Autor wideo

Poradnik wideo

Skuteczny sklep internetowy

Wygrywa konsument, wygrywasz Ty.

Konkursy

W momencie gdy decydujesz się na przeprowadzenie konkursu pod szyldem swojej marki…

Nie ma przegranych.

Zyskują konsumenci, którzy otrzymają konkretną nagrodę.

Wygrywasz także Ty, bo popularność Twojej marki rośnie.

Ale czy to jedyna zaleta?

Oczywiście, że nie. Popatrz niżej.

Marketing

KORZYŚCI

Dobrze zaplanowany konkurs, który spełnia oczekiwania odbiorców pomoże Ci:

  • Zwiększyć świadomość marki na rynku krajowym.
  • Wzbudzić zainteresowanie produktami lub usługami wśród nowych Klientów.
  • Wzmocnić lojalność dotychczasowych odbiorców, którzy regularnie robili zakupy w Twoim sklepie.
  • Zwiększyć sprzedaż zarówno do stałych jak i do nowych klientów.

ZAANGAŻOWANIE

Za pomocą konkursów nakłaniamy Twoich użytkowników do działania.

Poprzez uczestnictwo w konkursie odbiorcy czują się bardziej związani z Twoją marką.

Charakteryzują się także większą skłonnością do dokonywania zakupów w przyszłości w Twoim sklepie.

LEADY

Przygotowujemy odpowiednie formularze, które przyszli uczestnicy będą musieli wypełnić aby zarejestrować się w systemie i wziąć udział w konkursie. Dzięki temu uzyskasz takie informacje, jak:

  • Imię (Nazwisko)
  • Adres e-mail

Pozyskane w ten sposób dane kontaktowe możesz wykorzystać w przyszłości do wysyłania:

  • Ofert promocyjnych
  • Newsletterów
  • Innych materiałów marketingowychv

ŚWIADOMOŚĆ

Odbiorcy w momencie gdy widzę, że firma chce im coś dać, lub daje szansę na wygranie wartościowej nagrody są bardziej skłonni do zapamiętania jej i rozważenia zakupu jej produktów lub usług w przyszłości.

A COŚ O SAMYM KONKURSIE…?

IDENTYFIKUJEMY

Rozumiemy, że dzisiejsi konsumenci cenią sobie przede wszystkim wygodę i czas.

Dlatego w głównej mierze stawiamy na konkursy w formie wirtualnej, które nie będą wymagały od uczestników zbyt dużego wysiłku ani zaangażowania czasowego.

NAGRODY

Nagrody do Twojego konkursu opracowujemy w oparciu o 3 podstawowe cechy:

  • Wartościowość – zarówno materialna jak i użytkowa
  • Unikalność
  • Trafność

Dobra nagroda powinna być dopasowana do oczekiwań odbiorców, mieć swój wyjątkowy charakter i być postrzegana jako atrakcyjna w oczach Twoich Klientów.

My doskonale to rozumiemy i zawsze kierujemy się tymi kryteriami.

PROPOZYCJE NAGRÓD

Śledzimy na bieżąco zmieniające się trendy na rynku oraz potrzeby konsumentów, które kształtuje dzisiejsza rzeczywistość. W oparciu o najnowsze dane nagrody, które wykorzystujemy w konkursach to:

  • Gotówka
  • Upominki rzeczowe
  • Karty podarunkowe

Nie zamykamy się na określone rozwiązania. Dostosowujemy się do każdej sytuacji, branży, budżetu, czy wizji danej firmy.

REGULAMIN I WYNIKI

Zajmiemy się opracowaniem szczegółowego, ale jednocześnie prostego i zrozumiałego dla wszystkich odbiorców regulaminu.

Przygotujemy go zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami prawnymi, oraz w zgodzie z regulaminami konkretnych platform społecznościowych.

W klarowny sposób wyłonimy zwycięzcę z pośród uczestników Twojego konkursu i opublikujemy jasny komunikat z taką informacją.

PROMOCJA

Bierzemy na swoje barki także promocję całego przedsięwzięcia. Informacje o:

  • Czasie trwania konkursu
  • Zasadach i warunkach wzięcia udziału
  • Zadaniu do wykonania
  • Nagrodach
  • Sposobie wyłaniania zwycięzcy

Udostępnimy Twoim odbiorcom za pomocą:

  • Mediów społecznościowych
  • Kampanii reklamowych
  • E-mail marketingu

Konkurs także może być skutecznym narzędziem, który pomoże Ci osiągnąć cele marketingowe.

Daj się poznać szerszej publiczności. Skontaktuj się z nami.

Zajmiemy się przygotowaniem:

  • Samej formy konkursu
  • Grupy odbiorców, do której chcesz dotrzeć
  • Zadania do wykonania w ramach konkursu
  • Propozycji nagród
  • Regulaminu
  • Zasad i warunków uczestnictwa
  • Proces rejestracji uczestników
  • Procesem wyłaniania zwycięzcy

Chodźmy razem po zwycięstwo Twojej marki.

Zaufało nam już ponad

1400 klientów z Polski i zagranicy

„Dziękuję i na pewno będę polecać!”

Szukając wykonawcy strony będącej wizytówką mojej firmy, trafiłam na projekty firmy Studio Kreacja. Po pierwszej rozmowie z Panem Przemysławem Bazanowskim wiedziałam, że to strzał w dziesiątkę! Strona spełnia moje wszelkie oczekiwania. Jest funkcjonalna, oryginalna, estetyczna i zaprojektowana idealnie do moich potrzeb. Ludzie pracujący w Studio Kreacja są rzetelni, terminowi i bardzo kreatywni! Dziękuję i na pewno będę polecać!

Joanna Karpińska

Biuro tłumaczeń językowych

„bardzo pomocni”

Firma Studio Kreacja wykonywała dla nas stronę internetową. Jesteśmy bardzo zadowoleni z zaproponowanych i wdrożonych rozwiązań i projektów. Również obsługa powdrożeniowa zasługuje na uznanie, wszelkie potrzebne zmiany wprowadzane są natychmiast. Pracownicy Studio Kreacja są również bardzo pomocni w przypadku pytań związanych z samodzielną obsługą strony. Będziemy na pewno kontynuować współpracę z firmą Studio Kreacja.

Iwona Ślebodzińska

Beauty College

„w jak najlepszym porządku”

Jeszcze raz dziękujemy za wykonanie zlecenia. Jeśli chodzi o wskazówkę, co moglibyście poprawić, ciężko mi cokolwiek wymyślić. Z mojej strony wszystko było w jak najlepszym porządku.

Adam Doliński

Proxima Sp.j.

FAQ

Czym dokładnie zajmuje się Wasza firma w zakresie organizacji konkursów?

+

Specjalizujemy się w kompleksowej organizacji konkursów dla firm i instytucji. Nasza oferta obejmuje przygotowanie regulaminu, zapewnienie atrakcyjnych nagród, promocję konkursu w mediach, obsługę techniczną oraz koordynację całego procesu, począwszy od zgłoszeń uczestników aż po wręczenie nagród.

Czy pomagacie w przygotowaniu regulaminu konkursu?

+

Tak, przygotowanie profesjonalnego i zgodnego z prawem regulaminu konkursu to jedno z kluczowych elementów naszej oferty. Dbamy o to, aby wszystkie zapisy były jasne dla uczestników i zgodne z obowiązującymi przepisami.

Ile kosztuje organizacja konkursu przez Waszą firmę?

+

Cena organizacji konkursu zależy od wielu czynników, takich jak rodzaj i skala konkursu, wartość nagród, zakres promocji czy dodatkowe usługi. Aby uzyskać dokładną wycenę dostosowaną do Twoich potrzeb i oczekiwań, zachęcamy do kontaktu z nami bezpośrednio.

Czy mogę sam dostarczyć nagrody dla uczestników konkursu?

+

Oczywiście! Jeśli masz własne produkty lub usługi, które chciałbyś wręczyć jako nagrody, możemy włączyć je w strukturę konkursu. Jeśli natomiast potrzebujesz pomocy w wyborze atrakcyjnych nagród, chętnie doradzimy i zapewnimy odpowiednie propozycje.

Nie ma tu odpowiedzi na twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami

Branding

Sylwia Karczyńska

Account Manager

tel. 570 820 704

sylwia@studiokreacja.pl

Formularz kontaktowy