Autor wideo

Poradnik wideo

Skuteczny sklep internetowy

Pozwól, że zapamiętają Cię na dłużej

Naming

Właściwa długość, dobre brzmienie i łatwość zapisu — to tylko niektóre cechy, które powinna posiadać dobra nazwa dla firmy. Chcąc mieć pewność, że Twoja firma zostanie zapamiętana i zwiększy swoje szanse w biznesie, tworzenie nazwy firmy zostaw ekspertom! Znajomość zasad obowiązujących na rynku i dotychczasowe doświadczenie sprawiają, że wspólnie tworzymy nazwy, które budzą pozytywne skojarzenia i wyróżniają firmy na tle konkurencji. Oferujemy tworzenie nazwy firmy dopiero wchodzącej do gry oraz tej od dawna funkcjonującej. Odnowienie dotychczasowej nazwy i dostosowanie jej do obecnej sytuacji rynkowej może ponownie zwrócić na nią uwagę i pozwolić jej na nowo nabrać wiatru w żagle.

 

Chwytliwa nazwa dla firmy — pierwszy krok do sukcesu

Nazwa firmy powinna spełniać szereg kryteriów, które przełożą się na jej długofalowy sukces. Wymyślając ją, należy brać pod uwagę odbiór przez docelową grupę klientów, partnerów biznesowych, ale też jej uniwersalność. Dobra nazwa dla firmy jest przede wszystkim:

– prosta,

–  zapamiętywalna,

–  ponadczasowa,

 

lecz dodatkowo powinna też:

–  być oryginalna,

–  odzwierciedlać charakter firmy,

–  nawiązywać do branży,

–  nawiązywać do oferty.

 

Warto również pamiętać, żeby nazwa była oryginalna i nie wywoływała skojarzeń z konkurencją ani innymi, znanymi podmiotami. Dodatkowo dobrze, jeśli bez trudu znajdzie się wolną, mocną domenę do wymyślonej nazwy. Ułatwi to stworzenie strony internetowej, której adres nie będzie w sieci mylony z żadnym innym.

 

Tworzenie nazwy firmy — etapy

Zlecając nam tworzenie nazwy firmy, możesz mieć pewność, że podczas pracy weźmiemy pod uwagę wszelkie Twoje sugestie. Będzie to projekt, w którego realizacji bierzesz czynny udział! Przeprowadzimy z Tobą szczegółową rozmowę, pozwalającą określić Twoje oczekiwania i dającą nam poznać charakter firmy oraz jej aspiracje. Kierując się Twoimi uwagami, stworzymy zestaw nazw z potencjałem do podbicia branży, w której działasz. Przedstawimy Ci wszystkie koncepcje, spośród których wybierzesz tę, która spełnia Twoje oczekiwania. Gdy ustalisz, która nazwa dla firmy jest tą jedyną, przekażemy Ci pełne prawa do jej używania.

 

 

 

Zapytaj o wycenę!

Zaufało nam już ponad

1400 klientów z Polski i zagranicy

„Jesteśmy bardzo zadowoleni”

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy ze Studiem Kreacja, wszystkie materiały i prace o które prosimy są wykonane profesjonalnie, w zupełności spełniające ustalone wcześniej warunki.

Malwina Miklas

Fraxinus (UK) Limited

„w jak najlepszym porządku”

Jeszcze raz dziękujemy za wykonanie zlecenia. Jeśli chodzi o wskazówkę, co moglibyście poprawić, ciężko mi cokolwiek wymyślić. Z mojej strony wszystko było w jak najlepszym porządku.

Adam Doliński

Proxima Sp.j.

„jestem zadowolona z efektu końcowego”

Zlecenie (wykonanie projektu stopki internetowej) wykonane terminowo, jestem zadowolona z efektu końcowego, wszystkie moje sugestie i prośby o modyfikacje były wykonywane na bieżąco.

Katarzyna Nitschke

ART-DOM Katarzyna Nitschke

„Jesteśmy bardzo zadowoleni”

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy ze Studiem Kreacja, wszystkie materiały i prace o które prosimy są wykonane profesjonalnie, w zupełności spełniające ustalone wcześniej warunki.

Malwina Miklas

Fraxinus (UK) Limited

„w jak najlepszym porządku”

Jeszcze raz dziękujemy za wykonanie zlecenia. Jeśli chodzi o wskazówkę, co moglibyście poprawić, ciężko mi cokolwiek wymyślić. Z mojej strony wszystko było w jak najlepszym porządku.

Adam Doliński

Proxima Sp.j.

FAQ

Co jeśli projekt mi się nie spodoba?

+

Po przesłaniu projektu masz możliwość zgłoszenia swoich korekt. Następnie zabieramy się do pracy i ulepszenia Twojego projektu. Jeśli po przesłaniu projektu dalej będziesz mieć swoje uwago to nic nie szkodzi. W cenie projektu masz prawo do 3 serii takich korekt. Jeśli jednak będziesz zmieniać projekt więcej razy to przy 4 i dalszej serii wyliczymy dodatkowe koszty za dalsze modyfikowanie. Przed dalszą pracą zawsze informujemy wcześniej jak to wygląda kosztowo zanim zaczniemy.

Materiały wideo

Poradnik video

Sprawdź te 18 rzeczy zanim wybierzesz agencję marketingową

Poradnik video

Twoja firma zniknie z rynku jeśli nie będziesz mierzyć tych danych marketingowo-sprzedażowych

Nie ma tu odpowiedzi na twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami

Branding

Sylwia Karczyńska

Account Manager

tel. 570 820 704

sylwia@studiokreacja.pl

Formularz kontaktowy

Baza wiedzy

Ostatnio na blogu

Projektowanie opakowań – jak stworzyć skuteczny design, który przyciągnie klientów

3 min

branding

Dlaczego opakowanie ma znaczenie: Jak projektowanie opakowań może zwiększyć Twoją sprzedaż

3 min

branding

Jak wybrać firmę do projektowania opakowań? Przewodnik dla właścicieli firm.

3 min

branding

1 miejsce za najlepszą stronę w Rzeczpospolita dla naszego klienta TLhub [58/150]

3 min

branding

Jesteś właścicielem firmy budowlanej? Posiadasz własne logo? Sprawdź, czy jest ono odpowiednio przygotowane, aby Twoja firma odniosła sukces! [57/150]

3 min

branding

Jaki wpływ ma opakowanie na sprzedaż produktu? [55/150]

3 min

branding

Czy warto stosować infografiki? [54/150]

3 min

branding

Wizerunek a tożsamość – różnice. [49/150]

3 min

branding

Roll-up gdzie warto ich używać i jakie są ich rodzaje? [48/150]

3 min

branding

Czym jest neuromarketing i jak go wykorzystać w kampanii? [47/150]

3 min

branding

Jak przyciągnąć uwagę klienta przez promocję [40/150]

3 min

branding

Papier firmowy – co powinno się na nim znaleźć [38/150]

3 min

branding

Projektowanie opakowań – jak stworzyć skuteczny design, który przyciągnie klientów

3 min

branding

Dlaczego opakowanie ma znaczenie: Jak projektowanie opakowań może zwiększyć Twoją sprzedaż

3 min

branding

Jak wybrać firmę do projektowania opakowań? Przewodnik dla właścicieli firm.

3 min

branding

1 miejsce za najlepszą stronę w Rzeczpospolita dla naszego klienta TLhub [58/150]

3 min

branding

Jesteś właścicielem firmy budowlanej? Posiadasz własne logo? Sprawdź, czy jest ono odpowiednio przygotowane, aby Twoja firma odniosła sukces! [57/150]

3 min

branding

Jaki wpływ ma opakowanie na sprzedaż produktu? [55/150]

3 min

branding

Czy warto stosować infografiki? [54/150]

3 min

branding

Wizerunek a tożsamość – różnice. [49/150]

3 min

branding

Roll-up gdzie warto ich używać i jakie są ich rodzaje? [48/150]

3 min

branding

Czym jest neuromarketing i jak go wykorzystać w kampanii? [47/150]

3 min

branding

Jak przyciągnąć uwagę klienta przez promocję [40/150]

3 min

branding

Papier firmowy – co powinno się na nim znaleźć [38/150]

3 min

branding

Projektowanie opakowań – jak stworzyć skuteczny design, który przyciągnie klientów

3 min

branding

Dlaczego opakowanie ma znaczenie: Jak projektowanie opakowań może zwiększyć Twoją sprzedaż

3 min

branding

Jak wybrać firmę do projektowania opakowań? Przewodnik dla właścicieli firm.

3 min

branding

1 miejsce za najlepszą stronę w Rzeczpospolita dla naszego klienta TLhub [58/150]

3 min

branding

Jesteś właścicielem firmy budowlanej? Posiadasz własne logo? Sprawdź, czy jest ono odpowiednio przygotowane, aby Twoja firma odniosła sukces! [57/150]

3 min

branding

Jaki wpływ ma opakowanie na sprzedaż produktu? [55/150]

3 min

branding

Czy warto stosować infografiki? [54/150]

3 min

branding

Wizerunek a tożsamość – różnice. [49/150]

3 min

branding

Roll-up gdzie warto ich używać i jakie są ich rodzaje? [48/150]

3 min

branding

Czym jest neuromarketing i jak go wykorzystać w kampanii? [47/150]

3 min

branding

Jak przyciągnąć uwagę klienta przez promocję [40/150]

3 min

branding

Papier firmowy – co powinno się na nim znaleźć [38/150]

3 min

branding
Chcesz, to oddzwonimy
do Ciebie w 27 sekund!✖
✖
Zadzwońcie do mnie teraz
Zadzwońcie do mnie później
Oddzwonimy do Ciebie
w 27 sekund (za darmo)!
Oddzwonimy do Ciebie
za darmo!
Prosimy o chwilę cierpliwości.
Zaraz do Ciebie oddzwonimy.
Konsultanci są niedostępni.
Oddzwonimy najszybciej,
jak to będzie możliwe.
Oddzwonimy do Ciebie
we wskazanym terminie.
Zostaw wiadomość, a my
skontaktujemy się z Tobą tak
szybko jak to możliwe
Wiadomość została wysłana
Umów się na prezentację
Podany numer telefonu nie jest prawidłowy
✖
Tylko oddzwonimy. Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej.
CallBack udostępnia Firmao.pl CRM