Autor wideo

Poradnik wideo

Skuteczny sklep internetowy

Przykuj uwagę swoich klientów

Koperty

Wyróżniająca się koperta zwraca większą uwagę odbiorcy – jest jak kapelusz magika. Chcesz zobaczyć, co jest w środku.

Koperta firmowa może być świetnym nośnikiem reklamowym. Za pomocą kolorów już na etapie wyciągania koperty ze skrzynki odbiorca wyrabia sobie opinię. Jest w fazie głębokiego zaciekawienia. Im lepiej zaprojektowany komunikat tym lepsze wrażenie wywieramy na odbiorcy. Jako projektanci wiemy, że kreatywna koperta nie zostanie od razu wyrzucona do kosza.

 

Zapytaj o wycenę!

Zaufało nam już ponad

1400 klientów z Polski i zagranicy

„w jak najlepszym porządku”

Jeszcze raz dziękujemy za wykonanie zlecenia. Jeśli chodzi o wskazówkę, co moglibyście poprawić, ciężko mi cokolwiek wymyślić. Z mojej strony wszystko było w jak najlepszym porządku.

Adam Doliński

Proxima Sp.j.

„dobre rozumienie potrzeb”

„Żółci” pomogli nam zbudować naszą identyfikację marketingową. Od teraz kolor żółty oznacza dla nas aktywne słuchanie, dobre rozumienie potrzeb, ciekawą kreację i dobrą komunikację.

Przemek Kędzia

CEO LLidero Sp. z o.o. www.llidero.com

„bardzo pomocni”

Firma Studio Kreacja wykonywała dla nas stronę internetową. Jesteśmy bardzo zadowoleni z zaproponowanych i wdrożonych rozwiązań i projektów. Również obsługa powdrożeniowa zasługuje na uznanie, wszelkie potrzebne zmiany wprowadzane są natychmiast. Pracownicy Studio Kreacja są również bardzo pomocni w przypadku pytań związanych z samodzielną obsługą strony. Będziemy na pewno kontynuować współpracę z firmą Studio Kreacja.

Iwona Ślebodzińska

Beauty College

„w jak najlepszym porządku”

Jeszcze raz dziękujemy za wykonanie zlecenia. Jeśli chodzi o wskazówkę, co moglibyście poprawić, ciężko mi cokolwiek wymyślić. Z mojej strony wszystko było w jak najlepszym porządku.

Adam Doliński

Proxima Sp.j.

„dobre rozumienie potrzeb”

„Żółci” pomogli nam zbudować naszą identyfikację marketingową. Od teraz kolor żółty oznacza dla nas aktywne słuchanie, dobre rozumienie potrzeb, ciekawą kreację i dobrą komunikację.

Przemek Kędzia

CEO LLidero Sp. z o.o. www.llidero.com

FAQ

Czy zapewniacie wydruk materiałów?

+

Tak, w pełni zrealizujemy Twoje zamówienie na druk. Dobierzemy odpowiedni format, rodzaj papieru, ustalimy razem optymalny nakład (czyli ilość szt).

Z jakiego rodzaju papieru wykonujecie koperty?

+

Głównie używamy papieru offsetowego, ale dostępne są także opcje papieru ekologicznego, z recyklingu czy specjalistyczne rodzaje papieru.

Czy mogę dostarczyć własny projekt graficzny na koperty?

+

Tak, jeśli masz gotowy projekt, możemy go wykorzystać. W przypadku braku projektu, nasz zespół grafików chętnie go dla Ciebie przygotuje.

Czy oferujecie druk kolorowy na kopertach?

+

Tak, realizujemy zarówno druk jedno- jak i wielokolorowy, w zależności od życzeń klienta.

Ile kosztują takie koperty?

+

Cena zależy od wielu czynników, m.in. od ilości, rodzaju papieru, ilości kolorów w nadruku. Prosimy o kontakt w celu uzyskania dokładnej wyceny.

Czy mogę zamówić koperty w niskim nakładzie?

+

Oczywiście. Oferujemy rozwiązania, które pozwalają na realizację małych zamówień, dzięki technologii druku cyfrowego.

Czy istnieje możliwość wykonania koperty o nietypowym kształcie lub rozmiarze?

+

Tak, możemy przygotować ofertę na koperty o specjalnych wymiarach czy nietypowych kształtach. Skontaktuj się z nami, aby omówić szczegóły.

Materiały wideo

Nie ma tu odpowiedzi na twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami

Branding

Sylwia Karczyńska

Account Manager

tel. 570 820 704

sylwia@studiokreacja.pl

Formularz kontaktowy

Baza wiedzy

Ostatnio na blogu

Projektowanie opakowań – jak stworzyć skuteczny design, który przyciągnie klientów

3 min

branding

Dlaczego opakowanie ma znaczenie: Jak projektowanie opakowań może zwiększyć Twoją sprzedaż

3 min

branding

Jak wybrać firmę do projektowania opakowań? Przewodnik dla właścicieli firm.

3 min

branding

1 miejsce za najlepszą stronę w Rzeczpospolita dla naszego klienta TLhub [58/150]

3 min

branding

Jesteś właścicielem firmy budowlanej? Posiadasz własne logo? Sprawdź, czy jest ono odpowiednio przygotowane, aby Twoja firma odniosła sukces! [57/150]

3 min

branding

Jaki wpływ ma opakowanie na sprzedaż produktu? [55/150]

3 min

branding

Czy warto stosować infografiki? [54/150]

3 min

branding

Wizerunek a tożsamość – różnice. [49/150]

3 min

branding

Roll-up gdzie warto ich używać i jakie są ich rodzaje? [48/150]

3 min

branding

Czym jest neuromarketing i jak go wykorzystać w kampanii? [47/150]

3 min

branding

Jak przyciągnąć uwagę klienta przez promocję [40/150]

3 min

branding

Papier firmowy – co powinno się na nim znaleźć [38/150]

3 min

branding

Projektowanie opakowań – jak stworzyć skuteczny design, który przyciągnie klientów

3 min

branding

Dlaczego opakowanie ma znaczenie: Jak projektowanie opakowań może zwiększyć Twoją sprzedaż

3 min

branding

Jak wybrać firmę do projektowania opakowań? Przewodnik dla właścicieli firm.

3 min

branding

1 miejsce za najlepszą stronę w Rzeczpospolita dla naszego klienta TLhub [58/150]

3 min

branding

Jesteś właścicielem firmy budowlanej? Posiadasz własne logo? Sprawdź, czy jest ono odpowiednio przygotowane, aby Twoja firma odniosła sukces! [57/150]

3 min

branding

Jaki wpływ ma opakowanie na sprzedaż produktu? [55/150]

3 min

branding

Czy warto stosować infografiki? [54/150]

3 min

branding

Wizerunek a tożsamość – różnice. [49/150]

3 min

branding

Roll-up gdzie warto ich używać i jakie są ich rodzaje? [48/150]

3 min

branding

Czym jest neuromarketing i jak go wykorzystać w kampanii? [47/150]

3 min

branding

Jak przyciągnąć uwagę klienta przez promocję [40/150]

3 min

branding

Papier firmowy – co powinno się na nim znaleźć [38/150]

3 min

branding

Projektowanie opakowań – jak stworzyć skuteczny design, który przyciągnie klientów

3 min

branding

Dlaczego opakowanie ma znaczenie: Jak projektowanie opakowań może zwiększyć Twoją sprzedaż

3 min

branding

Jak wybrać firmę do projektowania opakowań? Przewodnik dla właścicieli firm.

3 min

branding

1 miejsce za najlepszą stronę w Rzeczpospolita dla naszego klienta TLhub [58/150]

3 min

branding

Jesteś właścicielem firmy budowlanej? Posiadasz własne logo? Sprawdź, czy jest ono odpowiednio przygotowane, aby Twoja firma odniosła sukces! [57/150]

3 min

branding

Jaki wpływ ma opakowanie na sprzedaż produktu? [55/150]

3 min

branding

Czy warto stosować infografiki? [54/150]

3 min

branding

Wizerunek a tożsamość – różnice. [49/150]

3 min

branding

Roll-up gdzie warto ich używać i jakie są ich rodzaje? [48/150]

3 min

branding

Czym jest neuromarketing i jak go wykorzystać w kampanii? [47/150]

3 min

branding

Jak przyciągnąć uwagę klienta przez promocję [40/150]

3 min

branding

Papier firmowy – co powinno się na nim znaleźć [38/150]

3 min

branding

Koperta firmowa to świetny nośnik reklamowy. Projektujemy koperty z nadrukiem, jak i samym logo. Aby koperta firmowa zrobiła dobre wrażenie, warto zadbać o szczegóły. Projektujemy koperty z logo w różnych rozmiarach takich jak np. DL, C4, C5  – wszystko zależy od preferencji klienta.

branding

Koperta z logo to istotny element branżowy. Buduje ona rozpoznawalność marki oraz zachęca do zapoznania się z treścią. Podczas wysyłania treści marketingowych, warto zwrócić uwagę na estetykę koperty, ponieważ nieatrakcyjny wygląd prawdopodobnie nie zachęci adresata do zapoznania się z treścią reklamową.

www

Podczas projektowania koperty należy zwrócić szczególną uwagę na to, by zachować wszystkie elementy, które występują w identyfikacji wizualnej. Odpowiedni projekt koperty reklamowe wpłynie na sukces Twojego biznesu.

e-marketing

Koperta z nadrukiem jest jednym z wielu elementów identyfikacji wizualnej. Warto pamiętać o tym, aby oddawała charakter marki i robiła wrażenie na odbiorcach.

wordpress

Tworzymy nieszablonowe projekty kopert z logo. Zależy nam na tym, aby koperty firmowe robiły wrażenie i były spójne z marką, ponieważ to wygląd koperty stanowi zachętę do zapoznania się z treścią. Koperta z nadrukiem może być wykonana w różnych rozmiarach. Wszystko zależy od preferencji klienta.

W trakcie naszej współpracy wspólnie ustalimy, jakie elementy pojawią się na kopercie z nadrukiem. Przed rozpoczęciem prac projektowych szczegółowo analizujemy identyfikację wizualną marki, aby projekt koperty firmowej był spójny z Twoją firmą. Po dogłębnej analizie przechodzimy do pracy projektowych, Niezwykle istotną kwestią jest wybór papieru oraz jakość nadruku. Stworzymy dla Ciebie nieszablonowy projekt, który zachęci adresata do zapoznania się z treścią.

Z naszym projektem koperty reklamowej zadbasz o rozpoznawalność swojej marki.

Najpopularniejszym rozwiązaniem jest użycie oficjalnego hasła firmy i znaku graficznego w projekcie koperty firmowej . Podczas tworzenia kopert z nadrukiem przygotujemy dla Ciebie kilka wariantów, abyś mógł wybrać najlepszą propozycję. Stawiamy na minimalizm i elegancję. Koperta firmowa to  element pierwszego wrażenia, warto więc zadbać o jej efektowny wygląd.

Podczas projektowania kopert reklamowych ogromnie istotną kwestią jest wybór rodzaju i gramatury papieru. Zaproponujemy Ci kilka propozycji i wspólnie wybierzemy najlepsze rozwiązanie.

Czy wiesz, że za pomocą koperty firmowej tworzysz wizerunek swojej firmy? Koperta firmowa tak jak wizytówka powinna wyróżniać się na tle konkurencji. Przygotujemy dla Ciebie oryginalny projekt koperty z logo, który będzie spójny identyfikacją wizualną Twojej marki.

Chcesz, to oddzwonimy
do Ciebie w 27 sekund!✖
✖
Zadzwońcie do mnie teraz
Zadzwońcie do mnie później
Oddzwonimy do Ciebie
w 27 sekund (za darmo)!
Oddzwonimy do Ciebie
za darmo!
Prosimy o chwilę cierpliwości.
Zaraz do Ciebie oddzwonimy.
Konsultanci są niedostępni.
Oddzwonimy najszybciej,
jak to będzie możliwe.
Oddzwonimy do Ciebie
we wskazanym terminie.
Zostaw wiadomość, a my
skontaktujemy się z Tobą tak
szybko jak to możliwe
Wiadomość została wysłana
Umów się na prezentację
Podany numer telefonu nie jest prawidłowy
✖
Tylko oddzwonimy. Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej.
CallBack udostępnia Firmao.pl CRM