łatwy do drukowania i czytania na większości urządzeń) i EPUB (dostosowuje się do różnych rozmiarów ekranów i jest łatwy do czytania na czytnikach e-booków). Jesteśmy otwarci także na Twoje indywidualne potrzeby, aby maksymalnie zwiększyć dostępność Twojego e-booka.

Pomożecie także przy promocji e-booka?

+

Tak, pomożemy Ci w promocji, m.in. na Twojej stronie internetowej, poprzez kampanię w mediach społecznościowych czy e-mail marketing.

Materiały wideo

Poradnik video

Sprawdź te 18 rzeczy zanim wybierzesz agencję marketingową

Poradnik video

Twoja firma zniknie z rynku jeśli nie będziesz mierzyć tych danych marketingowo-sprzedażowych

Nie ma tu odpowiedzi na twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami

Branding

Sylwia Karczyńska

Account Manager

tel. 570 820 704

sylwia@studiokreacja.pl

Formularz kontaktowy

Baza wiedzy

Ostatnio na blogu

Projektowanie opakowań – jak stworzyć skuteczny design, który przyciągnie klientów

3 min

branding

Dlaczego opakowanie ma znaczenie: Jak projektowanie opakowań może zwiększyć Twoją sprzedaż

3 min

branding

Jak wybrać firmę do projektowania opakowań? Przewodnik dla właścicieli firm.

3 min

branding

1 miejsce za najlepszą stronę w Rzeczpospolita dla naszego klienta TLhub [58/150]

3 min

branding

Jesteś właścicielem firmy budowlanej? Posiadasz własne logo? Sprawdź, czy jest ono odpowiednio przygotowane, aby Twoja firma odniosła sukces! [57/150]

3 min

branding

Jaki wpływ ma opakowanie na sprzedaż produktu? [55/150]

3 min

branding

Czy warto stosować infografiki? [54/150]

3 min

branding

Wizerunek a tożsamość – różnice. [49/150]

3 min

branding

Roll-up gdzie warto ich używać i jakie są ich rodzaje? [48/150]

3 min

branding

Czym jest neuromarketing i jak go wykorzystać w kampanii? [47/150]

3 min

branding

Jak przyciągnąć uwagę klienta przez promocję [40/150]

3 min

branding

Papier firmowy – co powinno się na nim znaleźć [38/150]

3 min

branding

Projektowanie opakowań – jak stworzyć skuteczny design, który przyciągnie klientów

3 min

branding

Dlaczego opakowanie ma znaczenie: Jak projektowanie opakowań może zwiększyć Twoją sprzedaż

3 min

branding

Jak wybrać firmę do projektowania opakowań? Przewodnik dla właścicieli firm.

3 min

branding

1 miejsce za najlepszą stronę w Rzeczpospolita dla naszego klienta TLhub [58/150]

3 min

branding

Jesteś właścicielem firmy budowlanej? Posiadasz własne logo? Sprawdź, czy jest ono odpowiednio przygotowane, aby Twoja firma odniosła sukces! [57/150]

3 min

branding

Jaki wpływ ma opakowanie na sprzedaż produktu? [55/150]

3 min

branding

Czy warto stosować infografiki? [54/150]

3 min

branding

Wizerunek a tożsamość – różnice. [49/150]

3 min

branding

Roll-up gdzie warto ich używać i jakie są ich rodzaje? [48/150]

3 min

branding

Czym jest neuromarketing i jak go wykorzystać w kampanii? [47/150]

3 min

branding

Jak przyciągnąć uwagę klienta przez promocję [40/150]

3 min

branding

Papier firmowy – co powinno się na nim znaleźć [38/150]

3 min

branding

Projektowanie opakowań – jak stworzyć skuteczny design, który przyciągnie klientów

3 min

branding

Dlaczego opakowanie ma znaczenie: Jak projektowanie opakowań może zwiększyć Twoją sprzedaż

3 min

branding

Jak wybrać firmę do projektowania opakowań? Przewodnik dla właścicieli firm.

3 min

branding

1 miejsce za najlepszą stronę w Rzeczpospolita dla naszego klienta TLhub [58/150]

3 min

branding

Jesteś właścicielem firmy budowlanej? Posiadasz własne logo? Sprawdź, czy jest ono odpowiednio przygotowane, aby Twoja firma odniosła sukces! [57/150]

3 min

branding

Jaki wpływ ma opakowanie na sprzedaż produktu? [55/150]

3 min

branding

Czy warto stosować infografiki? [54/150]

3 min

branding

Wizerunek a tożsamość – różnice. [49/150]

3 min

branding

Roll-up gdzie warto ich używać i jakie są ich rodzaje? [48/150]

3 min

branding

Czym jest neuromarketing i jak go wykorzystać w kampanii? [47/150]

3 min

branding

Jak przyciągnąć uwagę klienta przez promocję [40/150]

3 min

branding

Papier firmowy – co powinno się na nim znaleźć [38/150]

3 min

branding
Chcesz, to oddzwonimy
do Ciebie w 27 sekund!✖
✖
Zadzwońcie do mnie teraz
Zadzwońcie do mnie później
Oddzwonimy do Ciebie
w 27 sekund (za darmo)!
Oddzwonimy do Ciebie
za darmo!
Prosimy o chwilę cierpliwości.
Zaraz do Ciebie oddzwonimy.
Konsultanci są niedostępni.
Oddzwonimy najszybciej,
jak to będzie możliwe.
Oddzwonimy do Ciebie
we wskazanym terminie.
Zostaw wiadomość, a my
skontaktujemy się z Tobą tak
szybko jak to możliwe
Wiadomość została wysłana
Umów się na prezentację
Podany numer telefonu nie jest prawidłowy
✖
Tylko oddzwonimy. Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej.
CallBack udostępnia Firmao.pl CRM