
Sylwia Karczyńska
Account Manager
Formularz kontaktowy

Agnieszka Pawlak
Account Manager
Formularz kontaktowy

Poradnik wideo
Skuteczny sklep internetowy
Daj swoim odbiorcom realną wartość
Ebooki
eBooki stają się coraz popularniejszą formą kontaktu z klientami. U jednych przedsiębiorców służą przede wszystkim jako forma działań marketingowych, podczas gdy u innych – jako sposób interakcji z klientami bez przesłanek marketingowych. Tak czy inaczej – tworzenie eBooka jest zdecydowanie wymagające, gdyż trzeba zawrzeć w nim własne oczekiwania w kwestii stylistyki, jak i treść, która okaże się interesująca dla czytelnika. Realizujemy projektowanie eBooków już od lat, dlatego zachęcamy do kontaktu i powierzenia nam swojej przyszłości.

Zaufało nam już ponad
1400 klientów z Polski i zagranicy










Tworzenie eBooka – dlaczego warto w StudioKreacja.pl?
Warto zacząć od tego, że tworzenie eBooka to proces twórczy – od redaktora wymaga ogromnej znajomości tematu, a od osoby odpowiedzialnej za proces techniczny – dużego doświadczenia i wieloletniej praktyki w projektowaniu eBooków. Wykonane przez nas e-książki są:
- czytelne,
- atrakcyjne wizualnie,
- bogate w treść,
- przystępne,
- dopasowane do czytelnika.
Realizujemy eBooki już od lat i na rzecz zupełnie różnorodnych klientów. Zlecenia nie stanowią dla nas żadnych problemów, nawet te, których inne firmy nie chciały się podjąć, czy to ze względów technicznych, czy jakichkolwiek innych.
Projektowanie eBooków – profesjonalnie i szybko
W naszej firmie projektowanie eBooków to proces szybki i przejrzysty, a Ty, jako klient, masz bezpośredni wpływ na wszystkie aspekty związane z naszą realizacją. My z kolei w razie jakichkolwiek pytań skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów, które wynikły nagle w trakcie realizacji. Zapraszamy do współpracy!
Twój potencjalny klient chętniej do Ciebie przyjdzie, będzie częściej do Ciebie wracał jeśli zaszczepisz w jego świadomości myśl, że u Ciebie zawsze znajdzie coś wartościowego.
Pod pojęciem „coś wartościowego” zazwyczaj kryją się treści, które mogą zainteresować klienta, doradzić w pewnej sprawie, dać pomysł na rozwiązanie jakiegoś problemu.
Dłuższe treści warto udostępniać w postaci E-booka. Możesz go wykorzystać jako:
· treść merytoryczna
· narzędzie marketingowe
· sposób na generowanie dochodów
Zdajemy sobie sprawę, że złożenie E-booka w całość nie należy do najłatwiejszych zadań i wbrew pozorom wymaga sporego zaangażowania.
Jesteśmy w stanie przejąć cały proces jego tworzenia na siebie. Pomożemy Ci także dobrać odpowiednie rozwiązania w zależności od jego przeznaczenia.
KROK 1
Współpracę zaczynamy od omówienia Twoich celów związanych z E-bookiem, jego tematyką, oraz Twojej grupy docelowej. Doradzimy Ci również w doborze tematu, który będzie interesujący dla Twoich odbiorców.
Na podstawie zebranych informacji przygotujemy plan, który będzie obejmował:
· Cele ebooka
· Tematykę
· Strukturę
· Konspekt
· Zawartość merytoryczną
KROK 2
Przed procesem tworzenia treści dla Twojego ebooka przeprowadzimy niezbędny research, który pozwoli nam na znalezienie rzetelnych materiałów źródłowych, na których będziemy mogli oprzeć treść e-booka.
Nasi Copywriterzy opracują treści ze szczególnym naciskiem na merytorykę, atrakcyjność i przystępność dla czytelników.
Jeśli posiadasz treść ebooka i potrzebujesz opracowania graficznego – przejdź do następnego kroku.
KROK 3
Graficy zaprojektują profesjonalny i atrakcyjny layout e-booka, który będzie zgodny z Twoją identyfikacją wizualną.
Zadbają także o odpowiednie:
· formatowanie
· grafiki
· zdjęcia
· układ strony
Takie działania mają na celu zapewnić czytelność i estetykę.
KROK 4
Raz jeszcze sprawdzimy, czy tekst jest wolny od błędów zarówno gramatycznych jak i stylistycznych.
Dokładamy wszelkich starań aby tekst był spójny.
KROK 5
E-book przygotujemy w preferowanym przez Ciebie formacie, aby był dostosowany do różnych urządzeń bądź platform. Zadbamy również o kompatybilność z czytnikami e-booków.
KROK 6
Umożliwiamy personalizację e-booka zgodnie z Twoim brandem.
Pomożemy Ci także w promocji tego materiału poprzez:
– Umieszczenie go na stronie internetowej
– E-mail marketing
– Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych
KROK 7
Jeśli chcesz na nim zarabiać, to…
Wspólnie ustalimy strategię monetyzacji e-booka. Masz do wyboru m.in.:
· sprzedaż bezpośrednia
· subskrypcje
· programy partnerskie
Możemy także udostępniać jego fragmenty za darmo, w celu pozyskania nowych klientów.
KROK 8
Poprzez odpowiednią analitykę jesteśmy w stanie określić ilość pobrań czy współczynnik konwersji.
Jak widzisz, proces wymaga dużego nakładu działań i zaangażowania i czasu, którego może Ci zabraknąć poprzez ogrom innych obowiązków. Nie masz jednak powodów do zmartwień, bo my zrobimy wszystko za Ciebie. Wystarczy, że ustalimy wyżej przedstawione szczegóły i możemy działać.
FAQ
Co jeśli projekt mi się nie spodoba?
Po przesłaniu projektu masz możliwość zgłoszenia swoich korekt. Następnie zabieramy się do pracy i ulepszenia Twojego projektu. Jeśli po przesłaniu projektu dalej będziesz mieć swoje uwago to nic nie szkodzi. W cenie projektu masz prawo do 3 serii takich korekt. Jeśli jednak będziesz zmieniać projekt więcej razy to przy 4 i dalszej serii wyliczymy dodatkowe koszty za dalsze modyfikowanie. Przed dalszą pracą zawsze informujemy wcześniej jak to wygląda kosztowo zanim zaczniemy.
Dlaczego powinienem zlecić napisanie e-booka?
Nasi doświadczeni copywriterzy na podstawie udostępnionych przez Ciebie informacji stworzą treści w sposób, który zaciekawi Twoich odbiorców i przyciągnie ich uwagę.
Jak e-book może pomóc mi pozyskiwać kontakty?
Możesz oferować bezpłatny e-book w zamian za adres e-mail lub inne dane kontaktowe. Po tym, jak osoba pozostawi swoje dane kontaktowe, może pobrać e-book, a ty masz możliwość dalszego kontaktu z nią.
Jaki powinien być rozmiar e-booka?
Nie ma jednego „poprawnego” rozmiaru. Ważniejsza jest jakość treści niż ilość stron. Ważne jest, aby e-book był na tyle obszerny, aby skutecznie przekazać Twoje przesłanie i dostarczyć wartości czytelnikom.
Czy przygotujecie e-book w różnych formatach?
Najpopularniejsze formaty to PDF (łatwy do drukowania i czytania na większości urządzeń) i EPUB (dostosowuje się do różnych rozmiarów ekranów i jest łatwy do czytania na czytnikach e-booków). Jesteśmy otwarci także na Twoje indywidualne potrzeby, aby maksymalnie zwiększyć dostępność Twojego e-booka.
Pomożecie także przy promocji e-booka?
Tak, pomożemy Ci w promocji, m.in. na Twojej stronie internetowej, poprzez kampanię w mediach społecznościowych czy e-mail marketing.
Materiały wideo

Poradnik video
Sprawdź te 18 rzeczy zanim wybierzesz agencję marketingową
Poradnik video
Twoja firma zniknie z rynku jeśli nie będziesz mierzyć tych danych marketingowo-sprzedażowychNie ma tu odpowiedzi na twoje pytanie?
Skontaktuj się z nami

Sylwia Karczyńska
Account Manager
Formularz kontaktowy

Agnieszka Pawlak
Account Manager
Formularz kontaktowy
Baza wiedzy