E-mail marketing jest sposobem marketingowym, który jest bardzo skuteczny, ale jednocześnie delikatny. Mimo wszystko jest to świetna forma komunikacji z własnymi klientami. Większa baza klientów przynosi lepsze rezultaty. Dodatkowo, im dokładniejsza baza, tym większe efekty przynosi. Naszym zdaniem, skuteczne kampanie mogą zapewnić tysiące złotych czystego zysku. Często jeden komunikat z atrakcyjną ofertą jest wystarczający, aby po jednym mailu skusić wielu klientów w tym samym momencie na tą samą usługę lub produkt.

Sylwia Karczyńska
Account Manager
Formularz kontaktowy

Agnieszka Pawlak
Account Manager
Formularz kontaktowy

Poradnik wideo
Skuteczny sklep internetowy

Oferta
Każdą stronę możesz zrealizować
w wybranym pakiecie.
W skład realizacji wchodzą elementy:
Wdrożenie e-mail marketingu to kilka etapów:
1. Opracowanie strategii użycia e-maili
2. Konfiguracja programu GetResponse
3. Opracowanie list odbiorców (kampanii)
4. Wykonanie formularzy pozyskiwania e-maili
5. Opracowanie szablonu newslettera
6. Szkolenie dla firmy z obsługi GetResponse
7. Wysyłka pierwszych wiadomości e-mail do klientów
8. Analiza statystyk i dalszy rozwój/współpraca
9. Przygotowanie do automatyzacji
W skład realizacji wchodzą elementy:
Wdrożenie automatyzacji e-mail marketingu to m.in.:
1. Ustalenie powtarzalnych informacji i tematów
2. Opracowanie automatycznych cyklów e-maili
3. Przygotowanie wiadomości do cyklów
4. Segmentacja klientów/subskrybentów na odpowiednie grupy
5. Konfiguracja cyklów oraz analiza statystyk
6. Wprowadzenie do integracji automatycznej wysyłki z Twoim CRM/ERP
7. Analiza dalszych potrzeb i kolejne wdrożenia
W skład realizacji wchodzą elementy:
Oferujemy wykonanie szablonu do wysyłki masowej e-maili:
1. Projekt graficzny
– Opracowanie układu i wariantów tekstu
– Wykonanie layoutu, grafiki
– Wykupienie zdjęć z Banku Zdjęć
– Opisanie sposobu używania szablonu w zakresie layoutu
2. Projekt graficzny + zakodowanie do HTML lub wdrożenie w programie do masowej wysyłki np. GetResponse lub Freshmail.
– Opracowanie projektu graficznego (wszystko, co powyżej)
– Zakodowanie projektu w HTML/CSS
– Zakodowanie projektu w kreatorze e-maili bezpośrednio w programach np. GetResponse, Freshmail, MailChimp.
– Test poprawności wyświetlania wiadomości w programach pocztowych.
– Opisanie sposobu używania szablonu w zakresie layoutu
W skład realizacji wchodzą elementy:
Oferujemy wykonanie kreacji mailingowej w zakresach:
1. Projekt graficzny
– Opracowanie tekstu i głównego przycisku
– Wykonanie layoutu, grafiki i obróbka zdjęć
– Wykupienie zdjęć z Banku Zdjęć
– Przygotowanie pociętej grafiki do wdrożenia
2. Projekt graficzny + zakodowanie do HTML lub wdrożenie w programie do masowej wysyłki np. GetResponse lub Freshmail.
– Opracowanie projektu graficznego (wszystko, co powyżej)
– Zakodowanie projektu w HTML/CSS
– Wdrożenie do programu masowej wysyłki maili
– Zakodowanie projektu w kreatorze e-maili bezpośrednio w programach np. GetResponse, Freshmail, MailChimp.
– Test poprawności wyświetlania wiadomości w programach pocztowych.
Zaprojektujemy dla Ciebie
ładne i skuteczne wiadomości
Identyfikacja wizualna to nośnik najważniejszych informacji o firmie. Nasz zespół zapewni Ci tę przewagę tworząc unikalną i wysokiej klasy identyfikację wizualną. Zapoznaj się z naszą ofertą i zobacz nasze portfolio!
Wszystkie nasze projekty reklam, które tworzymy dla firm z Zielonej Góry i okolic są profesjonalnie wykonane i spełniają oczekiwania naszych klientów.


Analizujemy i ulepszamy
skuteczność Twoich wiadomości
Zawsze trzymamy rękę na pulsie realizując dla Ciebie kampanie reklamowe. Obserwujemy nie tylko otwarcia i kliknięcia, ale też wypisy z listy oraz udostępnienia w mediach społecznościowych – wszystko za pomocą intuicyjnych statystyk.
Dzięki testom A/B testujemy 2 warianty wiadomości. To pozwala nam zoptymalizować każdy element wiadomości: temat, nazwa nadawcy, a także wygląd i zawartość e-maila. Analiza, a także różne warianty wiadomości zwiększają skuteczność e-mail marketingu.
Wdrażamy automatyczne
cykle wiadomości
Czy w twojej firmie występują jakieś procesy, które wymagają wysyłania wiadomości e-mail? A co jeżeli te wiadomości wysyłałyby się automatycznie? Dla przykładu, kolejne etapy procesu, lekcje wideo, kroki, zadania do wykonania dla klienta byłyby wysyłane automatycznie dzięki Marketing Automation.
Klienci pytają o produkty? Porzucają koszyki? A może warto udostępnić ebooka dla wszystkich Twoich potencjalnych klientów? Te wszystkie sprawy mogą być załatwione dzięki e-mail marketing automation. Zautomatyzowanie powtarzalnych czynności pozwoli Ci zająć się bardziej indywidualnymi sprawami, a stałe komunikaty pozostawisz automatyzacji.

Zaufało nam już ponad
1400 klientów z Polski i zagranicy










Nie ma tu odpowiedzi na twoje pytanie?
Skontaktuj się z nami

Sylwia Karczyńska
Account Manager
Formularz kontaktowy

Agnieszka Pawlak
Account Manager
Formularz kontaktowy
Baza wiedzy