Autor wideo

Poradnik wideo

Skuteczny sklep internetowy

Przykuj uwagę swoich klientów

Foldery i katalogi reklamowe

Projektujemy małe broszury i wielostronicowe foldery. Uwzględniając indywidualne potrzeby starannie opracujemy projekt graficzny, aby był naprawdę niepowtarzalny i skuteczny.

Projekt graficzny katalogu powinien być dobrze przemyślany, ponieważ jest ważnym ogniwem w sprzedaży produktów i usług.

To właśnie folder reklamowy jest materiałem, który zostając u Klienta potrafi podtrzymać dobre wrażenie wywarte podczas spotkania oraz dostarczyć rozmówcy dodatkowych informacji o ofercie firmy. Dlatego tak wiele doskonale prosperujących firm, szczególną uwagę przywiązuje do formy swojego folderu reklamowego. Odpowiednia kolorystyka, harmonijny projekt, ciekawa kompozycja tekstu i informacji oraz doskonała jakość dają Klientowi pewność, że firma oferująca mu swoje usługi jest godnym zaufania partnerem. Foldery reklamowe Poznań.

Gwarantujemy pełen zakres usług związanych z produkcją katalogów firmowych, od koncepcji merytorycznej, poprzez projekt, aż po druk. Foldery reklamowe Poznań. Na potrzeby produkcji katalogów wykonujemy niezbędne sesje fotograficzne, ilustracje graficzne i wizualizacje 3d.

Foldery i katalogi to jedne z ważniejszych materiałów marketingowych, jakie możesz wręczyć grupie potencjalnych klientów. Dbając o ich atrakcyjny design, masz szansę wzbudzić zainteresowanie odbiorców jeszcze przed poznaniem treści. Przemyślana oprawa graficzna sprawia, że foldery firmowe są doskonałą reklamą bezpośrednią, którą możesz wykorzystywać w firmie lub poza nią. Stworzymy dla Ciebie foldery i katalogi firmowe prezentujące ofertę firmy oraz najważniejsze aspekty jej działalności. Poza ofertą możesz zawrzeć w nich informacje o filozofii marki, jej historii, osiągnięciach i dalszych planach. Proponowane foldery firmowe będą w pełni dopasowane do identyfikacji wizualnej firmy, co zwiększy jej rozpoznawalność wśród odbiorców.

Kiedy i gdzie sprawdzi się katalog firmy?

Bez względu na obszar działania zawsze warto posiadać w zanadrzu katalog firmy przedstawiający jej produkty i usługi. Szczególnie istotne foldery firmowe są podczas zorganizowanych kampanii promocyjnych np. podczas targów branżowych, wystaw i innych eventów marketingowych. Poza tym katalogi firmowe to dobry pomysł na reklamę bezpośrednią w samej siedzibie firmy. Warto wręczać je klientom w kontakcie bezpośrednim lub wystawiać do przejrzenia. Dobrze zaprojektowany katalog firmy to źródło cennej wiedzy, która pełni funkcję informacyjną i reklamową zarazem. Korzystając z folderów, odbiorcy mogą przekonać się do zakupu, jednocześnie poznając firmę od podszewki. Dla zebrania niezbędnych materiałów do stworzenia wysokiej jakości katalogu oferujemy przeprowadzenie sesji fotograficznych i wizualizacji 3D przedstawiających Twoją firmę.

 

Zapytaj o wycenę!

Zaufało nam już ponad

1400 klientów z Polski i zagranicy

„dobre rozumienie potrzeb”

„Żółci” pomogli nam zbudować naszą identyfikację marketingową. Od teraz kolor żółty oznacza dla nas aktywne słuchanie, dobre rozumienie potrzeb, ciekawą kreację i dobrą komunikację.

Przemek Kędzia

CEO LLidero Sp. z o.o. www.llidero.com

„firma godna polecenia”

Studio Kreacja wykonało dla nas projekt logo, opracowało katalog oraz zaprojektowało wizytówki. Współpraca przebiegała płynnie za co szczególnie dziękujemy Panu Przemysławowi Bazanowskiemu za jego pełen profesjonalizm i poważne podejście do projektów i realizacji. Jest to firma godna polecenia i na pewno w przyszłości skorzystamy z ich usług.

Fox Beauty

„efekt spełnił oczekiwania”

Firma Studio Kreacja dała się poznać jako dobry partner wykazujący się kreatywnością i zaangażowaniem w stworzenie od podstaw projektu, jego wdrożenie, jak i późniejszy serwis techniczny. Zlecone prace były wykonywane terminowo, a ich efekt spełnił stawiane mu oczekiwania. Z całą pewnością możemy polecić usługi firmy Studio Kreacja.

Hubert Norek

wspólnik zarządzający Kancelaria Prawna Piszcz, Norek i Wspólnicy

„dobre rozumienie potrzeb”

„Żółci” pomogli nam zbudować naszą identyfikację marketingową. Od teraz kolor żółty oznacza dla nas aktywne słuchanie, dobre rozumienie potrzeb, ciekawą kreację i dobrą komunikację.

Przemek Kędzia

CEO LLidero Sp. z o.o. www.llidero.com

„firma godna polecenia”

Studio Kreacja wykonało dla nas projekt logo, opracowało katalog oraz zaprojektowało wizytówki. Współpraca przebiegała płynnie za co szczególnie dziękujemy Panu Przemysławowi Bazanowskiemu za jego pełen profesjonalizm i poważne podejście do projektów i realizacji. Jest to firma godna polecenia i na pewno w przyszłości skorzystamy z ich usług.

Fox Beauty

FAQ

Czy zapewniacie wydruk materiałów?

+

Tak, w pełni zrealizujemy Twoje zamówienie na druk. Dobierzemy odpowiedni format, rodzaj papieru, ustalimy razem optymalny nakład (czyli ilość szt).

Materiały wideo

Poradnik video

Sprawdź te 18 rzeczy zanim wybierzesz agencję marketingową

Poradnik video

Twoja firma zniknie z rynku jeśli nie będziesz mierzyć tych danych marketingowo-sprzedażowych

Nie ma tu odpowiedzi na twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami

Branding

Sylwia Karczyńska

Account Manager

tel. 570 820 704

sylwia@studiokreacja.pl

Formularz kontaktowy

Baza wiedzy

Ostatnio na blogu

Projektowanie opakowań – jak stworzyć skuteczny design, który przyciągnie klientów

3 min

branding

Dlaczego opakowanie ma znaczenie: Jak projektowanie opakowań może zwiększyć Twoją sprzedaż

3 min

branding

Jak wybrać firmę do projektowania opakowań? Przewodnik dla właścicieli firm.

3 min

branding

1 miejsce za najlepszą stronę w Rzeczpospolita dla naszego klienta TLhub [58/150]

3 min

branding

Jesteś właścicielem firmy budowlanej? Posiadasz własne logo? Sprawdź, czy jest ono odpowiednio przygotowane, aby Twoja firma odniosła sukces! [57/150]

3 min

branding

Jaki wpływ ma opakowanie na sprzedaż produktu? [55/150]

3 min

branding

Czy warto stosować infografiki? [54/150]

3 min

branding

Wizerunek a tożsamość – różnice. [49/150]

3 min

branding

Roll-up gdzie warto ich używać i jakie są ich rodzaje? [48/150]

3 min

branding

Czym jest neuromarketing i jak go wykorzystać w kampanii? [47/150]

3 min

branding

Jak przyciągnąć uwagę klienta przez promocję [40/150]

3 min

branding

Papier firmowy – co powinno się na nim znaleźć [38/150]

3 min

branding

Projektowanie opakowań – jak stworzyć skuteczny design, który przyciągnie klientów

3 min

branding

Dlaczego opakowanie ma znaczenie: Jak projektowanie opakowań może zwiększyć Twoją sprzedaż

3 min

branding

Jak wybrać firmę do projektowania opakowań? Przewodnik dla właścicieli firm.

3 min

branding

1 miejsce za najlepszą stronę w Rzeczpospolita dla naszego klienta TLhub [58/150]

3 min

branding

Jesteś właścicielem firmy budowlanej? Posiadasz własne logo? Sprawdź, czy jest ono odpowiednio przygotowane, aby Twoja firma odniosła sukces! [57/150]

3 min

branding

Jaki wpływ ma opakowanie na sprzedaż produktu? [55/150]

3 min

branding

Czy warto stosować infografiki? [54/150]

3 min

branding

Wizerunek a tożsamość – różnice. [49/150]

3 min

branding

Roll-up gdzie warto ich używać i jakie są ich rodzaje? [48/150]

3 min

branding

Czym jest neuromarketing i jak go wykorzystać w kampanii? [47/150]

3 min

branding

Jak przyciągnąć uwagę klienta przez promocję [40/150]

3 min

branding

Papier firmowy – co powinno się na nim znaleźć [38/150]

3 min

branding

Projektowanie opakowań – jak stworzyć skuteczny design, który przyciągnie klientów

3 min

branding

Dlaczego opakowanie ma znaczenie: Jak projektowanie opakowań może zwiększyć Twoją sprzedaż

3 min

branding

Jak wybrać firmę do projektowania opakowań? Przewodnik dla właścicieli firm.

3 min

branding

1 miejsce za najlepszą stronę w Rzeczpospolita dla naszego klienta TLhub [58/150]

3 min

branding

Jesteś właścicielem firmy budowlanej? Posiadasz własne logo? Sprawdź, czy jest ono odpowiednio przygotowane, aby Twoja firma odniosła sukces! [57/150]

3 min

branding

Jaki wpływ ma opakowanie na sprzedaż produktu? [55/150]

3 min

branding

Czy warto stosować infografiki? [54/150]

3 min

branding

Wizerunek a tożsamość – różnice. [49/150]

3 min

branding

Roll-up gdzie warto ich używać i jakie są ich rodzaje? [48/150]

3 min

branding

Czym jest neuromarketing i jak go wykorzystać w kampanii? [47/150]

3 min

branding

Jak przyciągnąć uwagę klienta przez promocję [40/150]

3 min

branding

Papier firmowy – co powinno się na nim znaleźć [38/150]

3 min

branding
Chcesz, to oddzwonimy
do Ciebie w 27 sekund!✖
✖
Zadzwońcie do mnie teraz
Zadzwońcie do mnie później
Oddzwonimy do Ciebie
w 27 sekund (za darmo)!
Oddzwonimy do Ciebie
za darmo!
Prosimy o chwilę cierpliwości.
Zaraz do Ciebie oddzwonimy.
Konsultanci są niedostępni.
Oddzwonimy najszybciej,
jak to będzie możliwe.
Oddzwonimy do Ciebie
we wskazanym terminie.
Zostaw wiadomość, a my
skontaktujemy się z Tobą tak
szybko jak to możliwe
Wiadomość została wysłana
Umów się na prezentację
Podany numer telefonu nie jest prawidłowy
✖
Tylko oddzwonimy. Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej.
CallBack udostępnia Firmao.pl CRM