Autor wideo

Poradnik wideo

6 trików na skuteczne logo

Sprawdź, z kim musisz się zmierzyć.

Analiza konkurencji

Wchodzisz z nowym produktem na rynek? A może chcesz zwiększyć swoją konkurencyjność? W obu przypadkach nie możesz pominąć analizy konkurencji. Jest ona fundamentem budowy efektywnej strategii marketingowej. Analiza konkurencji pozwoli Ci lepiej zrozumieć obecny rynek i dostosować do niego swoje działania.

 

Zapytaj o wycenę!

Zaufało nam już ponad

1400 klientów z Polski i zagranicy

„przejrzyście i czytelnie. Polecam.”

Strona została wykonana zgodnie z oczekiwaniami. Wygląda przejrzyście i czytelnie. Polecam.

Magdalena Zacharczuk

DoorTeam

„jestem zadowolona z efektu końcowego”

Zlecenie (wykonanie projektu stopki internetowej) wykonane terminowo, jestem zadowolona z efektu końcowego, wszystkie moje sugestie i prośby o modyfikacje były wykonywane na bieżąco.

Katarzyna Nitschke

ART-DOM Katarzyna Nitschke

„Cieszę się, że do Nich trafiłem”

Młody, kreatywny team, który słucha klienta i realizuje jego oczekiwania. Cieszę się, że do Nich trafiłem :)

Tomasz Grocki

GROCKI Usługi transportowe

NIE JESTEŚ Z TYM SAM

Chcemy abyś jak najlepiej poznał i zrozumiał działania swoich rynkowych konkurentów, dlatego:

– Analizę Twojej konkurencji zrobimy za Ciebie.

– Dostarczymy Ci informacje i wskazówki dotyczące strategii biznesowej i kierunku rozwoju firmy.

– Pokażemy Ci mocne i słabe strony Twoich konkurentów.

– Zidentyfikujemy obszary, dzięki którym będziesz mógł osiągnąć przewagę konkurencyjną.

Wszystko z myślą o tym, aby Twoja sprzedaż rosła coraz szybciej.

DLACZEGO WARTO?

Analiza konkurencji pozwoli Ci:

– Zebrać więcej informacji o rynkowych konkurentach.

– Poznać swoje słabości.

– Podejmować bardziej świadome i przede wszystkim trafne decyzje biznesowe.

– Poznać lepiej potrzeby swoich klientów.

– Zidentyfikować realne zagrożenie na rynku.

– Uzyskać punkt odniesienia, gdzie aktualnie jesteś.

– Oszacować czas i koszty przeznaczone na działania niezbędne do tego, aby móc konkurować z największymi.

JAK DZIAŁAMY?

1. Korzystamy z dostępnych danych: raportów, stron internetowych, mediów społecznościowych. Zbieramy informacje o konkurencyjnych firmach, ich produktach i usługach, modelach biznesowych oraz strategiach biznesowych.

2. Przeprowadzamy analizę SWOT. Identyfikujemy mocne i słabe strony Twojej konkurencji, jednocześnie wskazując szanse i zagrożenia, z którymi możesz się zetknąć.

3. Analizujemy segmentacje rynku, komunikację z klientami, pozycjonowanie produktu lub usługi oraz kampanie reklamowe Twoich rynkowych rywali. Oceniamy skuteczność ich działań i przeprowadzamy analizę porównawczą w stosunku do Twoich działań.

4. Identyfikujemy zalety i wady konkurencyjnych produktów lub usług i porównujemy je do Twojej oferty. W tej części oceniamy także inne czynniki, które wpływają na konkurencyjność, między innymi: cenę, innowacyjność, jakość czy obsługę klienta.

5. Sprawdzamy obecnie panujące trendy rynkowe, prognozy oraz informacje o potencjalnych klientach. Chcemy dać Ci pełny wgląd w Twoje otoczenie rynkowe w celu identyfikacji nowych nisz i możliwości.

6. Przedstawiamy Ci pełny raport konkurencyjny, w którym zamieszczamy wnioski, rekomendacje oraz wskazówki odnośnie strategii rozwoju Twojej firmy.

Analiza konkurencji jest niezbędna jeśli chcesz podbijać rynek i stworzyć biznes, który ma osiągnąć sukces. Zebrane informacje pozwolą Ci podejmować odpowiednie decyzje i reagować na bieżące wydarzenia na rynku.

Nasze doświadczenie, wiedza, oraz zespół ekspertów dają Ci gwarancję przygotowania solidnej, merytorycznej i jakościowej analizy. Jeśli jesteś na początku swojej drogi, lub czujesz, że Twoja firma stoi w miejscu, skontaktuj się z nami. Wiemy jak Ci pomóc.

Nie ma tu odpowiedzi na twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami

Branding

Sylwia Karczyńska

Account Manager

tel. 570 820 704

sylwia@studiokreacja.pl

Formularz kontaktowy

FAQ

Jakie informacje zbieracie podczas analizy konkurencji?

+

Analiza konkurencji może obejmować informacje o produktach lub usługach konkurentów, ich strategiach cenowych, technikach marketingowych, mocnych i słabych stronach, udziałach w rynku, reputacji wśród klientów i innych ważnych aspektach.

Czy analiza konkurencji jest legalna?

+

Tak, analiza konkurencji jest całkowicie legalna, o ile informacje są zbierane i wykorzystywane w sposób etyczny i zgodny z prawem. Nie jest to szpiegostwo – jest to standardowa praktyka biznesowa mająca na celu zrozumienie rynku.

Jaki jest koszt analizy konkurencji?

+

Koszt analizy konkurencji zależy od wielu czynników, takich jak ilość informacji, które chcesz zbadać, czy liczba konkurentów do zbadania.

Czy mogę zlecić analizę konkurencji dla mojej małej firmy?

+

Tak, firmy wszelkich rozmiarów – od jednoosobowych startupów do wielonarodowych korporacji – mogą i powinny przeprowadzać analizy konkurencji. Niezależnie od
wielkości firmy, zrozumienie, co robią Twoi konkurenci, jest kluczowe dla sukcesu.

Jak mogę wykorzystać wyniki analizy konkurencji?

+

Wyniki analizy konkurencji mogą pomóc w podejmowaniu decyzji dotyczących Twojego produktu lub usługi, strategii cenowej, działań marketingowych i innych aspektów biznesu. Mogą pomóc C i zrozumieć, gdzie Twoja firma ma przewagę konkurencyjną, a gdzie może potrzebować poprawy.